Service
-
4 uger
-
10-01-2025
-
Fra 6.500 DKK
-
Flere byer (2)
-
Holdundervisning
Service med stort S
-
Fra 4.300 DKK
-
København
-
Holdundervisning
Akademiuddannelse i service og oplevelser
-
3 år
-
København
-
Holdundervisning
Lean Service & Administration YELLOW BELT
-
2 dage
-
Fra 7.500 DKK
-
Flere byer (3)
-
Online
Service, oplevelser og værtskab inden for hotel- og restaurantledelse
-
4 dage
-
Fra 1.500 DKK
-
Holte
-
Holdundervisning
Salgsteknik for salgs- og servicemedarbejdere
-
2 dage
-
Fra 256 DKK
-
Flere byer (6)
-
Holdundervisning, Online
Kundeforståelse og oplevelsesdesign
-
4 uger
-
Fra 6.500 DKK
-
Esbjerg
-
Holdundervisning
Yellow Belt Lean Intro Administration
-
2 dage
-
Fra 6.900 DKK
-
Flere byer (2)
-
Holdundervisning
Dørmandsuddannelsen - grundlag for autorisation
-
9 dage
-
Fra 1.872 DKK
-
Flere byer (3)
-
Holdundervisning
Rådgiverrollen indenfor B2B-handel
-
2 dage
-
Fra 256 DKK
-
Flere byer (6)
-
Holdundervisning, Online
Kvalitetsstyring - diplomkursus
-
24 Lektioner
-
05-09-2024
-
Fra 7.500 DKK
-
Flere byer (2)
-
Holdundervisning
Telefonisk problemløsning i kundekontaktfunktioner
-
2 dage
-
Fra 252 DKK
-
Herlev
-
Holdundervisning
Event sikkerhed
-
2 dage
-
Fra 416 DKK
-
Roskilde
-
Holdundervisning
Event sikkerhed - planlægning og ledelse
-
3 dage
-
Fra 624 DKK
-
Roskilde
-
Holdundervisning
Trappevask
-
1 dag
-
Fra 128 DKK
-
Roskilde
-
Holdundervisning
Kulturmødet i vagt- og sikkerhedsarbejdet
-
1 dag
-
Fra 208 DKK
-
Roskilde
-
Holdundervisning
Optimering af rengøringsmetoder og arbejdsgange
-
2 dage
-
Fra 416 DKK
-
Roskilde
-
Holdundervisning
Grundlæggende Vagt
-
30 dage
-
Fra 6.240 DKK
-
Flere byer (3)
-
Holdundervisning
Tag et service kursus - kompetencer til en stærk branche
Her finder du kurser og efteruddannelser for dig, der ønsker eller allerede arbejder i servicebranchen. Her er alt fra administrative, økonomiske og markedsføringsmæssige kurser, der tager udgangspunkt i servicemanagement samt praktiske kurser for både faglærte og ufaglærte.
På finduddannelse.dk finder du en oversigt over alle de kurser og uddannelser, der udbydes inden for en lang række forskellige servicefag. Kig i listen ovenfor og bliv klogere på sikkerhed, arbejdsstillinger, service og meget andet inden for servicefaget.
Serviceydelser spiller en stadig vigtigere rolle for udvikling af det moderne danske samfund. I Danmark står sektoren inden for service i dag for to tredjedele af hele omsætningen i det danske erhvervsliv og skaber en eksport, der gør Danmark til den femtende største eksportør af serviceydelser i verden. Dette stiller store krav til de mennesker, som arbejder i branchen samt deres kompetencer. Servicebranchen er under konstant udvikling og vækst, hvilket tester medarbejdernes kompetencer. Det er vigtigt for din virksomhed og din udvikling at tænke på kurser og efteruddannelse, således at I kan fortsætte fremad.
Service kompetencer - mange muligheder for dig
Service sektoren er stor og fyldt med spændende jobmuligheder. Hvis du ønsker at komme ind i servicebranchen, kan det være en fordel for dig at udvikle dine kompetencer. Du skal gøre det klart for dig selv, hvilken position du ønsker at forsøge dig med, og hvad der kræves af dig for at besidde den post. Der findes en lang række kurser inden for service, både for dig, som ønsker at træde ind i branchen og udvikle dig, men også for dig, der allerede besidder en post i servicebranchen. Det er derfor vigtigt, at du starter med at undersøge, hvilke krav der findes til kurset, og om det er det rigtige kursus for dig.
Et service kursus kan være kompetencegivende på mange områder. Du kan styrke dine evner inden for hygiejne og rengøringsteknik, eller du kan udvikle kompetencer til at differentiere din forretning fra andre i branchen med et kursus i konceptstyring. Få styr på din virksomheds måde at tænke service, med et service kursus hvor du får kompetencer til at definere din virksomheds servicestandarder.
Søg det rigtige for dig og din virksomhed
Der findes en lang række udbydere af kurser inden for servicefaget, og der tilbydes mange fagniveauer, således at du kan finde det rigtige kursus for dig. Et service kursus er ikke kun en god investering for dig i din personlige udvikling. Du kommer tilbage til din virksomhed med nye værktøjer til at håndtere de moderne problemstillinger med moderne teoretisk viden. Hvis du vil vide mere om de enkelte kurser, skal du kontakte udbyderen.
Det er fra starten af din søgeproces vigtigt, at du har talt med din virksomhed om, hvilke kompetencer, der vil styrke begge parter. Tænk grundigt over, hvilke ambitioner du har for dig selv og vælg det service kursus, som styrker dig og din virksomhed bedst. Det kan være en god idé at kontakte kursusudbyderen for mere information om kurset, og rådgivning, om hvor vidt kurset kan styrke dig, som du ønsker.