Vis finduddannelse.dk som: Mobile

Sociale medier som kommunikationskanal i detail

ZBC
AMU - Arbejdsmarkedsuddannelser
1 dag
Startdatoer
København
Løbende optag 
128 DKK
Køge
Løbende optag 
128 DKK
Næstved
Løbende optag 
128 DKK

Kursusbeskrivelse

Sociale medier

Sociale medier som kommunikationskanal i detail

Efter uddannelsen kan deltageren vurdere relevansen i anvendelsen af sociale medier i detailhandlen. Deltageren kan bruge sociale medier til at udveksle informationer, nyheder og dele viden imellem medarbejderne og kunderne.

Beskrivelse

Deltageren har kendskab til forskellige sociale medier.
Deltageren har kendskab til hvordan detailhandelsvirksomheder kan anvende sociale medier som kommunikationskanal til kunderne.
Deltageren har kendskab til hvordan detailhandelsvirksomheder kan anvende sociale medier som kommunikationskanal til medarbejderne.

Fagnummer: 47341 Sociale medier som kommunikationskanal i detail

Målgruppe

Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre detailhandelsvirksomheder, der arbejder med sociale medier som internt og eksternt kommunikationsmiddel.

Pris

AMU-målgruppe: DKK 128,00

Ikke AMU-målgruppe, fremmøde: DKK 724,15

Ikke AMU-målgruppe, fjernundervisning: DKK 690,25

Om udbyderen

ZBC har over 6.000 årselever, cirka 1.000 ansatte og adresser i Slagelse, Ringsted, Køge, Roskilde, København, Kalundborg, Holbæk, Næstved og Vordingborg. Vi har Danmarks bredeste udbud af erhvervsuddannelser samt HHX, HTX og 10. klasse. Dertil kommer et stort udvalg af...


Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Få information

Få svar på dine spørgsmål om Sociale medier som kommunikationskanal i detail
Den kursusansvarlige vil kontakte dig
Ingen omkostninger eller forpligtigelser

Kontaktinfo

ZBC

Selandia Park 6
4100 Ringsted


Få information

Udfyld formularen for mere information om Sociale medier som kommunikationskanal i detail

Tilmeld dig finduddannelse.dk's nyhedsbrev!
Evalueringer
Denne uddannelse er ikke blevet evalueret.