Vis finduddannelse.dk som: Mobile
Viser 1-18 af 18
 

Optimér jeres håndtering af kontrakter

Kontraktstyring, eller contract management, bruges som ledelsesværktøj til at overvåge, strukturere, udvikle og optimere kontrakter og forpligtigelser. Alt sammen for at opnå en bedre indtjening og kortlægge risici.

Som organisation kan I få en bedre styr på jeres økonomi og indtjening ved at optimere håndteringen af jeres kontrakter.

kontraktstyring

Hvad får man ud af et kursus i kontraktstyring?

På et kursus i kontraktstyring får du en række værktøjer til styring af kontrakter, herunder adressering af såvel økonomiske, styringsmæssige og udviklingsmæssige aspekter. Efter endt kursus vil du have følgende overordnede kompetencer: 

  • Du kender til best practice inden for kontraktstyring
  • Du kan fastlægge roller, ansvar og kompetencekrav til den udførende kraft
  • Du bliver i stand til at indføre kontraktstyring i din virksomhed
  • Du kan definere KPI'er
  • Du bliver i stand til at optimere styringen og identificere risici i samarbejdet

Hvem kan tage et kursus i kontraktstyring?

Et kursus i kontraktstyring er især gavnligt for chefer, mellemledere og specialister, der arbejder inden for økonomi, indkøb m.v.

Sådan kommer du videre

Find et kursus, du er interesseret i


Send en forespørgsel


Du bli'r kontaktet og får mere information af udbyderen

Ønskeliste
Kundecase
Pia S. Sommer, Fors A/S

"Jeg roser taleren - enormt aktiv fremlæggelse. Meget engagerende"

Læs mere
Jimmi Buck, Langeland Forsyning

"Godt aktuelt emne"

Læs mere
Claus Emil Engel Johansen, Advok...

"Udbytterigt med mange gode værktøjer og internationale referencerammer til deltagerne."

Læs mere
Eva Petersen - Customer Relation...

“I chose to pursue a Graduate Diploma in Business Administration to enable me to make a career change. The programme, Supply Chain Management (SCM), has since accelerated my career and has provided me with the opportunity to work on new and challenging tasks."

kundecase