Produktledelse - Product Management 2

TACK International
Kursus
3 dage
Dansk
Startdatoer
Århus
30-05-2023  
16.500 DKK
04-12-2023   (Dansk)
16.500 DKK
Værløse
20-09-2023   (Dansk)
16.500 DKK

Kursusbeskrivelse

Produktledelse - Product Management 2 - TACK International

Produktledelse - Product Management 2

Vil du udvide din værktøjskasse som produktchef? Så er dette kursus for dig.

På kurset får du redskaber til at styrke din Product Marketing med alt hvad dette indebærer - heri blandt udvælgelse af de rette salgskanaler samt hvordan du udnytter de eksisterende optimalt. Derudover vil du efter endt kursus være i stand til at udarbejde en langsigtet og målrettet plan for dit produktområde.

Indhold og undervisning på kurset

På kurset vil du blive taget igennem følgende emner:

  • Opsamling på kurset Produktledelse - Product Managemt 1
  • Product Life Cycle Management 
  • Product Marketing 
  • Lancering af produkter - det afgørende øjeblik
  • Case-baseret marketing - et yderst værdifuldt redskab
  • Sådan skaber du en effektiv årsplan
  • Din personlige handlingsplan

Kursusform

Når du deltager på kurset i projektledelse, vil du blive præsenteret for relevant teori, som løbende følges op af opgaver, som du sammen med dine medkursister, diskuterer og løser. Dette sammenlagt med instruktørens feedback gør teorien relaterbar og let at implementere i din hverdag. Værktøjerne modtages elektronisk og du bedes derfor medbringe en bærbar computer på kurset.

Kurset afholdes som eksternatkursus over 3 dage.

Lyt til vores podcast her:

Målgruppe

Deltagere på dette kursus Produktledelse - Product Management 2 med Product Marketing som hovedfokus er produktchefer, som allerede er har gennemført kurset Product Management 1 eller som har en god portion erfaring med at bruge redskaberne indenfor produktledelse.

Udbytte

Dit udbytte

På dette kursus i Produktledelse - Product Management 2 får du effektive redskaber til at:

  • Forbedre din Product Marketing og opnå bedre resultater
  • Styre og optimere samarbejdet med salgskanalerne - interne såvel som eksterne
  • Lægge en 1-3 åring plan for dit produktområde
  • Forstå potentielle udviklingsområder

Virksomhedens udbytte

Efter endt kursus vil din virksomhed få en medarbejder, som:

  • Formår at arbejde struktureret og og langsigtet med udviklingen af sit produktområde
  • Opnår større udbytte af samarbejdet med eksterne salgskanaler
  • Har positiv effekt på resultaterne for de interne samarbejdspartnere

Hvorfor vælge TACK International?

98% deltagertilfredshed

Fokus på værdi i kursistens hverdag

+60 års erfaring med træning og uddannelse

Om udbyderen

Har du brug for at styrke dine egne eller medarbejderes kompetencer inden for Salg, Ledelse, Personlig udvikling eller Back Office & Telefon kan du hos TACK vælge mellem en bred vifte af åbne kurser eller få skræddersyet et forløb, som...


Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Få information

Få svar på dine spørgsmål om Produktledelse - Product Management 2
Den kursusansvarlige vil kontakte dig
Ingen omkostninger eller forpligtigelser

Kontaktinfo

TACK International

Rosenvængets Allé 25
2100 København Ø

Telefon: +45 7010 1201
www.tack.dk


Få information

Udfyld formularen for mere information om Produktledelse - Product Management 2

Tilmeld dig finduddannelse.dk's nyhedsbrev!
Evalueringer
Hvad siger tidligere deltagere om denne uddannelse?
Denne uddannelse er ikke blevet evalueret.

Hvad siger tidligere deltagere om udbyderen?
(5,0)
Baseret på 6 evalueringer
Se alle evalueringer