Vis finduddannelse.dk som: Mobile
Viser 1-13 af 13
 

En del af jobbet som leder er at afholde forskellige slags samtaler med de ansatte. Selvom det er en naturlig del af jobbet, så kan det alligevel være en god ting, at være godt rustet til at kunne afholde denne typer af samtaler.

Vælg et medarbejdersamtale kursus om samtaler generelt eller specialisér dig med et kursus i f.eks. den svære samtale, den motiverende samtale, den vanskelige samtale eller MUS. 

Målgruppen for kurser i medarbejdersamtaler

Denne type af kurser vil primært være henvendt til ledere. Det kan være ledere i små såvel som store virksomheder. Det kan være alle typer af ledere med medarbejderansvar, som kan have gavn af sådan et kursus.

Typer af kurser i MUS-samtaler

Den mest kendte type af medarbejdersamtale er den årlige udviklingsamtale - MUS, som skal afholdes med alle medarbejdere. I samme positive retning er den motiverende samtale, som der udbydes kurser i.

Vil du gerne finde ud af om du er klar til din MUS-samtale, så tag vores test her.

Den svære samtale

Der findes også andre typer af samtaler med de ansatte, så som sygefraværssamtaler, ansættelses- og afskedigelsessamtaler. Der udbydes kurser som er specialicerede og som kan være nyttige her. Det kan være meget svært for lederen at tage disse, og det betaler sig - for virksomheden - at mellemledere er godt klædt på i sådanne prekære situationer.

Man lærer fx., hvordan man håndterer denne type samtale på en konstruktiv facon. Man bliver desuden ajourført i gældende regler overenskomsten, så man giver den rette varsling fra et personalejuridsk synspunkt mm.

Ønskeliste
Sådan kommer du videre

Filtrér listen og vælg det rette kursus


Send en henvendelse


Du bli'r kontaktet og får mere information af udbyderen

Kundecase
Direktør Lene Weldum, Bankdata
CfL

"Der er opgaver/projekter i vores virksomhed, som jeg har set helt nye vinkler på, og hvor vi nu forsøger os med en helt anden tilgang baseret på inputtet fra Oxford."

Læs mere
Casper Ravn Jørgensen, byggelede...

"Kurset var rigtig godt og varieret og med en passende blanding af teori og praksis. Det var godt, at der var gruppearbejde, så man kunne tale med de andre deltagere og høre hinandens synspunkter."

Kundeudtalelser
Lars, NABO-center Amager

"Vi anvender Lene Sheila Gjørup og CopenPsyk som vores faste supervisor – dels fordi Lene er faglig velkvalificeret og er meget dedikeret i gruppesupervisionen af vores personale. Det der er vigtigt for os, er dels at Lene er fleksibel og fortrolig i vores samarbejde."

Læs mere
Medarbejdere, Sydskolen

”Inspirerende og dygtig fremlæggelse i en rigtig god og afslappende tone.”

”Det kan i høj grad bruges til at skabe et fælles sprog og skabe rum for refleksion over egen og andres praksis.”

Læs mere