Vis finduddannelse.dk som: Mobile

Find det rette service kursus

Sådan finder du det rette service kursus

På denne side finder du en oversigt over kurser og uddannelser inden for en lang række forskellige servicefag. Med et service kursus får du nye værktøjer og et nyt syn på dine arbejdsopgaver. Kig i listen nedenfor og bliv klogere på sikkerhed, arbejdsstillinger, service og meget andet inden for servicefaget.

SDI Service desk foundation
DANSK IT
2 dage
12.085 DKK
København
Service Deskens front medarbejdere agerer som det primære kontaktpunkt i forhold til kunderne. Det er vigtigt, at Service Desk medarbejdere...
Service- og supportmedarbejderen
Teknologisk Institut
2 dage
7.990 DKK
Flere byer (2)
Som service- og supportmedarbejder har du brug for særlige kompetencer, der ruster dig til at håndtere hverdagens udfordringer med overblik...
Service Excellence Overblik
Westergaard
1 dag
2.600 DKK
København
Vi kradser i overfladen af Danmarks mest populære serviceuddannelse Service Excellence har taget Danmark med storm. Konceptet hjælper serviceorganisationer at...
Lean Service & Administration
Compass Lean Akademi
         
(36)
2 dage
6.900 DKK
Flere byer (3)
På kurset får du en grundig, jordnær og praktisk orienteret introduktion til Lean og optimering af tværgående forretningsprocesser, således at...
Lean Service og Administration kursus
Center for Lean
2 dage
6.900 DKK
Flere byer (2)
Lean Administration tager udgangspunkt i, hvordan man kan arbejde systematisk med at skabe forbedringer i service og administrative processer. Lean...
SIAM® Service Integration and Management
DANSK IT
3 dage
14.950 DKK
Ballerup
Organisationer outsourcer i stigende grad services til flere forskellige leverandører. Udfordringen er at få alle parter til at snakke sammen...
Lean Service og Administration - Gult bælte
Lean Akademiet
2 dage
6.900 DKK
Flere byer (2)
Det bliver ikke meget bedre! Dette er ganske enkelt et inspirerende, lærerigt og praktisk kursus, hvor du på to dage...
SDComm©
DANSK IT
3 dage
9.995 DKK
Flere byer (2)
SDComm er kommet til verden med inspiration fra den kommercielle kundeserviceverden. Her anvendes metoder, der har vist sig effektive gennem...
Borgerservice Excellence
Westergaard
Fire dage fordelt på to moduler
10.400 DKK
Flere byer (3)
Serviceforventningerne vokser, og Borgerservice undergår i disse år mange forandringer. Digitaliseringen skyller ind over medarbejdere og borgere. Det stiller store...
Master i Oplevelsesledelse (MOL)
RUC - Roskilde Universitet
2 år
112.000 DKK
Roskilde
Arbejder din virksomhed med oplevelser og vil I gerne forbedre jeres arbejde med værdiskabelsen i jeres oplevelsesprodukter? Master i oplevelsesledelse...
  • = Videopræsentation tilknyttet denne udbyder/uddannelse
Viser 1-10 af 10
 

Tag et service kursus - kompetencer til en stærk branche

Her finder du kurser og efteruddannelser for dig, der ønsker eller allerede arbejder i servicebranchen. Her er alt fra administrative, økonomiske og markedsføringsmæssige kurser, der tager udgangspunkt i servicemanagement samt praktiske kurser for både faglærte og ufaglærte.

Et service kursus giver dig vigtige kompetencer

Serviceydelser spiller en stadig vigtigere rolle for udvikling af det moderne danske samfund. I Danmark står sektoren inden for service i dag for to tredjedele af hele omsætningen i det danske erhvervsliv og skaber en eksport, der gør Danmark til den femtende største eksportør af serviceydelser i verden. Dette stiller store krav til de mennesker, som arbejder i branchen samt deres kompetencer. Servicebranchen er under konstant udvikling og vækst, hvilket tester medarbejdernes kompetencer. Det er vigtigt for din virksomhed og din udvikling at tænke på kurser og efteruddannelse, således at I kan fortsætte fremad.

Service kompetencer - mange muligheder for dig

Service sektoren er stor og fyldt med spændende jobmuligheder. Hvis du ønsker at komme ind i servicebranchen, kan det være en fordel for dig at udvikle dine kompetencer. Du skal gøre det klart for dig selv, hvilken position du ønsker at forsøge dig med, og hvad der kræves af dig for at besidde den post. Der findes en lang række kurser inden for service, både for dig, som ønsker at træde ind i branchen og udvikle dig, men også for dig, der allerede besidder en post i servicebranchen. Det er derfor vigtigt, at du starter med at undersøge, hvilke krav der findes til kurset, og om det er det rigtige kursus for dig.

Et service kursus kan være kompetencegivende på mange områder. Du kan styrke dine evner inden for hygiejne og rengøringsteknik, eller du kan udvikle kompetencer til at differentiere din forretning fra andre i branchen med et kursus i konceptstyring. Få styr på din virksomheds måde at tænke service, med et service kursus hvor du får kompetencer til at definere din virksomheds servicestandarder.

Søg det rigtige for dig og din virksomhed

Der findes en lang række udbydere af kurser inden for servicefaget, og der tilbydes mange fagniveauer, således at du kan finde det rigtige kursus for dig. Et service kursus er ikke kun en god investering for dig i din personlige udvikling. Du kommer tilbage til din virksomhed med nye værktøjer til at håndtere de moderne problemstillinger med moderne teoretisk viden. Hvis du vil vide mere om de enkelte kurser, skal du kontakte udbyderen.

Det er fra starten af din søgeproces vigtigt, at du har talt med din virksomhed om, hvilke kompetencer, der vil styrke begge parter. Tænk grundigt over, hvilke ambitioner du har for dig selv og vælg det service kursus, som styrker dig og din virksomhed bedst. Det kan være en god idé at kontakte kursusudbyderen for mere information om kurset, og rådgivning, om hvor vidt kurset kan styrke dig, som du ønsker.