Service med stort S
-
Kursus
-
Fra 4.300 DKK
-
København
-
Holdundervisning
Akademiuddannelse i service og oplevelser
-
Akademiuddannelser
-
3 år
-
København
-
Holdundervisning
Lean Service & Administration YELLOW BELT
-
Kursus
-
2 dage
-
Fra 7.900 DKK
-
Flere byer (3)
-
Holdundervisning, Online
Service, oplevelser og værtskab
-
Kursus
-
4 dage
-
Fra 10.500 DKK
-
Holte
-
Holdundervisning
Salgsteknik for salgs- og servicemedarbejdere
-
AMU - Arbejdsmarkedsuddannelser
-
2 dage
-
Fra 256 DKK
-
Flere byer (6)Online, København, Køge, Næstved, Roskilde, Slagelse,
-
Holdundervisning, Online
Kundeservice
-
AMU - Arbejdsmarkedsuddannelser
-
3 dage
-
Fra 384 DKK
-
Flere byer (6)Online, København, Køge, Næstved, Roskilde, Slagelse,
-
Holdundervisning, Online
Yellow Belt Lean Intro Administration
-
Kursus
-
2 dage
-
Fra 6.900 DKK
-
Flere byer (2)
-
Holdundervisning
Dørmandsuddannelsen - grundlag for autorisation
-
AMU - Arbejdsmarkedsuddannelser
-
9 dage
-
Fra 1.152 DKK
-
Flere byer (3)
-
Holdundervisning
Rådgiverrollen indenfor B2B-handel
-
AMU - Arbejdsmarkedsuddannelser
-
2 dage
-
Fra 256 DKK
-
Flere byer (6)Online, København, Køge, Næstved, Roskilde, Slagelse,
-
Holdundervisning, Online
Kvalitetsstyring - diplomkursus
-
Kursus
-
26 Lektioner
-
Fra 7.500 DKK
-
Flere byer (2)
-
Holdundervisning
Kursus i farvning af vipper og bryn inkl. retning af bryn
-
Kursus
-
2 dage
-
Fra 2.500 DKK
-
Odense
-
Holdundervisning
Kompetent og personlig kundeservice
-
Kursus
-
2 dage
-
Fra 7.900 DKK
-
Flere byer (2)
-
Holdundervisning
Kursus i massage
-
Kursus
-
2 dage
-
Fra 5.000 DKK
-
Odense
-
Holdundervisning
Kundeorienteret digitalisering: fra strategi til handling
-
Kursus
-
2 dage
-
Fra 10.000 DKK
-
København
-
Holdundervisning
Telefonisk problemløsning i kundekontaktfunktioner
-
AMU - Arbejdsmarkedsuddannelser
-
2 dage
-
Fra 252 DKK
-
Herlev
-
Holdundervisning
Kulturmødet i vagt- og sikkerhedsarbejdet
-
AMU - Arbejdsmarkedsuddannelser
-
1 dag
-
Fra 192 DKK
-
Roskilde
-
Holdundervisning
Magtanvendelse under konflikter for vagter
-
AMU - Arbejdsmarkedsuddannelser
-
1 dag
-
Fra 192 DKK
-
Roskilde
-
Holdundervisning
Grundlæggende Vagt
-
AMU - Arbejdsmarkedsuddannelser
-
30 dage
-
Fra 5.760 DKK
-
Flere byer (3)
-
Holdundervisning
Tag et service kursus - kompetencer til en stærk branche
Her finder du kurser og efteruddannelser for dig, der ønsker eller allerede arbejder i servicebranchen. Her er alt fra administrative, økonomiske og markedsføringsmæssige kurser, der tager udgangspunkt i servicemanagement samt praktiske kurser for både faglærte og ufaglærte.
På finduddannelse.dk finder du en oversigt over alle de kurser og uddannelser, der udbydes inden for en lang række forskellige servicefag. Kig i listen ovenfor og bliv klogere på sikkerhed, arbejdsstillinger, service og meget andet inden for servicefaget.
Serviceydelser spiller en stadig vigtigere rolle for udvikling af det moderne danske samfund. I Danmark står sektoren inden for service i dag for to tredjedele af hele omsætningen i det danske erhvervsliv og skaber en eksport, der gør Danmark til den femtende største eksportør af serviceydelser i verden. Dette stiller store krav til de mennesker, som arbejder i branchen samt deres kompetencer. Servicebranchen er under konstant udvikling og vækst, hvilket tester medarbejdernes kompetencer. Det er vigtigt for din virksomhed og din udvikling at tænke på kurser og efteruddannelse, således at I kan fortsætte fremad.
Service kompetencer - mange muligheder for dig
Service sektoren er stor og fyldt med spændende jobmuligheder. Hvis du ønsker at komme ind i servicebranchen, kan det være en fordel for dig at udvikle dine kompetencer. Du skal gøre det klart for dig selv, hvilken position du ønsker at forsøge dig med, og hvad der kræves af dig for at besidde den post. Der findes en lang række kurser inden for service, både for dig, som ønsker at træde ind i branchen og udvikle dig, men også for dig, der allerede besidder en post i servicebranchen. Det er derfor vigtigt, at du starter med at undersøge, hvilke krav der findes til kurset, og om det er det rigtige kursus for dig.
Et service kursus kan være kompetencegivende på mange områder. Du kan styrke dine evner inden for hygiejne og rengøringsteknik, eller du kan udvikle kompetencer til at differentiere din forretning fra andre i branchen med et kursus i konceptstyring. Få styr på din virksomheds måde at tænke service, med et service kursus hvor du får kompetencer til at definere din virksomheds servicestandarder.
Søg det rigtige for dig og din virksomhed
Der findes en lang række udbydere af kurser inden for servicefaget, og der tilbydes mange fagniveauer, således at du kan finde det rigtige kursus for dig. Et service kursus er ikke kun en god investering for dig i din personlige udvikling. Du kommer tilbage til din virksomhed med nye værktøjer til at håndtere de moderne problemstillinger med moderne teoretisk viden. Hvis du vil vide mere om de enkelte kurser, skal du kontakte udbyderen.
Det er fra starten af din søgeproces vigtigt, at du har talt med din virksomhed om, hvilke kompetencer, der vil styrke begge parter. Tænk grundigt over, hvilke ambitioner du har for dig selv og vælg det service kursus, som styrker dig og din virksomhed bedst. Det kan være en god idé at kontakte kursusudbyderen for mere information om kurset, og rådgivning, om hvor vidt kurset kan styrke dig, som du ønsker.
Find et kursus, du er interesseret i
Send en forespørgsel
Du bli'r kontaktet og får mere information af udbyderen

Domea, Mette Jess: ”Kurset var af meget god kvalitet, og jeg har fået gode værktøjer, der giver mig mere effektivitet i hverdagen.”
Læs mere
Grundfos, Karin Nielsen: ”Det var rigtig godt. Underviseren var eminent god til at forklare og svare på vores spørgsmål på en konkret måde. Han var fagligt dygtig og engageret."
Læs mere
Københavns Tekniske Skole, Nanna H. Schou: "Kurset var af god kvalitet. Niveauet var meget passende, og underviseren var dygtig til at tilpasse stoffet til os, så vi alle synes det var relevant."
Læs mere
"Det var fantastisk at få nyt til værktøjskassen"
Læs mere
Hillerød kommune, Karen Bitterwolf: ”Kurset var af høj kvalitet. Underviseren var meget dygtig og faglig kompetent, og så havde han sans for mangfoldigheden blandt kursusdeltagerne.”
Læs mere
DFF|EDB, Christian W. Bech: ”Jeg har store forventninger til at de værktøjer jeg har fået på kurset vil gøre mig i stand til at få kontrol over mit arbejde og min arbejdstid.”
Læs mere
DK Company, Tatjana Meedom: ”Jeg har lært at holde fast i en løsning og tro på det valg, jeg har taget.”
Læs mere
"Underviserne var professionelle og engagerende og både humoristiske, fagligt stærke og dygtige formidlere – stor respekt for deres undervisning.”
Læs mere
Københavns Kommune, Bettina Hendriksen: ”Der var energi og drive over hele linjen, og det var en positiv og lærerig oplevelse. Jeg vil uden tvivl kunne bruge min viden til at undgå konflikter, når jeg kan fornemme at en kommunikation er ved at gå galt.”
Læs mere
Mariagerfjord Kommune, Anni Clemensen: "Underviseren er enormt professionel, og hun havde blik for den enkelte deltager, så vi konstant fik konstruktiv kritik og personlige tilbagemeldinger. Hun formåede at udfordre os individuelt. Kursus af høj kvalitet med brugbare værktøjer."
Læs mere
Ekstra Bladet, Dina Christensen: ”AROS Projektlederuddannelse har været et supergodt uddannelsesforløb, og jeg ved, at uddannelsen vil få stor betydning for mig fremover.”
Læs mere
Solrød Kommune, Laila Nissen: "Jeg fik masser af inspiration, og underviseren var rigtig god til at tilpasse undervisningen til mine og de andre kursisters behov."
Læs mere
Marel, Pernille Lund Skov: "Jeg har fået indblik i mine egne handlemønstre, og fundet et behov for at forstå andres. Jeg håber, at kurset vil give mig et endnu bedre samarbejde med mine kolleger i en hverdag fyldt med forandringer og arbejdspres."
Læs mere
CP Kelco, Helle Ludvigsen: "Jeg havde en ekstremt god kursusoplevelse. Underviseren var virkelig kompetent, og leverede en kvalitet ud over det forventede."

Københavns Kommune, Marianne Hartmann: ”Jeg har fået lyst til at fortsætte med at blive endnu bedre.”
Læs mere
DTU, Marie Gissel Barfoed: ”Kvaliteten var helt i top. Jeg er blevet i stand til at se en situation fra flere vinkler, og jeg kan nu tage bedre ansvar for at ændre uønskede situationer.”
Læs mere
"Super undervisning med Claus Brabrand som fuldt levede op til mine høje forventninger"
Læs mere
Aarhus Universitet, Rebeca Thostrup: "Det var et hands-on-kursus. Jeg har lært noget om mig selv, og hvordan jeg fungerer i en gruppe. Under de forskellige opgaver har jeg afprøvet de redskaber, som vi blevet præsenteret for, og fik interessante resultater, som motiverer mig til at blive ved med at bruge redskaberne."
Læs mere
Region Hovedstaden, Maria Sørensen: "Vi kom i dybden med situationer fra min egen hverdag, og jeg går hjem med helt konkrete teknikker til at sikre mig tilfredse kunder. Og skøn forplejning!"
Læs mere
Misbrugscenter Sønderborg, Jens Tomsen: "Jeg vurderer at kurset vil øge min selvrefleksion og forbedre måden hvorpå jeg gennemfører dialog, møder og forhandlinger."
Læs mere
SKAT, Birgitte Jespersen: "Tre dage efter kurset brugte jeg den planche, jeg tegnede på kurset, og udarbejdede derudover plancher på 2 x 3 meter. Det ville jeg ellers aldrig have haft mod og idé til at gøre."
Læs mere
Danfoss A/S, Kasper Mathias Mortensen: ”Kurset har haft stor indflydelse på min hverdag, fordi jeg under kurset har fået en masse værktøjer, som er tilpasset netop min situation.”
Læs mere
Hjørring Kommune, Susanne Fristrup: "Det var et super godt kursus, hvor en meget dygtig underviser lærte mig at tackle min nervøsitet, så jeg ikke længere bliver nødt til at sige nej til at stå foran en forsamling."
Læs mere
Nordea, Dorte Lund: ”Sjældent har jeg været på så godt et kursus, hvor alt bare var, som det skulle være, og underviseren fik alle med, så udbyttet var optimalt. Jeg har både fået teknikker og værktøjer med hjem – og stof til eftertanke.”
Læs mere
Københavns Borgerservice, John Jeppesen: ”Det var et velstruktureret kursus med en rigtig god instruktør. Han var lydhør og god til at fokusere på den enkeltes mål og ønsker.”
Læs mere
Swim & Fun Scandinavia ApS, Rasmus Holm Andersen: "Det var et super godt kursus, hvor vi gik i dybden med vores virksomhed, og hvor jeg samtidig lærte meget om mig selv, og hvordan jeg skal håndtere mine kunder og kolleger."
Læs mere
Check Point Travel, Katrine Hulgaard Stoustrup: "Godt kursus. Jeg har både fået tips til Outlook-automatisering og viden om hvordan hjernen arbejder bedst."
Læs mere
Max Fodgaard, Lisbeth Helm-Petersen: "Kurset har haft en hel del indflydelse, så sent som i dag på en tekst jeg skulle lave – chefen var glad."
Læs mere
Aalborghus Gymnasium, Benthe Schou: ”Kurset har givet mig en meget større bevidsthed om, hvordan man løser konflikter, og det vil give mig mere ro i konfliktsituationer fremover.”
Læs mere
Vestas, Anette Nielsen:"Jeg har fået et overblik over hele projektprocessen. Og jeg har lært at lave en projektbeskrivelse med formål, mål, succeskriterier, interessentanalyse, SWOT-analyse, GANNT-diagram. Helt overordnet har jeg fået en bedre basisviden omkring projektarbejde, så jeg ved 'hvorfor' og 'hvordan' - og derfor kan jeg bedre styre projektarbejde i fremtiden."
Læs mere"Jeg har fået styr på de grundlæggende værktøjer og brugen af dem – det vil have stor indflydelse fremover.”
Læs mere
"Kurset hjalp mig med at flytte mig på strategisiden og gjorde det klart for mig, hvad nye mekanismer og muligheder ved digitalisering betyder for strategiarbejdet"
Læs mere
"Det smukke ved det her kursus var, at det var simpelt, hands on og en rigtig god vekselvirkning mellem teori og praksis"
Læs mere
AAK, Jeppe Hjorth: ”Og underviseren var fantastisk! Hun var dygtig til at spotte hver enkelt deltagers svage punkter og hjælpe dem målrettet fremad.”
Læs mere
"Jeg er meget begejstret"
Læs mere
Nets Denmark A/S, Richard John Neumeister: "Det faglige niveau på kurset var noget af det bedste, jeg har prøvet. Det skyldes både selve emnet, men også måden det var skruet sammen på af underviseren. Rammerne var hyggelige, indholdet tætpakket, og underviseren havde de bedste forudsætninger".
Læs mere
TrueLink, Linda Vestergaard: ”Supergodt og intensivt kursus, med en underviser der var virkelig inspirerende.”
Læs mere
Mellemfolkeligt Samvirke, Camilla Holm-Jensen: ”Kurset har fået mig til at træffe en række konkrete beslutninger omkring min måde at lede på, og jeg er blevet mere reflekterende og bevidst omkring min rolle som leder.”
Læs mere
Lyngby-Taarbæk Kommune, Tina Koch Ritter: ”Gennem underviseren og sparring på kurset, har jeg fået mere tillid til mig selv som formidler.”
Læs mere
"Jeg kan varmt anbefale dette kursus hos ITU med Elisabeth Broe Christensen som underviser, hvis man på nogen måde arbejder med IT, forandringer og mennesker"
Læs mere
Dansk Skoleidræt, Rikke Lindskov Simonsen: ”Relevant og brugbart kursus, med en underviser jeg kun har positive ting at sige om. Jeg har i løbet af kurset fået afklaring af egne styrker og svagheder. Meget positiv oplevelse.”
Læs mere
"Det var fedt at få en masse konkrete værktøjer og høre, hvor hinandens virksomheder var henne på rejsen"
Læs mere
Danlind, Dorte Bundgaard: "Underviseren var dygtig til at tilpasse sin undervisning til mig, og han var god til at udfordre mig, så jeg fik mest muligt ud af undervisningen.”
Læs mere