Viser 1-20 af 81
Sådan sorterer vi søgeresultater
Vil du vide mere om, hvordan vi sorterer vores resultater? Læs mere om, hvordan vi rangerer uddannelser i søgeresultaterne.
Viser 1-20 af 81
1
2
3
4
5

Derfor styrker kendskabet til Google Analytics din forretning!

Google Analytics er en gratis tjeneste, der giver dig detaljeret indsigt i din webstatistik og brugeradfærd på dit website. Du får simpelthen en masse brugbar viden omkring dit websites besøgende, hvorfor programmet også er det mest anvendte inden for webanalyse. 

Med en Google Analytics konto kan du spore, hvor dine besøgende kommer fra; kommer de fra andre websites, SoMe, søgemaskiner, reklamer, pay-per-click eller nyhedsbreve. Du lærer dine besøgende at kende

Når du anvender Google Analytics i kombination med AdWords, kan du måle på specifikke siders kvalitet og mål. Mål kan omfatte alt lige fra konverteringer, lead-generering, antal besøg på siderne eller downloads af filer. Du kan altså afgøre, hvilke marketinginitiativer, der virker og hvilke, der ikke gør. På dem måde kan du nemt optimere og afslutte diverse kampagner. Du vil også nemt kunne afgøre, hvilke elementer, der er henholdsvis svage og stærke på dit site. Det giver dig incitament til at forbedre på konverteringer og trafik.

Med et kursus i Google Analytics lærer du at navigerer rundt på platformen, og bliver klogere på, hvordan du skal selv skal strukturere din eller dit firmas Google Analytics konto. Du lærer blandt meget andet at sætte mål op, som gør, at du kan måle trafikken til websitet, mens du også får forståelse for, hvilke funktioner og rapporter, der kan være brugbare for dig. 

Sagt anderledes så giver et kursus i Google Analytics dig mulighed for at øge din forretning - simpelthen fordi du kommer til at kende dine besøgende og deres adfærd så godt, at du kan justere dine marketingsindsatser ind efter dem. 

Sådan er et kursus i Google Analytics struktureret

Et kursus i Google Analytics er ofte struktureret som et åbent kursus, der strækker sig over en given periode. Varigheden, lokationen og prisen på et givent kursus i Google Analytics afhænger af, hvilken udbyder du vælger at følge kurset hos. 

Du kan dog godt forvente, at de fleste kurser inden for Google Analytics ofte vil indeholde følgende tematikker og læringspunkter: 

  • Organisering af din Google Analytics-konto
  • Vigtige begreber
  • Rapporter du skal kende til 
  • Hvordan du analyserer din webtrafik 
  • Hvordan du måler på konverteringer og salg
  • Filtrering af trafik
  • Hvordan du identificerer henholdsvis godt og dårligt performende sider

Du skal tage et kursus i Google Analytics, når du

sidder i en marketings- eller salgsstilling. Med et kursus får du nemlig de nødvendige værktøjer til at kunne analysere på trafik, specifik performance og meget andet, som kan hjælpe dig i dit daglige arbejde. 

Ønskeliste
Sådan kommer du videre

Find et kursus, du er interesseret i


Send en forespørgsel


Du bli'r kontaktet og får mere information af udbyderen