Fremragende Kundekontakt
Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.
Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.
Kursusbeskrivelse
Chefsekretærkonferencen – hele kontorets sparringspartner
Bliv endnu skarpere i rollen som arbejdspladsens koordinerende og strukturerende sparringspartner.
Som chefsekretær har du en central og vigtig rolle og er en uundværlig hjælp når arbejdspresset øges, og mange afgørende opgaver skal klares eller færdiggøres. Du er chefens og kollegernes sparringspartner, lige såvel som du er virksomhedens ansigt udadtil, når det gælder kunder, leverandører og virksomhedens mange andre interessenter.
Der forventes ofte meget af dig som chefsekretær, nemlig at du har overskud til at give en hjælpende hånd i stressede situationer, du er opdateret på sidste nyt, du kender virksomhedens mange medarbejdere, du skal agere blæksprutte, vide (næsten) alt og arbejde effektivt under pres. Der påhviler derfor dig et stort ansvar og mange forventninger i en hektisk hverdag præget af konstante forandringer og mange arbejdsopgaver.
Dit udbytte efter konferencen
Du lærer, hvordan du som chefsekretær og virksomhedens helt centrale ressource bedst udnytter, håndterer og griber din rolle an. Du vil få brugbare redskaber til at finde nye og mere effektive måder at strukturerer dine mange opgaver på, lige såvel som du vil blive motiveret til at nytænke din nuværende rolle som chefens og kollegernes sparringspartner.
Konferencens indhold
- Kend din rolle som chefsekretær i den organisatoriske kontekst
- Forstå og aflæs dine omgivelser, og skab en tillidsfuld relation hertil
- Formidling af budskabet og den powerfulde kommunikation
- Værktøjer til den svære samtale
- Udnyt og optimér din brug af Outlook
- Kalender- og opgavestyring
- Hold fokus og grib dine bolde
- Opnå balance i en stressfyldt hverdag.
Konferencens undervisere
På konferencen vil du blive præsenteret for en række dygtige, inspirerende og yderst kompetente undervisere, som alle vil bringe oplæg med høj faglighed, praktiske erfaringer og konkrete værktøjer, der kan bruges af alle med koordinerende ansvarsopgaver. Efter deltagelse på konferencen vil du kunne mærke en tydelig forskel i dit daglige arbejde og overblik.
- Marika Tingleff er autoriseret psykolog (cand.psych. aut) med speciale i det arbejdende menneskes psykologi, herunder stressbehandling, lederudvikling, forandringsledelse samt udvikling af teams, kommunikation og samarbejde. Hun har mere end 15 års undervisningserfaring fra konsulentverdenen som seniorkonsulent i ledelse og har siden 2011 været selvstændig psykolog og coach.
- Tina Reichstein er cand.mag. i dansk og retorik og yderst erfaren inden for undervisning i dansk sprog og kommunikation. Derudover er Tina direktør i Syntaksis, hvor hun rådgiver og underviser inden for bl.a. den skriftlige kommunikation. Tina har desuden lang erfaring i sprogpolitikker og sproglig branding.
- Anette Obenhausen er cheftræner og coach og har solid HR og ledererfaring, som spænder fra rekruttering, træning og personlig udvikling til ledersparring og -vejledning. Anette har desuden stor undervisningserfaring inden for personlig effektivitet og optimering af personlige arbejdsprocesser på alle organisatoriske niveauer, både internationalt og i Danmark
Målgruppe
Chefsekretærkonferencen er for dig, som ønsker indsigt i, hvordan du som chefsekretær, PA eller anden administrativ koordinator bliver bedre til at navigere rundt i din rolle samt får effektive redskaber til at håndtere de mange krav og forventninger, du møder på arbejdspladsen hver dag.
Hvorfor vælge Montus Business Academy?
Tilfredshedsgaranti
5-stjernede hotelomgivelser
Branchens bedste undervisere
Eksamen og diplom
I forbindelse med Chefsekretærkonferencen vil du modtage et inspirerende og lærerigt e-learning materiale med indsigtsgivende viden om og effektive redskaber til chefsekretærens rolle, som du også kan få stor glæde af efter endt konference.
Efter endt konference vil du modtage et diplom som bevis for din deltagelse.
Pris
Prisen for denne Chefsekretærkonference er 5.500 kroner ekskl. moms.
Prisen inkluderer fuld forplejning, e-learning materiale samt diplom som bevis for din deltagelse.
Om udbyderen

Styrk dine personlige kompetencer
Montus Business Academy er et efteruddannelsesinstitut, der videreudvikler og udfordrer medarbejdernes kompetencer og karrieremæssige muligheder både nu og i fremtiden. Dette gøres ved at udbyde kvalitetssikrede og højaktuelle arrangementer i inspirerende miljøer i hele landet og i samarbejde med en...
Få information
Kontaktinfo
Montus Business Academy
Evalueringer
Gennemsnit 5
Baseret på 6 evalueringerUdfyld formularen for mere information om Chefsekretærkonferencen – hele kontorets sparringspartner