ITIL 4.0 - Foundation

Længde
0 dage
Pris
6.300 DKK Momsfri
Næste startdato
Kontakt os for tilbud. Arrangementet afholdes i Online (+2 startdatoer)
Uddannelsens hjemmeside
Uddannelsesform
Online
Kurset afholdes på
Dansk
Længde
0 dage
Pris
6.300 DKK Momsfri
Næste startdato
Kontakt os for tilbud. Arrangementet afholdes i Online (+2 startdatoer)
Uddannelsens hjemmeside
Uddannelsesform
Online
Kurset afholdes på
Dansk
Få mere information om kurset

Startdato

Vælg mellem 2 startdatoer

Kontakt os for tilbud. Arrangementet afholdes online.

  • Online
  • Online

Kontakt os for tilbud. Arrangementet afholdes i Online

  • Online
  • Online
  • Dansk

Kursusbeskrivelse

FVU-som-elearning-uddannelse.jpgFå et grundlag til bedre effektivitet og kvalitet i dit IT Service Management.

Bliv klogere på best practice inden for IT Service Management med et kursus i ITIL 4.0 -Foundation og få styr på de grundlæggende principper inden for ITIL (Information Technology Infrastructure Library) – det fælles sprog, som anvendes af alle, der skal arbejde professionelt med metoden.

Du lærer at forstå, hvordan service lifecycle-tankegangen bidrager til at sikre høj kvalitet i leverancer og en stabil og tilpasningsdygtig IT-driftsorganisation. Derudover opnår du viden om ITIL-terminologiens struktur og basale koncepter, ligesom du lærer hovedprincipperne i ITIL Best Practices for Service Management.

Du lærer i praksis, hvordan du arbejder med:

  • ITIL Service Management
  • Service Strategi
  • Service Design
  • Service Overgang
  • Service Operation
  • Continual Service Improvement
  • Værktøjsunderstøttelse af ITIL-processer

Vores e-læringsplatform gør, at du kan lære når, og hvor det passer dig.

ITIL 4.0 - Foundation

  • 5 timers video
  • 8 tests
  • 12 måneders adgang
  • Officiel online eksamen
  • Bevis på din certificering

Dit og virksomhedens udbytte

Dit og virksomhedens udbytte

Formålet med kurset er at opnå en viden om ITIL-terminologiens struktur og basale koncepter, så du forstårhovedprincipperne i ITIL Best Practices for ServiceManagement.

Kursusform

Kursusform

Kurset udbydes som e-læring, hvilket vil sige, at du har adgang til et virtuelt undervisningsmiljø med undervisningsvideoer, quizzer, øvelser og meget mere.

E-læringsmaterialet er påengelsk, dvs. der anvendes engelske termer og engelsk undervisningsmateriale, samt supplerende online engelsk eksamensforberedelse.

Eksamen er multiple choice-test og foregår på engelsk. Du har 1 eksamensforsøg og 1 re-eksamensforsøg.

Yderligere detaljer

Akkrediteret udbyder og eksamen

IBC og Mentorix ApS udbyder i samarbejde certificeringen ITIL 4.0 - Foundation. Undervisere, undervisningsmateriale og certificeret eksamen er akkrediteret og godkendt af eksamensinstituttet PeopleCert på vegne af Axelos.

itil ato logo4 422x147

Video

Eksamen og diplom

Målgruppe

Kurset er for dig, som arbejder hands-on med IT-drift og -udvikling, du har en generel viden om IT og en forståelse for din egen virksomhed, hvor du er med til at strukturere din virksomheds forretningsprocesser og forbedre virksomhedens IT Service Management.

Du arbejder for eksempel professionelt med IT eller er leder, Business Analyst, forretningsudvikler eller procesejer.

Det kræves ikke noget forudgående kendskab.

Pris

Efter aftalemodtager du login til e-læringsplatformen.

Få information

Få information

Få svar på dine spørgsmål om ITIL 4.0 - Foundation
Den kursusansvarlige vil kontakte dig
Ingen omkostninger eller forpligtigelser

reCAPTCHA logo Denne hjemmeside er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og servicevilkår gælder.
IBC Kurser og Konsulenthus
Birkemosevej 1
6000 Kolding

IBC Kurser og Konsulenthus

IBC Kurser er en af landets største udbydere af kurser og uddannelser. Gennem mange års erfaring med undervisning og organisationsudvikling, har IBC Kurser skabt et bredt udbud af kurser og uddannelser, der understøtter og matcher ethvert behov for virksomheder og...

Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Sponsoreret