Vis finduddannelse.dk som: Mobile

Professionel telefonservice

Teknologisk Institut
Startdatoer
Århus
05-10-2022  
3.499 DKK
04-10-2023  
3.499 DKK
Taastrup
09-12-2022  
3.499 DKK
25-01-2023  
3.499 DKK
Kolding
23-05-2023  
3.499 DKK
20-03-2024  
3.499 DKK

Hvorfor vælge Teknologisk Institut?

+110 års erfaring med kurser og uddannelse

+17.000 kursusdeltagere om året

4,4 ud af 5 stjerner i kundetilfredshed

Kursusbeskrivelse

Gør ligesom mere end 150 andre og deltag på Professionel telefonservice. Den daglige kundebetjening pr. telefon er vigtig PR for dit firma. De medarbejdere der bestrider denne ”øretævernes holdeplads”, er vigtige nøglepersoner, der dagligt er med til at præge kundernes oplevelse af firmaet – ansigtet udadtil.

På kurset ”Professionel telefonservice”, lærer deltagerne at ekspedere indgående samtaler på en effektiv, smilende og dermed også ”sælgende” måde, så kunderne føler sig godt behandlet, og får lyst til at ringe igen.

Super dejligt når man kan mærke, hvordan underviseren "Brænder" for emnet, der undervises i, og det gør Carsten bestemt. Jeanette Elbek, Kunderådgiver. Bolignet-Aarhus F.M.B.A. t

Deltagerprofil

Alle der betjener kunder pr. telefon, og dermed er med til at tegne firmaets ansigt udadtil. Typiske deltagere er medarbejdere i omstilling og reception.

Udbytte

  • Lær at ekspedere indgående telefonsamtaler på en venlig og professionel måde
  • At ruske lidt op i både nye såvel som mere erfarne telefonmedarbejdere
  • Fremadrettet at give ideer og værktøjer til også fremover at kunne yde en topprofessionel kundebetjening pr. telefon

Indhold

  • Medarbejderen som ”ansigtet udadtil”
  • Servicebegrebet – kunden i centrum
  • Din indstilling til arbejdet med telefonen
  • Professionel telefonbetjening
  • Telefonpolitik – ikke telefonpolitik?
  • Stemme-, tale- og sprogbrug
  • Effektiv kommunikation
  • Lytte- og spørgeteknik
  • Hvordan behandles ”sure opstød” i telefonen?
  • Behandling af reklamationer
  • Personlig handlingsplan

Form

Involverende og aktiv undervisning, som tager udgangspunkt i deltagernes egen hverdag samt problemstillinger.

Fyldestgørende kursusmateriale udleveres til alle deltagere, som efter kursus kan benyttes som effektivt opslagsværk.

Undervisere

Carsten M. Thomsen

Lars Ilsøe Mikkelsen brænder for arbejdet med service, salg, ledelse og personlig udvikling. Lars har siden 1992 undervist på kurser inden for service, værdiskabende kommunikation og salg, og har igennem hele karrieren arbejdet med service og salg i praksis. Som underviser er Lars fuld af energi og nærvær, og har en uformel, humoristisk og direkte undervisningsform. Han arbejder meget ”hands on” og altid med afsæt i kursusdeltagernes hverdag, hvilket er deltagerens garanti for input og værktøjer, som kan bruges allerede dagen efter kursus. Her oplever du teori i praksis og garanti for anvendelighed.

Se vores øvrige kurser i service og support

Video

Pris

3499 DKK

Om udbyderen

+1000 kurser inden for bl.a. IT, projektledelse, ledelse, kommunikation, personlig udvikling mm. Teknologisk Institut har leveret uddannelse til det danske erhvervsliv siden 1906, og har derfor over 110 års erfaring med kurser og uddannelser. Hvert år deltager flere end 17.000...


Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Kontaktinfo

Teknologisk Institut

Gregersensvej 3
2630 Taastrup


Evalueringer
Denne uddannelse er ikke blevet evalueret.