AMU - Arbejdsmarkedsuddannelser

Telefonisk problemløsning i kundekontaktfunktioner

Længde
2 dage
Pris
252 DKK ekskl. moms
Uddannelsens hjemmeside
Heltid/deltid
Heltid
Længde
2 dage
Pris
252 DKK ekskl. moms
Uddannelsens hjemmeside
Heltid/deltid
Heltid
Få mere information om kurset

Hvorfor vælge NEXT Uddannelse København?

Vi skræddersyer efteruddannelse til virksomhedernes behov

Vi har stor erfaring med at løfte/undervise kursister uanset fagligt niveau

Erfarne, dygtige og engagerede undervisere der får virksomheder og kursister til at ønske/købe flere kurser

Kursusbeskrivelse

Telefonisk problemløsning i kundekontaktfunktioner

NEXT tilbyder næsten 200 kurser og efteruddannelser til ledige, dig i job og som skræddersyede løsninger til virksomheder. Der tilbydes kurser indenfor bl.a. områder som bygge og anlæg, industri og mekanik.

Om kurset

Efter kurset kan du via telefonen og uden det fulde kropssprog til rådighed håndtere vanskelige telefonsamtaler, har kendskab til forskellige kundetypers adfærd og kan tilpasse kommunikationen herefter.

Kursets moduler

  • Telefonisk problemløsning i kundekontaktfunktioner

Få information

Få information

Få svar på dine spørgsmål om Telefonisk problemløsning i kundekontaktfunktioner
Den kursusansvarlige vil kontakte dig
Ingen omkostninger eller forpligtigelser

reCAPTCHA logo Denne hjemmeside er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og servicevilkår gælder.
NEXT Uddannelse København
Carl Jacobsens Vej 25
2500 Valby

NEXT Uddannelse København

NEXT Uddannelse København er en stor uddannelsesinstitution, som tilbyder 200 forskellige kurser og efteruddannelse. Vi er specialiserede inden for 11 fagområder og udbyder arbejdsmarkedskurser, der spænder fra ledelse til sikkerhed, over til industri, bygge og anlæg og meget mere. NEXT...

Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Sponsoreret