Fremragende Kundekontakt
Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.
Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.
Kursusbeskrivelse
Chefsekretæruddannelsen (3 moduler)
Et udviklingsforløb for chefsekretærer, sekretærer, PA o. lign.
Arbejdet som chefsekretær, sekretær, PA o. lign. i en moderne virksomhed betyder en arbejdsdag fyldt med informationer, opdateringer, forandringer, arbejdspres samt faglige og personlige udfordringer.
Chefsekretærens rolle er i en rivende udvikling, og det forventes, at du skal være professionel, effektiv og altid have overblikket. At udfylde denne rolle kræver derfor, at du hele tiden tilegner sig ny viden og udvikler dig.
Formål
Formålet med Chefsekretæruddannelsen er at styrke chefsekretærens kompetencer til virksomhedens og deltagerens egen fordel. Undervisningsformen sætter fokus på virksomheden som helhed og de mange facetter, der forekommer inden for chefsekretærområdet.
Som deltager får du håndgribelige metoder og værktøjer til selv at arbejde med din kommunikationsstil, samtidig med at den giver dig en større forståelse for, hvad din rolle indebærer, så du kan give kvalificeret og selvstændigt med- og modspil i rollen som chefens sparringspartner. Derudover lærer du at øge din gennemslagskraft, så du får indflydelse på din egen hverdag.
Deltageren lærer, hvorledes de nye strømninger, trends og metoder påvirker medarbejderne, afdelingerne og hele organisationen, og hvorledes man kan prioritere, strukturere og træne sine kommunikations- og samarbejdsevner, som især vil gavne arbejdet som bindeled mellem ledelse og medarbejdere.
Indhold
Uddannelsen strækker sig over 3 moduler á 7 timers varighed, fra kl. 09:00-16:00, med ca. to ugers mellemrum mellem hvert modul. Der vil være morgenmadsbuffet og mulighed for at lære de øvrige kursister at kende fra kl. 8:30. Alle moduler indeholder forelæsninger, gruppedebatter, plenumdiskussioner, cases og en lang række praktiske øvelser, som gør det nemt at indføre direkte i dit daglige virke.
Uddannelsen er dynamisk opbygget således, at de fem moduler ikke nødvendigvis skal afvikles i rækkefølgen nedenfor. Find den opstart, der passer dig bedst eller ring til os, så vi sammen kan skræddersy den rigtige løsning for dig.
Praktiske informationer
Kurset afholdes i lækre, 5-stjernede omgivelser på Copenhagen Marriott Hotel og på Radisson Blu Scandinavia Hotel Aarhus, som begge byder på inspirerende mødefaciliteter og udsøgt fuld forplejning.
På uddannelsen vil der løbende være praktiske øvelser samt caseopgaver. Du skal derfor selv medbringe computer på uddannelsen.
Da der er mange praktiske øvelser på uddannelsen, er deltagerantallet begrænset. Montus Business Academy anbefaler derfor, at du tilmelder dig allerede nu, hvis du og dine kolleger vil være sikret en plads.
Underviserne
Annette Obenhausen er partner og konsulent med +12 års international erfaring er Anette ekspert inden for personlig effektivitet og optimering af personlige arbejdsprocesser på alle organisatoriske niveauer. Hun har fungeret som seniorkonsulent og partner i to forskellige konsulenthuse.
Kim Steen Nielsen er topleder, advokat og master i psykologi.Kim er en erfaren og efterspurgt underviser og foredragsholder og yder individuel rådgivning og sparring om eksistentielle udfordringer som stress, angst, indsigt, bekymringer, valg og livskunst.
Gitte Koldtoft har mere end tyve års erfaring som foredragsholder og underviser, og er uddannet fra Københavns Universitet med en Bachelor i Retorik og Massekommunikation. Gitte evner at sprede positiv energi og formidle kompleks viden på en humoristisk og “lige til at gå til”-måde, så metoderne og værktøjerne er brugbare, når hverdagens udfordringer banker på.
Startdato
Målgruppe
Chefsekretæruddannelsen er målrettet chefsekretærer, sekretærer, direktionssekretærer, sekretariatssekretærer, personlige assistenter mv. og henvender sig både til erfarne sekretærer, der savner redskaber i dagligdagens udfordringer eller ønsker ny inspiration og energi til hverdagen, og til sekretærer som netop er startet i jobbet.
Hvorfor vælge Montus Business Academy?
Tilfredshedsgaranti
5-stjernede hotelomgivelser
Branchens bedste undervisere
Eksamen og diplom
Ved afslutning på Chefsekretæruddannelsen modtager du et uddannelsesdiplom som bevis på din deltagelse.
Pris
Prisen for denne Chefsekretæruddannelse er 16.000 kr. ekskl. moms.
Få information
Evalueringer
Gennemsnit 5
Det bedste ved uddannelsen var helt klart underviserne, som underviste på en levende og inspirerende måde, og de var alle dygtige til at formidle deres budskab og gjorde det på ...
Jeg har fået mange redskaber og tips, som jeg allerede nu bruger i min hverdag
Styrk dine personlige kompetencer
Montus Business Academy er et efteruddannelsesinstitut, der videreudvikler og udfordrer medarbejdernes kompetencer og karrieremæssige muligheder både nu og i fremtiden. Dette gøres ved at udbyde kvalitetssikrede og højaktuelle arrangementer i inspirerende miljøer i hele landet og i samarbejde med en...
Meget profesionelle og dygtige undervisere