Fremragende Kundekontakt
Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.
Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.
Kursusbeskrivelse
Koordinator Uddannelsen (5 moduler)
Udvikl din karriere som koordinator, sekretær el.lign., og bliv rustet til at håndtere en spændende, udfordrende og travl hverdag.
Som koordinator, sekretær el.lign. er du virksomhedens centrale sparrings- og samarbejdspartner, og du har derfor en afgørende rolle. En rolle som i de offentlige såvel som private virksomheder undergår en rivende udvikling. Netop dét faktum gør at der stilles enorme krav til dig. Du kræves især meget indsigt, overblik, højt arbejdstempo og professionalisme samt evnen til at kunne håndtere konstante forandringer, forventninger og mange nye opgaver.
Din centrale rolle i virksomheden udfordrer derfor hele tiden din faglige og personlige udvikling, hvilket understreger nødvendigheden af at have de helt rigtige og fornyede værktøjer til at kunne navigere i selv de mest dynamiske og hektiske arbejdsdage.
Udbytte af uddannelsen
På denne yderst lærerige og praksisbaserede uddannelse gennemgår du i løbet af 5 moduler de afgørende elementer til at kunne navigere succesfuldt i dit arbejde som koordinator, sekretær el.lign. Uddannelsen sætter fokus på, hvordan du fagligt såvel som personligt kan realisere dit fulde udviklingspotentiale, samt hvordan du styrker dine forudsætninger for at kunne trives under konstante forandringer. Ikke mindst fokuserer uddannelsen på, hvordan du skaber balance mellem dit arbejds- og privatliv og kan bruge mindfulness som et givende værktøj til ro, nærvær og fokus i dit daglige arbejde.
Endvidere skærper uddannelsen dine evner inden for din daglige kommunikation – både den kommunikation, som går på tværs af eller uden for organisationen samt din mundtlige og skriftlige kommunikation for at sikre, at dit budskab kommer frem, bliver bemærket og ikke mindst forstået. Uddannelsen gør dig også klogere på, hvordan du med simple metoder og gode værktøjer bliver endnu mere effektiv i dit arbejde, når du skal strukturere og håndtere den store mængde data, du dagligt modtager og skal tage stilling til. Desuden bliver du guidet til den mest optimale brug af Outlook, som gemmer på en lang række smarte metoder til, hvordan du bedst planlægger, kommunikerer og arbejder – metoder, der frigiver tid til vigtigere og mere spændende opgaver.
Indhold og opbygning
Uddannelsen strækker sig over 5 moduler (fra kl. 9-16) med en uges varighed mellem hvert modul. Der vil være morgenmadsbuffet og mulighed for at lære de øvrige kursister at kende fra kl. 8:30. Alle moduler indeholder forelæsninger, gruppedebatter, plenumdiskussioner, cases og en lang række praktiske øvelser, som gør det nemt at indføre direkte i dit daglige virke.
Uddannelsen er dynamisk opbygget således, at de 5 moduler ikke nødvendigvis skal afvikles i rækkefølgen nedenfor. Find den opstart, der passer dig bedst eller ring til os, så vi sammen kan skræddersy den rigtige løsning for dig.
- Modul 1: Din rolle som koordinator
- Modul 2: Kommunikation på tværs af organisationen
- Modul 3: Din skriftlige kommunikation
- Modul 4: Personlig planlægning og effektivitet
- Modul 5: Outlook, OneNote og Word
Uddannelsens undervisere
Uddannelsen gennemføres i tæt samarbejde med erfarne og passioneredeundervisere. Uddannelsens fem moduler berører forskellige faglige områder, herunder bl.a. kommunikation og personlig planlægning, hvorfor der er tilknyttet en række forskellige undervisere med dertilhørende forskellige spidskompetencer. Dette for at sikre størst muligt udbytte for deltagerne.
Startdato
Målgruppe
Uddannelsen er for dig, som arbejder som koordinator, sekretær el.lign. og ønsker viden om og værktøjerne til at effektivisere din travle hverdag og ikke mindst udfordre dine faglige og personlige kompetencer. Du kan både som erfaren eller nystartet koordinator, sekretær el.lign. deltage på uddannelsen.
Hvorfor vælge Montus Business Academy?
Tilfredshedsgaranti
5-stjernede hotelomgivelser
Branchens bedste undervisere
Eksamen og diplom
Efter uddannelsen vil du modtage et diplom som bevis på din deltagelse.
Pris
Uddannelsen koster kr. 22.900 ekskl. moms.
Prisen inkluderer fuld forplejning, e-learning materiale samt diplom som bevis for din deltagelse.
Få information
Evalueringer
Gennemsnit 5
Vi har haft et lille rigtig godt hold, hvor alle virkede til at have det fint med hinanden. En gang om ugen har været fint, så man kunne nå at fordøje al den information, som ma...
Det faglige og underviserne, samt networking var rigtig godt. Det var godt med forskellige eksperter til de forskellige kursusdage. Alle dage har jeg fået brugbar viden med mig,...
Styrk dine personlige kompetencer
Montus Business Academy er et efteruddannelsesinstitut, der videreudvikler og udfordrer medarbejdernes kompetencer og karrieremæssige muligheder både nu og i fremtiden. Dette gøres ved at udbyde kvalitetssikrede og højaktuelle arrangementer i inspirerende miljøer i hele landet og i samarbejde med en...
Gode undervisere. Godt med en hel dag til et emne, og at forløbet kunne tages 5 uger i træk. Tak for masser af ny viden, brush-up, mulighed for networking, skønne undervisere og...