ITIL® 4.0 Foundation - Forbedre effektiviteten i IT serviceleverancen

Mentorix, Online
Længde
5 timer
Pris
6.300 DKK ekskl. moms
Næste startdato
E-learning kursus Se detaljer
Uddannelsens hjemmeside
Uddannelsesform
Online
Kurset afholdes på
Dansk
Længde
5 timer
Pris
6.300 DKK ekskl. moms
Næste startdato
E-learning kursus Se detaljer
Uddannelsens hjemmeside
Uddannelsesform
Online
Kurset afholdes på
Dansk
Få mere information om kurset

Fremragende Kundekontakt

Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.

Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.

ITIL® 4.0 Foundation - Forbedre effektiviteten i IT serviceleverancen

ITIL® 4.0 foundation - Et grundlag til bedre effektivitet og kvalitet

Grundlæggende forudsætninger for IT service management.

Virksomheders forretningsevne er stærkt afhængig af velfungerende og leverancedygtige IT systemer. Verdens mest udbredte rammeværk til succesfuld og effektiv IT-service management er ITIL® (Information Technology Infrastructure Library), der er baseret på best practice erfaringer fra tusindvis af offentlige og private organisationer.Metoden er en række særdeles veldokumenterede managementprocesser og værktøjer målrettet til en IT-organisation – et grundlag til både større effektivitet og bedre kvalitet.

Det kommer du til at lære…

  • Hovedprincipperne i ITIL Best Practices for Service Management.
  • ITIL terminologiens struktur og basale koncepter.
  • Nogle generiske krav til en integreret Service Management teknologi.
  • Service Lifecycle, hvor du lærer at forklare mål og forretningsværdi for hver fase i livscyklen.
  • Om de forskellige roller og ansvar.

Startdato

1 tilgængelig startdato

E-learning kursus

  • Online
  • Online
  • Dansk

Målgruppe

IT professionelle, ledere, Business Analysts, forretningsudviklere og procesejere som:

  • Arbejder hands-on med IT drift/ eller udvikling,
  • Strukturerer virksomhedens forretningsprocesser,
  • Implementerer IT Service Management i organisationen (ITIL) eller
  • Medvirker til den løbende forbedring i en organisation

Du skal have en generel viden om IT og forståelse for din egen forretning.

ITIL® - Velkommen

Med i pakken får du:

  • 4 timers video
  • 59 supplerende materialer
  • 8 tests
  • 25-30 timer anslået studietid
  • 12 måneders adgang
  • Computer, tablet og mobil
  • Online eksamen
  • Officiel ITIL manual - Digital 
  • Bevis på din certificering

Mentorix ApS is an Accredited Training Organizations (ATO) by PeopleCert.

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved

Pris

Prisen for dette kursu er 6.300 kr. ekskl. moms. 

Jeg vil gerne kontaktes af den kursusansvarlige - uforpligtende

Få information

Få svar på dine spørgsmål om ITIL® 4.0 Foundation - Forbedre effektiviteten i IT serviceleverancen
Den kursusansvarlige vil kontakte dig
Ingen omkostninger eller forpligtigelser

reCAPTCHA logo Denne hjemmeside er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og servicevilkår gælder.

Mentorix styrker dine kompetencer online!

Mentorix bidrager positivt til at udvikle såvel projektorganisationen som de mennesker, der på den ene eller anden måde indgår i den. Derfor arbejder vi efter mottoet ”Moving Minds”. Vores erfarne konsulenter har et solidt teoretisk fundament og stærke praksiserfaringer fra...

Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Sponsoreret