Produktledelse - Product Management 2

TACK International, i Værløse (+1 lokationer)
Længde
3 dage
Pris
16.500 DKK ekskl. moms
Næste startdato
27 maj, 2024 (+3 startdatoer)
Uddannelsens hjemmeside
Uddannelsesform
Holdundervisning
Kurset afholdes på
Dansk
Længde
3 dage
Pris
16.500 DKK ekskl. moms
Næste startdato
27 maj, 2024 (+3 startdatoer)
Uddannelsens hjemmeside
Uddannelsesform
Holdundervisning
Kurset afholdes på
Dansk
Få mere information om kurset

Fremragende Kundekontakt

Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.

Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.

Kursusbeskrivelse

Product Management 2

Produktledelse - Product Management 2

Vil du udvide din værktøjskasse som produktchef? Så er dette kursus for dig.

På kurset får du redskaber til at styrke din Product Marketing med alt hvad dette indebærer - heri blandt udvælgelse af de rette salgskanaler samt hvordan du udnytter de eksisterende optimalt. Derudover vil du efter endt kursus være i stand til at udarbejde en langsigtet og målrettet plan for dit produktområde.

Indhold og undervisning på kurset

På kurset vil du blive taget igennem følgende emner:

  • Opsamling på kurset Produktledelse - Product Management 1
  • Product Life Cycle Management 
  • Product Marketing 
  • Lancering af produkter - det afgørende øjeblik
  • Case-baseret marketing - et yderst værdifuldt redskab
  • Sådan skaber du en effektiv årsplan
  • Din personlige handlingsplan

Kursusform

Når du deltager på kurset i projektledelse, vil du blive præsenteret for relevant teori, som løbende følges op af opgaver, som du sammen med dine medkursister, diskuterer og løser. Dette sammenlagt med instruktørens feedback gør teorien relaterbar og let at implementere i din hverdag. Værktøjerne modtages elektronisk og du bedes derfor medbringe en bærbar computer på kurset.

Kurset afholdes som eksternatkursus over 3 dage.

Du finder alle episoder af TACK TALKS på TACK.dk/podcast eller der hvor du normalt lytter til podcast.

Lyt til vores podcast her

Startdato

Vælg mellem 3 startdatoer

27 maj, 2024

  • Holdundervisning
  • Århus
  • Dansk

11 september, 2024

  • Holdundervisning
  • Værløse
  • Dansk

4 december, 2024

  • Holdundervisning
  • Århus
  • Dansk

Målgruppe

Deltagere på dette kursus Produktledelse - Product Management 2 med Product Marketing som hovedfokus er produktchefer, som allerede er har gennemført kurset Product Management 1 eller som har en god portion erfaring med at bruge redskaberne indenfor produktledelse.

Udbytte

Dit udbytte

På dette kursus i Produktledelse - Product Management 2 får du effektive redskaber til at:

  • Forbedre din Product Marketing og opnå bedre resultater
  • Styre og optimere samarbejdet med salgskanalerne - interne såvel som eksterne
  • Lægge en 1-3 åring plan for dit produktområde
  • Forstå potentielle udviklingsområder

Virksomhedens udbytte

Efter endt kursus vil din virksomhed få en medarbejder, som:

  • Formår at arbejde struktureret og og langsigtet med udviklingen af sit produktområde
  • Opnår større udbytte af samarbejdet med eksterne salgskanaler
  • Har positiv effekt på resultaterne for de interne samarbejdspartnere

Hvorfor vælge TACK International?

98% deltagertilfredshed

Fokus på værdi i kursistens hverdag

+60 års erfaring med træning og uddannelse

Få information

Få information

Få svar på dine spørgsmål om Produktledelse - Product Management 2
Den kursusansvarlige vil kontakte dig
Ingen omkostninger eller forpligtigelser

reCAPTCHA logo Denne hjemmeside er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og servicevilkår gælder.
TACK International
Rosenvængets Allé 25
2100 København Ø

Har du brug for at styrke dine egne eller medarbejderes kompetencer inden for Salg, Ledelse, Personlig udvikling eller Back Office & Telefon kan du hos TACK vælge mellem en bred vifte af åbne kurser eller få skræddersyet et forløb, som...

Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Sponsoreret