Viser 1-10 af 10
Sådan sorterer vi søgeresultater
Vil du vide mere om, hvordan vi sorterer vores resultater? Læs mere om, hvordan vi rangerer uddannelser i søgeresultaterne.
Viser 1-10 af 10

B2B Marketing

Få mere ud af din digitale strategi 

Arbejder du med B2B Marketing og salg, ved du formentlig godt, at det i dag er blevet langt vigtigere at beskæftige sig med personificeret indhold og forstå kunderejsen fra start til slut. Det betyder også, at du er afhængig af, at din digitale markedsføring er målrettet og henvender sig til det segment eller den kundetype, som du gerne vil ramme. Det er vigtigt, at indholdet er personificeret og timet til vedkommende, så du henvender dig til dem lige der, hvor de er i deres købsrejse. 

Det er med andre ord essentielt, at du med din B2B-strategi rammer både potentielle og eksisterende kunder alt efter, hvor de er i købsrejsen og på tværs af målgrupper. Derfor er det også vigtigt, at du har sat dig ind i dine segmenter og kundetyper og ved, hvordan dine produkter kan hjælpe dem i deres nuværende situation. Med denne viden og den rette strategi kan du genenere leads og konvertere dem til salg og nye kunder. 

Med en kursus i B2B Marketing lærer du, hvordan du får mest ud af din digitale strategi, og hvordan du skaber succesfulde salg og tilfredse kunder.

Hvad er mit udbytte med et kursus i B2B Marketing?

Med et kursus i B2B Marketing lærer du, hvorfor og hvordan du kan tilrettelægge din digitale strategi, og hvordan du eksekverer den bedst muligt. Efter endt kursus har du: 

  • Fået værktøjer til og viden om, hvordan du udvikler din strategi fra A-Z
  • Lært, hvordan du skaber kunderejser, leads og konverteringer
  • Fået nye metoder og redskaber til at skabe resultater, som du kan bruge i dit daglige arbejde med B2B Marketing

Med et kursus i B2B Marketing får du således en masse viden og inspiration med hjem, som du kan anvende direkte i dit arbejde. Du får samtidig typisk materiale og konkrete værktøjer, som du kan overføre og anvende i forhold til din strategi og dine kunder. 

De fleste kurser i B2B Marketing vil også typisk være meget praksisorienteret med konkrete eksempler og cases fra virksomheder. Det betyder, at det vil gøre det lettere for dig at se, hvordan teori om B2B Marketing fungerer i praksis og skaber succes. 

Afhængig af kursets form og underviseren vil det sommetider også være muligt, at du kan sende konkrete prolemstillinger eller udfordringer fra din virksomhed og dit arbejdsliv inden kursets start, så I kan gennemgå og tage udgangspunkt i disse temaer på kurset.

Hvem henvender kurset sig til?

Kurser i B2B Marketing henvender sig til medarbejdere og virksomheder, der beskæftiger sig med B2B markedsføring og søger inspiration, viden og nye værktøjer i arbejdet med deres digitale strategi. 

Vil du have et skræddersyet kursus i B2B Marketing?

Flere kursusudbyderen tilbyder også skræddersyede kurser til virksomheder i B2B Marketing og digital markedsføring. Det betyder, at I som virksomhed kan sammensætte jeres eget forløb, der er tilpasset til jeres ønsker og specifikke problemstillinger.

Ønsker du at booke et skræddersyet kursus i B2B Marketing til din virksomhed, kan du tage kontakt til de kursusudbydere, der tilbyder dette og høre mere om jeres muligheder. 

Ønskeliste
Sådan kommer du videre

Find et kursus, du er interesseret i


Send en forespørgsel


Du bli'r kontaktet og får mere information af udbyderen