Kursusbeskrivelse

Key Account Management kursus

Salgskursus - Key Account Management & Development

På dette salgskursus med fokus på Key Account Management får du redskaberne til at udarbejde effektive kundeplaner, -analyser og identificere formelle og uformelle beslutningstagere, så du udvikle relationen til dine nøglekunder, og opnå et større afkast.

Indhold og undervisning på kurset

På kurset vil du bl.a. modtage undervisning indenfor emnerne:

  • Key Account Development introduktion
  • Forståelse af dets muligheder og indskrænkninger
  • Dig som Key Account Manager
  • Generel salg og måde at udvikle dine key accounts
  • Et Key Account strategiværktøj - F.I.N.D. 
  • Finde kundens købemotiver, behov og forventninger. 
  • Differentiering fra konkurrenter
  • En Key Account Model - S.W.O.T.
  • Identificere beslutningstagere og deres beslutningsmønstre. 
  • Prognoseredskaber til Key Account 
  • Personlige adfærdsmønstre i en salgssituation

Kursusform

På kurset er der stor involvering af dig som deltager. Undervisningen vil bestå af teori, som kan bruges til at udveksle erfaringer og besvare cases.  Afholdelse af eksternatkurset vil foregå over 3 dage. 

Lyt til vores podcast her:

Målgruppe

Dette Key Account Management & Development kursus er for dig, der beskæftiger dig med relationssalg i komplekse salgsforløb, hvor det er afgørende for succes, at Key Account Manageren har et grundigt kendskab til kundens organisation og forretningsopbygning.

Udbytte

Dit udbytte

Kurset Key Account Management & Development træner dig i at bearbejde dine mest indflydelsesrige kunder samt kundeemner på systematisk vis.

Du vil efter dette kursus have forbedret skills til at kunne udarbejde dine planer og analyser af kunderne samt identificere både de formelle og uformelle beslutningstagere.  Generelt vil du udvikle dine evner til at sælge til dine key accounts. 

Virksomhedens udbytte 

Dette kursus er ikke kun en god investering for dig selv, din virksomhed, får også en medarbejder, der:

  • Skaber ny inspiration og motivation for løsningen af salgsopgaven
  • Skaber et styrket samarbejde med key accounts
  • Optimerer relationer og salget til key accounts

Hvorfor vælge TACK International?

98% deltagertilfredshed

Fokus på værdi i kursistens hverdag

+60 års erfaring med træning og uddannelse

Om udbyderen

Har du brug for at styrke dine egne eller medarbejderes kompetencer inden for Salg, Ledelse, Personlig udvikling eller Back Office & Telefon kan du hos TACK vælge mellem en bred vifte af åbne kurser eller få skræddersyet et forløb, som...


Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Få information

Få svar på dine spørgsmål om Key Account Management & Development
Den kursusansvarlige vil kontakte dig
Ingen omkostninger eller forpligtigelser

Kontaktinfo

TACK International

Rosenvængets Allé 25
2100 København Ø

Telefon: +45 7010 1201
www.tack.dk


Få information

Udfyld formularen for mere information om Key Account Management & Development

Tilmeld dig finduddannelse.dk's nyhedsbrev!
Evalueringer
Hvad siger tidligere deltagere om denne uddannelse?
Denne uddannelse er ikke blevet evalueret.

Hvad siger tidligere deltagere om udbyderen?
(5,0)
Baseret på 6 evalueringer
Se alle evalueringer