Vis finduddannelse.dk som: Mobile

Chefsekretærkonferencen – hele kontorets sparringspartner

Montus Business Academy
Startdatoer
Århus
02-11-2021  
5.500 DKK
23-06-2022  
5.500 DKK
København
22-06-2022  
5.500 DKK

Fremragende Kundekontakt


Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende studievejledning. 

Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel. 

Kursusbeskrivelse

chefsekretærkonferencen

Chefsekretærkonferencen – hele kontorets sparringspartner

Bliv endnu skarpere i rollen som arbejdspladsens koordinerende og strukturerende sparringspartner. 

Som chefsekretær har du en central og vigtig rolle og er en uundværlig hjælp når arbejdspresset øges, og mange afgørende opgaver skal klares eller færdiggøres. Du er chefens og kollegernes sparringspartner, lige såvel som du er virksomhedens ansigt udadtil, når det gælder kunder, leverandører og virksomhedens mange andre interessenter.

Der forventes ofte meget af dig som chefsekretær, nemlig at du har overskud til at give en hjælpende hånd i stressede situationer, du er opdateret på sidste nyt, du kender virksomhedens mange medarbejdere, du skal agere blæksprutte, vide (næsten) alt og arbejde effektivt under pres. Der påhviler derfor dig et stort ansvar og mange forventninger i en hektisk hverdag præget af konstante forandringer og mange arbejdsopgaver.

Dit udbytte efter konferencen

Du lærer, hvordan du som chefsekretær og virksomhedens helt centrale ressource bedst udnytter, håndterer og griber din rolle an. Du vil få brugbare redskaber til at finde nye og mere effektive måder at strukturerer dine mange opgaver på, lige såvel som du vil blive motiveret til at nytænke din nuværende rolle som chefens og kollegernes sparringspartner. 

Konferencens indhold

Du vil få et indblik i, hvorledes du bedst muligt tackler og færdes i en hverdag præget af forandringer, og hvor det er afgørende, at du forstår og aflæser din chef og kolleger korrekt, så du kan udfylde din rolle effektivt og optimalt. Ligeledes vil der være fokus på den mundtlige og skriftlige kommunikation, hvorledes du klart og tydeligt får kommunikeret budskaber videre, samt hvordan du tackler den svære samtale og de ubehagelige konflikter.

Endvidere vil du på blive trænet i, hvordan du udnytter Outlooks mange muligheder og gode værktøjer til at strukturere dit og andres arbejde på den rigtige måde. Sidst på dagen vil du blive klogere på, hvordan du kan holde dit fokus og blive god til at gribe de mange bolde, men også hvordan du mindsker risikoen for ubalance og stress i en hektisk og krævende hverdag på arbejdspladsen.

Konferencens indhold

  • Kend din rolle som chefsekretær i den organisatoriske kontekst
  • Forstå og aflæs dine omgivelser, og skab en tillidsfuld relation hertil
  • Formidling af budskabet og den powerfulde kommunikation
  • Værktøjer til den svære samtale
  • Udnyt og optimér din brug af Outlook
  • Kalender- og opgavestyring
  • Hold fokus og grib dine bolde
  • Opnå balance i en stressfyldt hverdag.

Konferencens undervisere

På konferencen vil du blive præsenteret for en række dygtige, inspirerende og yderst kompetente undervisere, som alle vil bringe oplæg med høj faglighed, praktiske erfaringer og konkrete værktøjer, der kan bruges af alle med koordinerende ansvarsopgaver. Efter deltagelse på konferencen vil du kunne mærke en tydelig forskel i dit daglige arbejde og overblik.

  • Marika Tingleff er autoriseret psykolog (cand.psych. aut) med speciale i det arbejdende menneskes psykologi, herunder stressbehandling, lederudvikling, forandringsledelse samt udvikling af teams, kommunikation og samarbejde. Hun har mere end 15 års undervisningserfaring fra konsulentverdenen som seniorkonsulent i ledelse og har siden 2011 været selvstændig psykolog og coach.
  • Tina Reichstein er cand.mag. i dansk og retorik og yderst erfaren inden for undervisning i dansk sprog og kommunikation. Derudover er Tina direktør i Syntaksis, hvor hun rådgiver og underviser inden for bl.a. den skriftlige kommunikation. Tina har desuden lang erfaring i sprogpolitikker og sproglig branding.
  • Anette Obenhausen er cheftræner og coach og har solid HR og ledererfaring, som spænder fra rekruttering, træning og personlig udvikling til ledersparring og -vejledning. Anette har desuden stor undervisningserfaring inden for personlig effektivitet og optimering af personlige arbejdsprocesser på alle organisatoriske niveauer, både internationalt og i Danmark

5-stjernede hotelomgivelser

Konferencen afholdes i luksuriøse, 5-stjernede omgivelser på Copenhagen Marriott Hotel i København og på Radisson Blu Scandinavia Hotel i Aarhus. Begge hoteller tilbyder fantastiske og inspirerende kursusfaciliteter og vil sørge for en udsøgt fuld forplejning i deres delikate restauranter. Du går altså ikke kun hjem med ny viden og brugbare arbejdsværktøjer, du går også hjem med en uforglemmelig oplevelse.

Målgruppe

Konferencen er for dig, som ønsker indsigt i, hvordan du som chefsekretær, PA eller anden administrativ koordinator bliver bedre til at navigere rundt i din rolle samt får effektive redskaber til at håndtere de mange krav og forventninger, du møder på arbejdspladsen hver dag.

Hvorfor vælge Montus Business Academy?

Tilfredshedsgaranti

5-stjernede hotelomgivelser

Branchens bedste undervisere

Eksamen og diplom

I forbindelse med konferencen vil du modtage et inspirerende og lærerigt e-learning materiale med indsigtsgivende viden om og effektive redskaber til chefsekretærens rolle, som du også kan få stor glæde af efter endt konference.

Efter endt konference vil du modtage et diplom som bevis for din deltagelse.

Pris

Prisen for denne konference er 5.500 kroner ekskl. moms. 

Prisen inkluderer fuld forplejning, e-learning materiale samt diplom som bevis for din deltagelse. 

Om udbyderen

Montus Business Academy

Montus Business Academy er et efteruddannelsesinstitut, der videreudvikler og udfordrer medarbejdernes kompetencer og karrieremæssige muligheder både nu og i fremtiden. Dette gøres ved at udbyde kvalitetssikrede og højaktuelle arrangementer i inspirerende miljøer i hele landet og i samarbejde med en...


Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Få information

Få svar på dine spørgsmål om Chefsekretærkonferencen – hele kontorets sparringspartner
Den kursusansvarlige vil kontakte dig
Ingen omkostninger eller forpligtigelser

Kontaktinfo

Montus Business Academy

Montus Business Academy
Strandvejen 70
2900 Hellerup

Telefon: +45 5372 8000


Evalueringer

Gennemsnit 5

Baseret på 5 evalueringer

Karin Viuf
De var alle søde og overbevisende. Jeg havde en super dag. Forkælelse og en masse ny inspiration.
Pernille Degn Christensen
Chefsekretærseminar med Montus Business Academy var en stor succes. Fantastisk dygtige oplægsholdere, fantastiske medarbejdere fra Montus, som hele dagen var tilstede og tilgængelige. Seminarets indhold var rigtig godt tilrettelagt.
Lilli Fredberg Didriksen
I var alle gode til at give mig nogle fif, som jeg vil kunne bruge fremover på en god, visuel måde, og I var alle meget engageret i jeres måde at få budskabet frem på, tak for det :-) Det var fedt at være sammen med andre ligestillede.
Få information

Udfyld formularen for mere information om Chefsekretærkonferencen – hele kontorets sparringspartner

Tilmeld dig finduddannelse.dk's nyhedsbrev!
Evalueringer
Hvad siger tidligere deltagere om denne uddannelse?
(5,0)
Baseret på 5 evalueringer
Se alle evalueringer
Hvad siger tidligere deltagere om udbyderen?
(4,9)
Baseret på 83 evalueringer
Se alle evalueringer