Kundeservice kursus

Tænker I på mersalg og kvalitet?

Kundeservicekurser giver dig indsigt i, hvordan man øger service-niveauet for virksomhedens kunder. Dette kan give værdifuld indsigt i, hvordan man derigennem skaber forudsætninger for mersalg.
Viser 1-20 af 131
Sådan sorterer vi søgeresultater
Vil du vide mere om, hvordan vi sorterer vores resultater? Læs mere om, hvordan vi rangerer uddannelser i søgeresultaterne.
Viser 1-20 af 131
1
2
3
4
...
7

Kundesupport handler om at modtage virksomhedens kunder, leverandører og partnere på en professionel måde. Kurserne giver desuden værdifuld træning i, hvordan man kan yde kunderne professionel service samtidig, med at man skaber forudsætninger for mersalg.

Typisk kursusindhold

  • Introduktion til kundesupport
  • Erhvervsrolle
  • Erfaringer
  • Værdier
  • Kundens behov
  • Supportfunktionen
  • Kunderelationer
  • Kundemodtagelse
  • Service og kundepleje
  • Mersalg

 

Hvem kunne kundeservicekurser henvende sig til?

Kurser i kundeservice er for personer, der arbejder med kunderådgivning i nogen form, f.eks. kundeservice-, callcenter-, service- og ordrepersonale.

Hvad er customer service egentligt?

For at levere excellent kundeservice er det afgørende at kunne aflæse, hvad kunden mener – ikke kun, hvad kunden siger. Du kan blive klogere på enkle metoder i praksis kan aflæse kunden og tilpasse din kommunikation til kundens individuelle behov.

Få indblik i egen adfærd og reaktionsmønstre, og hvad der skaber disse. Få værktøjer, som hjælper dig til at møde kundens kommunikative præference og skabe nærvær og lydhørhed i kundehåndteringen. Få metoder til effektivt at håndtere potentielle konflikter, før de eskalerer.

Ønskeliste
Sådan kommer du videre

Find et kursus, du er interesseret i


Send en forespørgsel


Du bli'r kontaktet og får mere information af udbyderen