Google Ads kursus (AdWords)
-
Kursus
-
32 Lektioner
-
Fra 559 DKK
-
Online
-
Online
Google Ads Manager
-
Kursus
-
2 dage
-
Fra 5.899 DKK
-
Kolding
-
Holdundervisning
Digital Marketing Manager
-
AMU - Arbejdsmarkedsuddannelser
-
10 dage
-
Fra 6.306 DKK
-
Kolding
-
Holdundervisning
SEO kursus
-
Kursus
-
1 dag
-
Fra 3.995 DKK
-
Flere byer (3)
-
Holdundervisning
Digital markedsføring
-
Kursus
-
7 dage
-
Fra 14.500 DKK
-
Online
-
Online
Google Analytics kursus
-
Kursus
-
1 dag
-
Fra 3.995 DKK
-
Flere byer (2)
-
Holdundervisning
Digital marketing
-
Diplomuddannelser
-
Fra 9.650 DKK
-
Hellerup
-
Holdundervisning
Certificeret E-handler
-
Kursus
-
Fra 4.556 DKK
-
Online
-
Holdundervisning
Google Ads kursus
-
Kursus
-
1 dag
-
Fra 3.995 DKK
-
Flere byer (3)
-
Holdundervisning
SEO Manager - avanceret
-
Kursus
-
3 dage
-
Fra 7.899 DKK
-
Kolding
-
Holdundervisning
Google Ads udvidet
-
Kursus
-
1 dag
-
Fra 3.995 DKK
-
Flere byer (3)
-
Holdundervisning
E-handel
-
AMU - Arbejdsmarkedsuddannelser
-
24 dage
-
Fra 14.683 DKK
-
Flere byer (4)
-
Holdundervisning
Webmedarbejder
-
AMU - Arbejdsmarkedsuddannelser
-
14 dage
-
Fra 8.591 DKK
-
Flere byer (4)
-
Holdundervisning
Digital markedsføring (AU)
-
Akademiuddannelser
-
Fra 5.490 DKK
-
København
-
Holdundervisning
E-handel (AU)
-
Akademiuddannelser
-
Fra 5.490 DKK
-
København
-
Holdundervisning
SoMe - Anvendelse af sociale medier
-
AMU - Arbejdsmarkedsuddannelser
-
3 dage
-
Fra 384 DKK
-
Flere byer (2)
-
Holdundervisning
Anvendelse af sociale medier i virksomheden
-
AMU - Arbejdsmarkedsuddannelser
-
3 dage
-
Fra 378 DKK
-
Online
-
Online
Digital salg og markedsføring
-
AMU - Arbejdsmarkedsuddannelser
-
14 dage
-
Fra 8.528 DKK
-
Flere byer (4)
-
Holdundervisning
Bliv skarp på Google Adwords og ram din målgruppe.
Arbejder du med digital kommunikation eller marketing, og ønsker du at blive endnu skarpere når det gælder markedsføring af dit firma på Google?
Google har en kæmpe stor betydning når du ønsker at annoncere digitalt, hvorfor du heller ikke kan komme udenom deres Adwords program. Med et kursus i Google Adwords lærer du hvordan du ligger den bedste Adwords-strategi for din virksomhed, hvordan du udarbejder forskellige kampagnetyper og skriver de helt rigtige annoncer.
Hvad er Google Adwords?
Google Adwords er en annonceringstjeneste hos Google, for virksomheder, der ønsker at vise deres annoncer på Google. Adwords programmet giver virksomheder mulighed for at fastsætte et budget for annoncerne, og kun betale, når folk rent faktisk klikker på annoncen.
Hvis du ønsker at bruge Adwords, kan du oprette annoncer ved hjælp af de søgeord, som folk søger på, på Google. Dermed bliver din annonce kun vist, når personer søger på noget, der giver mening for din virksomhed. Adwords kører dog med en særlig auktionsmodel, hvor du betaler mere eller mindre for et søgeord, alt efter hvor stor konkurrencen på lige netop dét ord er.
Hvordan virker Google Adwords?
Ved at betale for en annonce på Google, fremfor kun at have organiske links liggende, kommer man op foran alle andre, og står øverst på søgesiden under sponsorerede links. Adwords er altså en praktisk måde, at komme foran alle de organiske hjemmesider, og få kliks til din hjemmeside.
Hvad koster Adwords?
Som med så mange andre marketingsværktøjer er der ikke en decideret pris på Adwords, derimod afhænger prisen af flere forksellige ting. Her er dog et par forskellige variabler du kan bruge i udregningen af prisen for Adwords.
- Prisen afhænger ofte af annoncens kvalitet. Google belønner annoncer med relevans og høj kvalitet med en lavere pris.
- Den gennemsnitlige pris pr. klik er ofte 7-18 kr.
- De svære søgeord er ofte dyrere. Det dyreste søgeord koster omkring af 300 kr. pr. klik.
Hvorfor skal jeg tage et kursus i Adwords?
Et kursus i Google Adwords er til dig, der gerne vil lære, hvordan du bedst rammer din målgruppe via annoncer på Google. Kurserne sætter fokus på best practice, og kan hjælpe dig med at opsætte din konto rigtigt, hvilke muligheder du har for at målrette annoncerne, og generelt hvordan du mest muligt ud af Adwords.
Der findes mange forskellige typer af Adwords kurser, hvorfor der også er forskellige indhold, alt efter om du er nybegynder eller mere garvet i Adwords, kan du finde et kursus der passer lige til dig. Lige meget hvilket Adwords kursus du ender på, lærer du (mere) om hvordan du rammer kunder der allerede efterspørger produkter som dit.
Hvad man for eksempel kunne lære på et Google Adwords kursus:
-
At lægge en Adwords-strategi
-
Søgeordsanalyse
-
Udarbejde forskellige kampagnetyper, så du rammer din ønskede målgruppe
-
Beslutningsfaser – ram dine kunder når de er det rigtige sted
-
Overordnet strategier indenfor SEM (Search Engine Marketing) og Adwords auktionsmodel
Adwords er en meget direkte vej at møde til dine kunder, når de allerede er i gang med at søge efter et behov, produkt eller ydelse de mangler. Det er en effektiv metode, som både er målbar og profitabel, da du kun betaler, når en potentiel kunde klikker på dit link. Samtidig er Adwords sat op, så den samarbejder med Google Analytics, og du kan måle på alle kampagner og annoncer du har kørende.
Hvem bør tage et Google Adwords kursus?
Et Adwords kursus er relevant for dig der sidder med digital kommunikation og markedsføring i dit daglige arbejde. Det kan både være som kommunikationsmedarbejder, marketing manager, digital medarbejder eller selvstændig.
Find et kursus, du er interesseret i
Send en forespørgsel
Du bli'r kontaktet og får mere information af udbyderen

"Det har været et rigtig godt kursus, og det er rart, at holdet er så lille, at vi har tid til at vende problemstillinger fra hver enkelt deltagers virkelighed. Det giver værdi, fordi jeg kan gå hjem og bruge redskaberne på mine egne udfordringer."
Læs mere
Energiteknolog-uddannelsen giver mig overblik over, hvordan man finder de bedste potentialer for at spare på energi og implementere vedvarende energi.
Læs mere
"Kurset var super inspirerende. Jeg er klart blevet mere opmærksom på de signaler, jeg udsender og min fremtoning over for andre mennesker. Kurset kan anbefales på det varmeste".
Kundecase
Mine nye kommunikationskompetencer har flyttet mig fagligt. Fra primært at være en støttefunktion for ledelsen bidrager jeg nu proaktivt med idéer og konkrete løsningsforslag til de faglige opgaver i afdelingen.
Pernille Lange, erhvervsstyrelsen
Læs mere
"Opgaverne er godt struktureret, og jeg vil gemme materialerne som opslagsværk i fremtiden. Jeg får rigtig meget ud af det. Excel kan jeg både bruge i et fremtidigt job og til budgettet derhjemme. Word kan jeg for eksempel bruge til at skrive jobansøgninger med."
Læs mere
”Programmet var relevant, inspirerende og afvekslende, og jeg gik derfra med masser af faglig viden, nye værktøjer og endnu mere motiveret".
Kundecase
”Kurset var klart til et 12-tal. Det var godt sat sammen og jeg fik en række redskaber og metoder med hjem, som jeg kan anvende direkte i mit arbejde”.
Kundecase
Mine nye kommunikationskompetencer har flyttet mig fagligt. Fra primært at være en støttefunktion for ledelsen bidrager jeg nu proaktivt med idéer og konkrete løsningsforslag til de faglige opgaver i afdelingen.
Pernille Lange, erhvervsstyrelsen
Læs mere
Fagmodulet lærte mig, hvordan der kan måles og optimeres på initiativer, og hvordan kunden bedst ledes hen til at gøre et køb.
Læs mere
Lean kom først rigtig til at hænge sammen for mig på mit studie på Cphbusiness.
Jeg har praktiseret Lean i min afdeling, men Lean er aldrig rigtig slået igennem i praksis. Faget Lean-ledelse i praksis hjalp mig med at samle trådene, så Lean kunne implementeres. Cphbusiness er altid god til at fremhæve teoretiske værktøjer, som hurtigt og effektivt kan implementeres i ens personlige ledelsesstil. Jeg arbejdede på kurset med en proces fra min egen arbejdsdag, hvilket var virkelig lærerigt.
Kenneth Nilsson, Hydra-Grene A/S
Læs mere
Jeg er blevet mere bevidst om kommunikation, både på det langsigtede, strategiske plan, men også i mit daglige arbejde. Man får nemlig redskaberne til at forstå, hvad der foregår i en organisation, og så lærer man at optimere sin egen kommunikation. Jeg har for eksempel haft stor glæde af præsentationsteknik, som indeholder både retorik og strategi for formidling.
Mine medstuderende har meget forskellige baggrunde, og det giver en god dynamik på holdet. De problemer, man sidder med, er i virkeligheden ret universelle. Jeg har taget udgangspunkt i min arbejdsplads i næsten alle afleveringer, så jeg har virkelig udnyttet uddannelsen til at tilføre værdi til mit arbejde.
Annette Buusman, Senior Global Project Manager, Novo Nordisk
Læs mere
De faglige diskussioner i klassen er super inspirerende, og det er med til at skabe et godt netværk blandt os på holdet.
Læs mere
"Jeg er glad for både kurset og for vores underviser, Henrik. Han er god til at holde emnerne på et niveau, så alle kan være med. Vi er en blandet flok kursister. Nogle har siddet med regnskab i mange år og skal have det repeteret. Nogle har mindre erfaring, og så er der dem, der er helt nye. Men alle får noget ud af det."
Læs mere
Jeg har fået stort udbytte af faget. Jeg blev introduceret til både teori og praktisk anvendelige metoder, og ikke mindst diskussionerne kursusdeltagerne imellem gav et værdifuldt indblik i andre erhvervsrelaterede udfordringer. Som erfaren projektleder var det inspirerende at blive udfordret på sin vanetænkning, og da både undervisning og eksamen er meget erhvervsorienteret, har jeg kunnet anvende min nye viden med det samme.
Annette Buusman, International Trial Manager, Novo Nordisk A/S
Læs mere
Faget lederens forretningsforståelse har givet mig redskaber, jeg kan bruge både i mit arbejdsliv og privatliv. Jeg kan omsætte tal til strategi og opstille budgetter til banken. Og så forstår jeg nu, hvad der bliver sagt under økonomipunktet til bestyrelsesmøder, hvilket blandt andet har været med til at udvide min opgaveportefølje.
Charlotte Rud Nielsen, personlig assistent, HK
Læs mere
"På kurset var der en god veksling mellem teori og praktiske øvelser, hvor vi blandt andet arbejdede med cases. Der var også to elever, som med deres egne ord fortalte, hvad der er vigtigt for dem. Der er kommet nogle guldkorn frem om ting, som man skal have fokus på."
Læs mere
Uddannelsen i salg og markedsføring på Cphbusiness har givet mig en større viden, nye kompetencer og en dybdegående forståelse af salg og markedsføring.
I mit job som salgs-supervisor i Miele supporterer jeg vores webshop, og jeg arbejder også meget med vores kampagner. Derfor var det logisk at bruge uddannelsen til at forbedre vores webshop. Især fagene marketingplanlægning og forhandling, digital markedsføring og e-handel har været en fornøjelse og har styrket mig.
For mig er den bedste måde at lære på at arbejde og samtidig studere ved siden af i et medgørligt omfang. Og mine medstuderende har relevante jobs, der minder om mit. Det giver en god sparring om at løse reelle og konkrete problemer, som jeg kan bruge direkte i mit arbejde.
Det har givet mig rigtigt meget positivt i mit job, at jeg har læst salg og markedsføring på Cphbusiness.
Alexander Jyndevad, salgs-supervisor, Miele
Læs mere
Faget gjorde mig meget opmærksom på min rolle som leder. Og så tydeliggjorde teorierne nogle af de ubevidste valg, jeg tog i min hverdag som leder.
Mathias Moldt Gaardbo, rådgiver, EY
Læs mere
”Jeg har fået en masse værktøjer til skuffen, når det handler om at være en god projektleder. Jeg har fået mange nye informationer, som kan give værdi på mit arbejde.”
Læs mere
”I Open Learning Center har der hele tiden været en underviser, jeg har kunnet spørge, og de er både engagerede og gode til at sætte sig ind i mit undervisningsbehov.”
Læs mere
"Kurset har givet mig en større forståelse for, hvordan økonomi hænger sammen i praksis. Det er værdifuldt for mig, at jeg kan se, hvordan jeg vil kunne bruge de redskaber, jeg har tilegnet mig, i et fremtidigt job."
Læs mere
”Jeg har fået fyldt op på alle parametre i forhold til ledelse og især har kurset åbnet mine øjne for, at det også er vigtigt at planlægge tid til at lede."
Læs mere
Jeg har oplevet en ekstremt god kobling mellem undervisningen og mit daglige arbejde som leder, for jeg har fra uge til uge kunnet bruge det, jeg har lært, i praksis.
Benjamin Damhus, G4S
Læs mere
"På kurset har jeg lært at forstå mekanismerne i en samtale, hvor modparten er utilfreds eller vred, og jeg har fået redskaber til at håndtere situationen, når der opstår en konflikt. Hvis modparten fx bliver personlig, så ved jeg, at vi er på vej op ad konflikttrappen, og jeg ved, hvordan vi kommer ned igen."
Læs mere
Jeg har fået rigtig meget ud af faget projektledelse både fagligt og personligt. Det har givet mig redskaber til, hvordan jeg styrer en idé sikkert igennem hele processen fra skabelse til forberedelse, iværksættelse og evaluering. Rent personligt har faget givet mig stor indsigt i min egen rolle som leder. Jeg har lært min egen ledelses DNA at kende, og det er blevet overraskende tydeligt, hvordan jeg kan agere som leder. Faget har kort sagt været super værdifuldt i min egen ledelsesforståelse.
Hanne Thaulov, Hartmanns A/S
Læs mere
”Uddannelsen var skruet rigtig godt sammen. Underviseren var meget inspirerende, der var en åben dialog med de andre kursister og jeg fik rigtig mange ledelsesværktøjer med mig hjem”.
Læs mere
"Rigtig godt med visualisering af det faglige stof og rigtig gode praktiske værktøjer"
Kundecase
Det bedste ved akademiuddannelsen i ledelse har været det netværk, jeg har fået. Det har været superfedt at møde ledere i andre virksomheder og på den måde få indsigt i nogle af de forskellige problemstillinger fra andre brancher.
Underviserne har været rigtig gode til at skabe et godt læringsmiljø i klasserne med fokus på dialog frem for monolog. Og så var de gode til at igangsætte læringsaktiviteter, hvor man kom til at kende hinanden på kryds og tværs af holdet.
Mathias Moldt Gaardbo, rådgiver, EY
Læs mere
“Det handler i høj grad om, hvordan vi tænker og føler om os selv. Der findes en masse forskellige videnskabelige undersøgelser om, hvordan vores perception af os selv skaber vores virkelighed”
Læs mere