Akademiuddannelser

Strategisk salg

Længde
Kontakt for information
Næste startdato
Kontakt for information Se detaljer
Heltid/deltid
Deltid
Uddannelsesform
Holdundervisning
Længde
Kontakt for information
Næste startdato
Kontakt for information Se detaljer
Heltid/deltid
Deltid
Uddannelsesform
Holdundervisning
Få mere information om kurset

Hvorfor vælge UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole?

Kompetencegivende forløb

Med udgangspunkt i din egen hverdag

Kompetente undervisere

Startdato

1 tilgængelig startdato

Kontakt for information

  • Holdundervisning
  • Danmark

Kursusbeskrivelse

Sæt fokus på strategisk salg og forhandling

Få kompetencer til selvstændigt at lede, analysere, tilrettelægge og gennemføre salg på strategisk niveau, hvor du lærer at analysere og optimere virksomhedens segmenter for derved at angribe de strategisk rigtige kundeemner.

Modulets indhold 

Al den viden, der bliver genereret fra et salgsteam, skal bruges til at vedligeholde og udvikle kunder og kundeemner.

Salg handler om kommunikation, dialog og forhandling, og derfor er det vigtigt, at du lærer at gennemføre forhandlinger, der giver dig og dit salgsteam succes i fremtiden.

Du lærer at vælge og anvende relevante redskaber, metoder og teknikker inden for strategisk salg og anvende terminologien i kommunikationen med samarbejdspartnere og brugere.

Du får viden om:

  • Salgsledelse, -planlægning, -opfølgning og udvikling af salgsorganisation
  • Forhandling, perfomancesamtalen (motivation) og tillidsbaseretrådgivning
  • Forretningsforståelse (Business Model Canvas), Customer relation management (CRM) og Key account management
  • Salgskultur og salg gennem netværk og sociale medier

Dit udbytte af modulet

Gennem fagets redskaber og teknikker inden for strategisk salg, bliver du i stand til at indgå i samarbejde, afdække kundens værdikæde og lede en strategisk salgsfunktion.

Efter akademimodulet Strategisk salg kan du:

  • Anvende centrale metoder og værktøjer til at inddrage sociale medier og netværk i sin salgsplan og salgsstrategi
  • Arbejde systematisk med at analysere og tilpasse sig en kundes købsadfærd og Indkøbsstrategi med udgangspunkt i Supply Chain Management
  • håndtere udarbejdelse af forretningsmodel og planlægning af det strategiske salg
  • Udvikle virksomhedens salgskultur baseret på situationsanalyse

Målgruppe

Akademimodulet Strategisk salg er til dig, der interesserer dig for strategisk salg og markedsføring med fokus på forretningsforståelse.

Eksamen og diplom

Modulet Strategisk salg består af 10 ECTS-point. Modulet kan tages som et enkeltfag eller i forbindelse med akademiuddannelsen Salg og markedsføring. 

Eksamen består af en mundtlig prøve på baggrund af et langt projekt med intern censur. Projektet indgår i bedømmelsen.

Pris

Kontakt kursusudbyderen for information om pris.

Få information

Få information

Få svar på dine spørgsmål om Strategisk salg
Den kursusansvarlige vil kontakte dig
Ingen omkostninger eller forpligtigelser

reCAPTCHA logo Denne hjemmeside er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og servicevilkår gælder.
UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Niels Bohrs Allé 1
5230 Odense M

UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole

UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole har dækningsområde i Trekantområdet og Fyn med øer med et bredt udvalg af erhvervsakademiuddannelser og professionsbacheloruddannelser for studerende, der vil tage fuldtidsuddannelser. UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole tilbyder også akademi- og diplomuddannelser til dig, der er i arbejde...

Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Sponsoreret