Viser 1-20 af 82
Sådan sorterer vi søgeresultater
Vil du vide mere om, hvordan vi sorterer vores resultater? Læs mere om, hvordan vi rangerer uddannelser i søgeresultaterne.
Viser 1-20 af 82
1
2
3
4
5

Content marketing kursus – skab det bedste indhold

Vil tiltrække både gamle og nye kunder, og har du brug for en ny metode til at skabe et godt digitalt indhold? Så kan et content marketing kursus være lige dig. Gennem content marketing kan du øge trafikken til websitet og styrke dit brand. På et content marketing kursus lærer du hvorfor godt indhold er essentielt for jeres brand og salg.

 

Godt indhold er i dag en essentiel del af et godt marketing-mix, derfor giver det også mening at sende tekstforfatteren i firmaet afsted på et content marketing kursus. Her lærer man at producere og udvælge værdifuldt indhold. Og ikke mindst, at ligge en god strategi der både indeholder planlægning, produktion og distribution af godt og relevant indhold. Alt sammen kan det være med til at skubbe virksomheden lysår foran konkurrenterne.

Hvorfor skal du tage et content marketing kursus?

Content marketing handler om at markedsfører sig over for potentielle kunder, men i den grad også tidligere kunder, gennem godt indhold. Ved at skrive indhold, der tiltrækker trafik til hjemmesiden, øges jeres brands troværdighed. Ved at distribuere indholdet på sociale medier, og sørge for at ligge højt på Google på relevante søgeord, er indholdet med til at trække kunder i butikken.

Men content marketing, er ikke bare sådan lige til. Det er nemlig en kompliceret proces at udvælge det gode indhold, der også matcher jeres målgruppes ønsker og behov. For at få succes med content marketing er det vigtigt, at I kender best practice, og har kendskab til hvordan man planlægger, organiserer og producere godt indhold. Det får du gennem et content marketing kursus.

Indhold på et content marketing kursus

På et content marketing kursus får du inspirerende og praktiske værktøjer, du kan tage med hjem og bruge i jeres content marketing strategi. Du kan både tage 1-dages kurser, kurser og flere uger, og et certifikat i content marketing. Alt efter uddannelsen du vælger, er der selvfølgelig forskellig udbytte.

Herunder, kan du finde nogle af de læringsmål, du kan ramme på kurserne, men husk at læse hvad der står på kurset, før du tilmelder dig.

Du kan fx lære at:

  • Hvad content marketing er
  • Få eksempler på gode cases
  • Planlægge og skabe et fundament for strategien
  • Producere indhold der er både godt og relevant, samt fortælle den gode historie der tiltrækker, engagerer og fastholder kunder.
  • Distribuerer indholdet på de rigtige platforme. Herunder bl.a. sociale medier og SEO
  • Opsætte realistiske KPIer og relevante mål, samt måle effekten af jeres indsats.
  • Gennem praktiske øvelser, få et indblik i indholdsplanlægning og produktion
  • Skabe målgruppe og personas

Efter content marketing kursus vil du vide, hvorfor og hvordan content marketing kan skabe signifikante resultater for din forretning. Du bliver i stand til at vurdere og producere indhold, og finde ud af hvad din målgruppe søger.

Du bliver præsenteret for en række modeller og værktøjer, der giver et indblik i både strategi, analyse, planlægning og eksekvering. Du bliver i stand til at skabe langsigtede relationer og efterspørgsel ved at levere relevant og værdifuldt content.

Uddannelserne er typisk tilrettelagt som en kombination mellem undervisningsdage, hvor der veksles mellem teori og praktiske øvelser. Her får indblik i praktiske eksempler, cases og opgaver. Derudover vil du typisk kunne finde mere læsestof eller online inspirationsindlæg, de dage hvor der ikke er undervisning.

Ønskeliste
Sådan kommer du videre

Find et kursus, du er interesseret i


Send en forespørgsel


Du bli'r kontaktet og får mere information af udbyderen