Fremragende Kundekontakt
Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.
Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.
Kursusbeskrivelse
Telefonkommunikation - kursus i professionel telefonservice
Kurset kommer blandt andet ind på:
- Klar og tydelig kommunikation
Hvordan bliver jeg mere forståelig? Hvordan får jeg mere gennemslagskraft, og får mine budskaber klart igennem? - Konflikthåndtering
Hvordan håndterer jeg potentielle konfliktsituationer i min kontakt til kunderne? Hvordan undgår jeg at reagere uhensigtsmæssigt? - Spørge og lytteteknik i telefonen
Hvordan får jeg lyttet, spurgt ind og mødt kunden, så han/hun føler sig godt behandlet, og jeg får de informationer, jeg har brug for. - Start og slut af telefonsamtaler
Hvordan får jeg startet samtalen positivt, så jeg skaber velvilje? Hvordan får jeg afsluttet effektivt med tydelige og klare aftaler?
Indhold på kurset:
- God start af samtalen. Positiv og motiverende start.
- God telefonservice – hvad er det, og hvordan er min stil?
- Assertion – respektfuld kommunikation og aktiv lytning.
- Hvordan forklarer jeg fordelene for vores kunder, medlemmer eller klienter?
- Hvordan takler jeg indvendinger og vender modstand til velvilje?
- Papegøjeteknik – fastholdelse af mit budskab og grænser.
- Takling af tidsrøvere – hvordan får jeg styr på tiden og stopper tidsrøvere?
- Formidlingsniveauer – hvordan kommunikerer jeg motiverende?
- Metoder til at takle ubehagelige samtaler og vanskelige personer.
- Metoder til at beskytte sig selv og undgå at tage ubehagelige samtaler personligt.
- Afslutte samtaler med klare aftaler, der øger sandsynligheden for succes.
Dit udbytte:
- Evne til at kommunikere respektfuldt og effektivt.
- Evne til at strukturere en samtale.
- Gennemslagskraft og evne til at markere dig mundtligt.
- Evne til at kunne sige til og fra og sætte grænser.
- Evne til at afslutte en samtale med klare aftaler.
- Evne til at bevare roen i pressede situationer
- Mulighed for at bruge egne stærke sider.
- Kommunikation, rådgivning og formidling i telefonen.
Deltagerantal:
Kurset Telefonkommunikation har et maksimum deltagerantal på 12 personer (optimalt 10 personer).
Startdato
Målgruppe
Kurset er for dig, der vil være god til at kommunikere i telefonen.
Pris
Pris når kurset holdes hos MBK:
2 dags kurser koster 40.000 kr.
1 dags kurser koster 23.000 kr.
½ dags træning koster 16.000 kr.
Prisen inkluderer lokaler, morgenmad, frokost, te/kaffe, chokolade, materialer mv.
Pris når kurset holdes hos jer:
2 dags kurser koster 32.000 kr.
1 dags kurser koster 18.000 kr.
½ dags træning koster 10.000 kr.
Prisen forudsætter, at I sørger for alt det praktiske. Men de kan sørge for deltagermaterialer, mapper, blokke og kuglepenne for kr. 1.500 pr. kursus.
Udenfor København tillægges transport efter statens takst.
Få information
Evalueringer
Gennemsnit 5
Utroligt spændende kursus med fokus på en anerkendende tilgang. Super kompetent underviser.
Spændende og lærerig kursus, fantastisk god underviser.
MBK er professionel udbyder af kurser inden for kommunikation til både private og offentlige organisationer. Vi arbejder med alle niveauer i organisationen og tilbyder både kurser til medarbejdere og ledere. Du bliver trænet og får redskaber, der kan bruges direkte...
Var på kursus his Mette for anden gang inden for et halvt år - og som ved første oplevelse, leverede Mette 100% Hun var super motiverende, lyttende, omfavnende og god til at l...