Viser 1-3 af 3
Sådan sorterer vi søgeresultater
Vil du vide mere om, hvordan vi sorterer vores resultater? Læs mere om, hvordan vi rangerer uddannelser i søgeresultaterne.
Viser 1-3 af 3

Som frontmedarbejder skal du kære dig om mennesker

Det at være frontmedarbejder er noget nær den mest sociale rolle du kan have i en virksomhed. Du er det første mennesker som kunder og besøgende møder så snart de træder ind på jeres matrikel. 

Det betyder derfor, at du skal have en interesse i andre mennesker. Ja, du skal faktisk være lidt af en menneskekender og hurtigt kunne identificere, hvad det enkelte menneske har brug for i en given situation. Nogle vil gerne tale, hvorfor du må have flair for small talk, mens andre gerne vil være lidt i fred, hvilket betyder, at du også må mestre balancegangen mellem nærvær og afstandtagen. 

Disse opgaver varetager du som frontmedarbejder:

Som frontmedarbejder i en virksomhed varetager du typisk receptionistrollen. Det betyder, at dine arbejdsopgaver spænder vidt, da du - udover at tage imod og guide kunder og besøgende - også skal klare en række administrative forpligtigelser. 

Som den gode frontmedarbejder besidder du gerne disse egenskaber:

- Du kan aflæse andre mennesker ret hurtigt.

- Du er socialt kompetent og ved, hvad der vil gavne en situation.

- Du skal være robust og have en rimelig høj stresstærskel.

- Du skal være detaljeorienteret.

- Du skal være struktureret og organiseret.

- Du skal være tålmodig.

- Du skal kunne arbejde selvstændigt.

- Du skal kunne trives i et omskifteligt arbejdsmiljø. 

Derfor skal du tage et kursus, så du bliver en endnu bedre frontmedarbejder

Som frontmedarbejder udgør du en vigtig nøgleposition i virksomheden. Med et kursus får du værktøjerne, evnerne og selvtilliden til at søge et job som frontmedarbejder i en lang række brancher. Du får kompetencer i service og kundebetjening, grundlæggende kontorfærdigheder.

Det får du ud af et kursus for frontmedarbejdere

Når du deltager i et kursus som frontmedarbejder kan du forvente at få følgende kompetencer og udbytte med dig: 

- Du lærer, hvordan du yder god kundeservice - face to face, såvel som online

- Du lærer, hvordan du bedst præsenterer og repræsenterer din virksomhed udadtil

- Du lærer, hvordan du løser konflikter

- Du lærer, hvordan du kommunikerer klart og tydeligt på

- Du lærer, hvordan du løser lettere regnskabsopgaver

- Du lærer, hvordan du styrer kalendere og e-mails

Et kursus som frontmedarbejder er for dig, der: 

Er du din virksomheds første møde med kunder og besøgende. Så er et kursus for frontmedarbejdere bestemt noget for dig. På et sådan lærer du især om salg, service og kundebetjening. 

Som frontmedarbejder arbejder du typisk som: 

- Kundeservicemedarbejder

- Servicemedarbejder

- Kundekonsulent

- Receptionist

Ønskeliste
Sådan kommer du videre

Find et kursus, du er interesseret i


Send en forespørgsel


Du bli'r kontaktet og får mere information af udbyderen