Kursusbeskrivelse
Salgskursus - Key Account Management & Development
På dette salgskursus med fokus på Key Account Management får du redskaberne til at udarbejde effektive kundeplaner, -analyser og identificere formelle og uformelle beslutningstagere, så du udvikler relationen til dine nøglekunder, og opnår et større afkast.
Indhold og undervisning på kurset
På kurset vil du bl.a. modtage undervisning indenfor emnerne:
- Key Account Development introduktion
- Forståelse af dets muligheder og indskrænkninger
- Dig som Key Account Manager
- Generel salg og måde at udvikle dine key accounts
- Et Key Account strategiværktøj - F.I.N.D.
- Finde kundens købsmotiver, behov og forventninger
- Differentiering fra konkurrenter
- En Key Account model - S.W.O.T.
- Identificere beslutningstagere og deres beslutningsmønstre
- Prognoseredskaber til Key Account
- Personlige adfærdsmønstre i en salgssituation
Kursusform
På kurset er der stor involvering af dig som deltager. Undervisningen vil bestå af teori, som kan bruges til at udveksle erfaringer og besvare cases. Afholdelse af eksternatkurset vil foregå over 3 dage.
Lyt til vores podcast her:
Startdato
Målgruppe
Dette Key Account Management & Development kursus er for dig, der beskæftiger dig med relationssalg i komplekse salgsforløb, hvor det er afgørende for succes, at Key Account Manageren har et grundigt kendskab til kundens organisation og forretningsopbygning.
Udbytte
Dit udbytte
Kurset Key Account Management & Development træner dig i at bearbejde dine mest indflydelsesrige kunder samt kundeemner på systematisk vis.
Du vil efter dette kursus have forbedrede evner til at kunne udarbejde dine planer og analyser af kunderne samt identificere både de formelle og uformelle beslutningstagere. Generelt vil du udvikle dine evner til at sælge til dine key accounts.
Virksomhedens udbytte
Dette kursus er ikke kun en god investering for dig selv. Din virksomhed får også en medarbejder, der:
- Skaber ny inspiration og motivation for løsningen af salgsopgaven
- Skaber et styrket samarbejde med key accounts
- Optimerer relationer og salget til key accounts
Hvorfor vælge TACK International?
98% deltagertilfredshed
Fokus på værdi i kursistens hverdag
+60 års erfaring med træning og uddannelse
Få information

Har du brug for at styrke dine egne eller medarbejderes kompetencer inden for Salg, Ledelse, Personlig udvikling eller Back Office & Telefon kan du hos TACK vælge mellem en bred vifte af åbne kurser eller få skræddersyet et forløb, som...