Vis finduddannelse.dk som: Mobile

GoProces uddanner proceskonsulenter

GoProces er specialister i processer, forandring og ledelse

Vi beskæftiger os med mennesker og vi arbejder med læring. Vi tager udgangspunkt i dagligdagens udfordringer og uddanner ledere og mellemledere i at håndtere forandringer.

Når vi underviser på hold, bruger vi den mulighed der er for at sparre med de andre kursister. Deltagerne repræsenterer forskellige virksomheder med forskellige kultur og intern organisation, og alle kender de samme frustrationer og opgaver fra deres dagligdag på jobbet. Det betyder at de delte erfaringer og diskussioner omkring konkrete kendte eksempler, giver et endnu større udbytte af kursusdagene.

Vi flytter også gerne procesledelsen ud i din virksomhed og tager udgangspunkt i jeres specifikke situation, hvor der kan være behov for at få hele afdelingen til at fungerer bedre.

Samtalen er fundamentet

Vi er ikke bange for at kalde os selv eksperter på vores felt. Vi underviser i at håndtere store og komplekse processer. Men vi er også hele, afrundede mennesker, der sætter pris på ærlighed og nuanceret dialog.

Vores væsentligste arbejdsredskab er samtalen. Vi taler med vores samarbejdspartnere før, under og efter en opgave, fordi vi ved at ting hele tiden ændrer sig i alle organisationer. Derfor er en vigtig del af vores proces at korrigere løbende og tilpasse mål og metoder i fællesskab.

Et alsidigt hold

Alle vores konsulenter har både en solid akademisk baggrund og omfattende erfaring. Men vi er også et hold sammensat af meget forskellige profiler, hvilket betyder, at vi har alle muligheder for at sammensætte præcis det forløb, der giver allermest mening i situationen. Igen er det de reelle behov, der danner klangbund for den ydelse, vi leverer.

Vi har hjulpet en lang række offentlige og private virksomheder, ministerier og styrelser, store organisationer og mindre familieejede produktionsvirksomheder. Og vi har gjort det gennem unikke forløb sammensat til lejligheden.

Vi sammensætter også meget gerne et forløb til jer. Kontakt for en uforpligtende snak om muligheder og behov.


Vis alle uddannelser afholdt hos Go' Proces

Uddannelser

Åben uddannelse
Ledelse og organisation
Proceskonsulentuddannelser Længde Pris By Gennemsnit
Proceskonsulent overbygning 5 dage 19.900 DKK Flere byer (2)
Proceskonsulentuddannelse 1 og 2 10 dage 39.800 DKK Flere byer (2)
Markedsføring
Grafisk facilitering i hverdagen 1 dag 2.100 DKK Flere byer (2)

Vis alle

Kontakt mig

Udfyld dine kontaktdetaljer hvis du vil i kontakt med Go' Proces og høre mere om deres uddannelser.

Kontakt

Go' Proces

Klosterport 4 L, 1.
8000 Århus C

Telefon: +45 87 46 40 40
goproces.dk


Få information

Udfyld formularen for mere information om Go' Proces

Tilmeld dig vores nyhedsbrev!
Evalueringer

Denne uddannelse er ikke blevet evalueret.

Kundecase
Louise Skov, Familieafdelingen i...

“Det var en vildt imponerende og dynamisk undervisningsform, hvor afveksling og det at tage læring ind var noget helt andet, end hvad jeg nogensinde havde prøvet før. Så jeg var helt høj i det år, hvor det foregik – det var fedt”

Kundecase
Diana Vig Lehmann, Viborg kommune

”Go’Proces kommer ikke bare med en hyldevare. De er knivskarpe på processer og er gode til at gøre det, de selv underviser i.  Så både i forarbejdet og undervejs i forløbet fungerer de som rollemodeller, og det lykkes de med” 

Kundecase
Trine Laursen, Vejle Kommune

”Kurset Proces i Praksis har lært mig, at det ikke er svært og at jeg er god til det. Procesfacilitering behøver ikke at være stort, svært eller kræve lang tids forberedelse”

Kundecase
Tage Jørgensen, Skovagerskolen i...

”Når vi samarbejder med Go´Proces handler det i høj grad om konsulenternes evne til ´at tage egen medicin´. Den systemiske tankegang har været den grundlæggende tone i hele forløbet, og konsulenternes evne til at bruge systemisk teori i vores læringsrum, har været inspirerende og skelsættende for vores udbytte af forløbet. De har været undersøgende på skolens behov, de går med energien og tilpasser de enkelte workshops til det aktuelle behov i organisationen”

Kundecase