Vis finduddannelse.dk som: Mobile

Excel for økonomi- og regnskabsafdelingen (2 dage)

Montus Business Academy
Startdatoer
København
14-09-2020  
7.800 DKK
Århus
16-09-2020  
7.800 DKK

Fremragende Kundekontakt


Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt. 

Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.

Hvorfor vælge Montus Business Academy?

Tilfredshedsgaranti

5-stjernede hotelomgivelser

Branchens bedste undervisere

Kursusbeskrivelse

Excel for økonomi- og regnskabsafdelingen (2 dage)

Bliv skarp til de funktioner i Excel, som understøtter dine arbejdsopgaver som økonomi- og regnskabsmedarbejder.

Excel anvendes af stort set alle økonomi- og regnskabsafdelinger over hele verden til at oprette skabeloner og regneark, der automatiserer arbejdsopgaver, strømligner processer samt tilfører effektivitet i en travl hverdag. Excel er altså et stærkt værktøj, der kan bruges i alle aspekter af økonomi og regnskab, og det er derfor yderst fordelagtigt for virksomheden at videreudvikle medarbejdernes færdigheder i programmet.

Dit udbytte efter kurset

På dette 2-dagskursus får du et godt kendskab til de funktioner i Excel, der understøtter dine arbejdsopgaver som økonomi- og regnskabsmedarbejder.

Du får udvidet dine færdigheder i Excel og lærer at skabe overblik i dine regneark samt bearbejde data med effektive og tidsbesparende løsninger, således at du efter endt forløb kan anvende programmet mere effektivt til dine daglige arbejdsopgaver. Du får derved kendskab til alle de elemeter, du har brug for i dit arbejde med Excel. Desuden vil du løbende blive præsenteret for tips og tricks, som vil effektivisere din gang i programmet samt spare dig for mange minutter i din hverdag.

Kursets indhold

Dette kursus fokuserer på følgende emner:

  • Genbrug formler – relative og absolutte referencer
  • Opstilling af tredimensionelle regneark
  • Dynamiske løsninger med funktioner
  • Databehandling og rensning af data
  • Få visuelt overblik
  • Validere og beskytte data
  • Håndtering af større data
  • Analyse af data med pivottabeller
  • Spar tid med brugbare tips, tricks og genveje.

Kursets underviser

Undervisningen sker i samarbejde med exacto, som er et konsulenthus med speciale i Excel. I mere end 10 år har exacto løst opgaver for over 500 af Danmarks førende virksomheder. Alle exactos konsulenter har praktisk erfaring fra arbejde i en økonomifunktion og arbejder til daglig fuld tid med udviklingsopgaver i Excel. Det giver en stærk kombination af forretningsforståelse og teknisk kompetence, der kommer kunderne til gavn i form af gennemtænkte- og funktionelle løsninger. exacto har ligeledes over 10 års erfaring med undervisning i Excel og VBA, samt i brug af Power Query og Power Pivot.

5-stjernede hotelomgivelser

Kurset afholdes i luksuriøse, 5-stjernede omgivelser på Copenhagen Marriott Hotel i København og på Radisson Blu Scandinavia Hotel i Aarhus. Begge hoteller tilbyder fantastiske og inspirerende kursusfaciliteter og vil sørge for en udsøgt fuld forplejning i deres delikate restauranter. Du går altså ikke kun hjem med ny viden og brugbare arbejdsværktøjer, du går også hjem med en uforglemmelig oplevelse.

Målgruppe

Kurset er for dig, som arbejder i økonomi- og regnskabsafdelingen samt for revisorer, der allerede har kendskab til Excel og bruger programmet i hverdagen, men ønsker at udvikle sine færdigheder i programmets mange spændende funktioner og faciliteter.

Din deltagelse kræver ingen faglige forudsætninger, men vi anbefaler, at du har et grundlæggende kendskab til Excel tilsvarende kurset Excel grundlæggende.

Kurset henvender sig til dig, som bruger Excel 2016, 2013, 2010, 2007 eller 365. Kurset er et pc-kursus, så bruger du Mac, skal du være opmærksom på mulige afvigelser i brugerflade og funktionalitet.

Eksamen og diplom

Du får inden kursusstart adgang til et e-learning kursusmateriale. Materialet, der er udviklet i samarbejde med vores undervisere, er et håndgribeligt og nemt anvendeligt kursusmateriale med teoretisk viden, praktiske redskaber samt caseopgaver, som du med fordel kan bruge som et effektivt opslagsværk efter endt kursus.

Efter endt kursus vil du modtage et diplom som bevis for din deltagelse.

Pris

Prisen for dette kursus er 7.800 kroner ekskl. moms. 

Prisen inkluderer fuld forplejning, e-learning materiale samt diplom som bevis for din deltagelse.

Om udbyderen

Montus Business Academy

Montus Business Academy

Montus Business Academy er et efteruddannelsesinstitut, der videreudvikler og udfordrer medarbejdernes kompetencer og karrieremæssige muligheder både nu og i fremtiden. Dette gøres ved at udbyde kvalitetssikrede og højaktuelle arrangementer i inspirerende miljøer i hele landet og i samarbejde med en...


Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Få information

 

Kontaktinfo

Montus Business Academy

Montus Business Academy
Strandvejen 70
2900 Hellerup

Telefon: +45 5372 8000


Evalueringer

Gennemsnit 5

Baseret på 5 evalueringer

Lars R. Kristensen
(5)
Kurset rammer spot on mht. relevans.
Camilla Brøndum
(5)
Grundet deltagerantallet var det meget personlig undervisning, så man fik virkelig noget ud af det. Rigtig god underviser fra excato.
Lisa Fonnesbæk
(5)
Rigtig godt excel kursus og dygtig underviser.
Få information

Udfyld formularen for mere information om Excel for økonomi- og regnskabsafdelingen (2 dage)

Tilmeld dig finduddannelse.dk's nyhedsbrev!
Evalueringer
Hvad siger tidligere deltagere om denne uddannelse?
(5,0)
Baseret på 5 evalueringer
Se alle evalueringer
Hvad siger tidligere deltagere om udbyderen?
(4,9)
Baseret på 83 evalueringer
Se alle evalueringer

Du vil måske også være interesseret i: