Vis finduddannelse.dk som: Mobile

Kundeorienteret lederskab

CBS Executive Fonden
10 dage
Deltid
Kursus
Frederiksberg
49.950 DKK ekskl. moms

Hvorfor vælge CBS Executive Fonden?

Højt akademisk niveau

Praksisorienteret, anvendelig viden

Unikke netværksmuligheder på tværs af brancher og sektorer

Kursusbeskrivelse

Kundeorienteret lederskab

Kundeorienteret lederskab - styrk dine ledelseskompetencer

Efteruddannelsen i kundeorienteret lederskab giver dig værktøjer og ledelsesmæssige tiltag samt et sprog, der understøtter virksomhedens kundeorientering og værdiskabelse via øget kunde- og forretningsfokus.

Dit udbytte af kurset

Dertil får du inspiration og værktøjer til ledelse af service i alle ”sandhedens øjeblikke”/kunde-touchpoints. Du bliver introduceret til en række teorimodeller, metoder og konkrete ledelsesværktøjer, der udvikler medarbejderne, virksomheden og samspillet med kunderne og får et teoretisk og akademisk begrebsapparat samt styrkelse af dine analytiske kompetencer.

Du får en skærpet bevidsthed om dine personlige ledelseskompetencer og udviklingen af disse samt kompetence til at implementere strategi og gennemføre forandringer – både i forhold til at udvikle dig selv og for at kunne lede forandringer i virksomheden og hos dine medarbejdere.

Ud over indsigt i værktøjer og modeller samt ledelsesmæssig udvikling bidrager uddannelsesforløbet til at udvide dit ledernetværk, og udbygge samarbejde og videndeling på tværs af virksomhederne.

Kursets indhold

Efteruddannelsen består af 10 dage fordelt på fire labs, en kick-off dag og en afsluttende eksamen. Dertil får alle deltagere foretaget en 360-graders analyse med individuel tilbagemelding. Uddannelsen bygges op omkring den kontinuerlige kobling af teori til arbejdet med deltagernes individuelle udviklingsmål samt arbejdet med deltagernes egne virksomheds-cases.

På de fire labs arbejder deltagerne i ledercirkler (netværksgrupperne) som er baseret på, at ”ledere lærer ledere at lære og lede”. I ledercirklerne skal deltagerne udveksle erfaringer om, hvad der er sket i forhold til deres indsatsområder, give hinanden gode råd og feedback samt skabe commitment om at afprøve og implementere det lærte i praksis.

Ligeledes bliver der sat fokus på, at de konkrete ledelsesværktøjer, deltagerne får på de enkelte labs, bliver afprøvet i praksis bl.a. Ved at afslutte hver dag med at sætte individuelle mål for, hvordan de vil anvende værktøjer og feedback, når de kommer hjem. Til hver ledercirkel er der koblet en proceskonsulent.

Målgruppe

Erfarne mellemledere og projektchefer, der typisk har været igennem en grundlæggende lederuddannelse. 

Video

Pris

Prisen for dette kursus er 49950 kroner ekskl. moms.

Om udbyderen

Kompetenceløft og ledelsesudvikling med CBS Executive

CBS Executive har mere end 20 års erfaring i at udvikle forskningsbaserede ledelseskurser og uddannelsesforløb for ledere og specialister i både offentlige og private organisationer.   Deltagerne undervises primært af forskere og professorer fra CBS kombineret med praktikere fra erhvervslivet, som...


Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Få information

Få svar på dine spørgsmål om Kundeorienteret lederskab
Den kursusansvarlige vil kontakte dig
Ingen omkostninger eller forpligtigelser

Kontaktinfo

CBS Executive Fonden

Porcelænshaven 22
2000 Frederiksberg


Få information

Udfyld formularen for mere information om Kundeorienteret lederskab

Evalueringer
Hvad siger tidligere deltagere om denne uddannelse?
Denne uddannelse er ikke blevet evalueret.

Hvad siger tidligere deltagere om udbyderen?
(4,5)
Baseret på 14 evalueringer
Se alle evalueringer
Kundecase
Lisbeth Bangsgaard, Salgschef, R...

"Jeg har fået fyldt min værktøjskasse med brugbare og relevante metoder."

Læs mere
Lars Borris Pedersen, CCO, Royal...

"På KuLe gennemgår man flere væsentlige emner, teorier erfaringer m.m., som kan hjælpe virksomhederne til at overkomme de udfordringer de har, med henblik på en bedre kundeoplevelse og kundetilfredshed."

Læs mere
Mads Holmgaard, Regionschef, Hed...

"Jeg føler, at mine kompetencer er øget og at jeg herfra vil kunne arbejde i dybden med tillært viden, og de modeller, redskaber og metoder der er præsenteret."

Læs mere