Viser 1-13 af 13
Sådan sorterer vi søgeresultater
Vil du vide mere om, hvordan vi sorterer vores resultater? Læs mere om, hvordan vi rangerer uddannelser i søgeresultaterne.
Viser 1-13 af 13

Du har måske allerede fokuseret på de organiske resultater i form af SEO, men har du overvejet at supplere med Google Ads og gøre din marketingindsats endnu bedre? Der er gode grunde til at have denne strategi med i dine overvejelser.

Optimér din indsats med Google Ads

Ønsker du at optimere din indsats omkring digital marketing, så kan Google Ads meget vel være en del af det svar, du leder efter. Google Ads er nemlig et meget effektivt og målbart værktøj, når det kommer til muligheder for annoncering. Ydermere er det en ganske profitabel investering - særligt når det er gjort rigtigt!

Google Ads er Googles onlineannonceringsprogram, hvor du har mulighed for at møde kunderne, præcis når de har et behov for dit produkt eller dine ydelser. Det er med andre ord en ideel mulighed for at møde potentielle kunder, når de er i beslutningsprocessen. Som nævnt får du dog kun det optimale ud af Google Ads, hvis det er gjort rigtigt. Det er derfor en fordel, hvis du sætter dig ind i, hvordan du bør gøre, hvordan det fungerer, og hvordan du arbejder med de forskellige målretningsmuligheder. Alt dette kan et kursus i Google Ads hjælpe dig med. Så er du sikret et godt udgangspunkt for din fremtidige annoncering.

Tag et Google Ads kursus

Med et kursus i Google Ads får du de bedste forudsætninger for dit arbejde med Google annoncering. På de fleste kurser vil du få grundlæggende viden omkring Google Ads, hvordan du opbygger dine kampagner, søgeordsanalyse, målretningsmuligheder, annonceformater, budgivning og meget mere. 

Med Google Ads kurser får du altså en række konkrete værktøjer og redskaber samt en forståelse for, hvordan Google Ads fungerer og ikke mindst, hvad det kan gøre for din virksomheds omsætning og dine muligheder.

Kurser for nybegyndere

Har du ikke erfaring med Google Ads, kan du tage et kursus, der giver dig grundlæggende viden omkring arbejdet med Google annoncering. Disse kurser er netop henvendt dig, der muligvis ikke har det store kendskab til eller praktisk erfaring med Google Ads, men har et ønske om at lære, hvordan du bedst rammer den målgruppe, der allerede efterspørger dit produkt - for eksempel gennem annoncering i form af Google Ads. Her lærer du for eksempel om:

  • Grundlæggende viden og forståelse af Google Ads
  • Hvordan du laver en søgeordsanalyse og finder frem til relevant søgeord
  • Udarbejde forskellige kampagnetyper og opsætning af målsætning for disse
  • Hvordan du evaluerer og optimerer dine kampagner
  • De forskellige muligheder for budgivning for dine enkelte kampagner.

Med sådan et kursus får du altså viden omkring Google Ads og hvordan det hele fungerer. Du har derfor et rigtig godt udgangspunkt for at komme godt i gang med dine første kampagner. Og bare rolig - øvelse gør mester!

Avancerede Google Ads kurser

Har du derimod allerede erfaring med Google Ads, men ønsker mere viden omkring de mere avancerede funktioner, som værktøjet har at byde på, eller vil du være sikker på, at du har den nyeste viden på området? Så kan du tage et kursus, der netop henvender sig til folk, der er øvede i brugen af Google Ads. 

Lyder et kursus i Google Ads som noget for dig? Så find det kursus, der passer dig bedst blandt vores udbydere i listen ovenfor. 

Ønskeliste
Sådan kommer du videre

Find et kursus, du er interesseret i


Send en forespørgsel


Du bli'r kontaktet og får mere information af udbyderen