Vis finduddannelse.dk som: Mobile
Viser 1-14 af 14
 

Microsoft Office 365 - værktøjer, der øger din effektivitet

Microsoft Office 365 øger produktiviteten i forhold til den enkelte, samarbejdet mellem kolleger og mellem virksomheden, kunder, partnere og distributører. 

Microsoft Office 365 er en integreret it-løsning, der muliggør samarbejde og kommunikation på tværs af organisationen gennem en række apps og tjenester. Det er en produktivitetspakke, der består af fire overordnede værktøjer: Office, Lync, Sharepoint og Outlook.

Grundsten i Microsoft Office 365 er stadig office-pakken, der består af Word, Excel, Powerpoint og OneNote. Det er alle programmer, der effektiv samler, præsenterer og bearbejder jeres data.

Lync er en onlinemødeplatform, der gør det muligt at afholde møder. Det er altså med til at skære jeres mødeomkostninger markant ned. I kan altså holde onlinemøder med lyd og HD-video. Via Lync kan I dele både skærm, dokumenter og OneNote-notater. Lync kan tilgås fra både Smartphone og PC, og har ligeledes også en chatfunktion, der muliggør hurtig kommunikation med dine kolleger. 

Sharepoint er et dokumentbibliotek, hvor I kan uploade og dele dokumenter med hinanden. Det er en sikker måde at opbevare og dele jeres dokumenter og information på, mens I kan gemme og synkronisere både inde og uden for virksomheden. I kan også lave projekt- og team sites med rettighedsstyring. 

Outlook er en mailplatform, der gør det muligt at holde styr på jeres kalendre og forskellige kontaktpersoner.  

Derfor letter Microsoft Office 365 jeres arbejde i organisationen

Ved at implementere Microsoft Office 365 i jeres organisation er der en række opgaver, der bliver gjort lidt nemmere. I kan blandt andet anvende en skybaseret mail, som giver jer mulighed for at få og holde kontakt med kunder og hinanden uanset, hvor I arbejder. 

I kan også øge jeres samarbejde markant ved at arbejde i den nye hub, Microsoft Teams. Den giver jer nemlig rig mulighed for at chatte, organisere møder og dele filer. 

Udover at lette samarbejdet, så gør Microsoft Office 365 det også nemmere at tilgå jeres arbejde via online lagerplads genne, OneDrive. Med løsningens mange virksomhedsapps får I ligeledes mulighed for nemmere at administrere kundeplanlægning, faktureringer, henvisninger og meget mere. 

Derfor skal du tage et kursus i Microsoft Office 365

Med et kursus i Microsoft Office 365 lærer du at navigere i de forskellige funktioner. Kig ovenfor og find det kursus, der passer dig. 

 

Sådan kommer du videre

Find et kursus, du er interesseret i


Send en forespørgsel


Du bli'r kontaktet og får mere information af udbyderen

Ønskeliste