Vis finduddannelse.dk som: Mobile

Kursus i god kundeservice

AROS Kurser
Startdatoer
Århus
07-09-2020  
7.900 DKK
09-11-2020  
7.900 DKK
20-01-2021  
7.900 DKK
København
14-09-2020  
7.900 DKK
16-11-2020  
7.900 DKK
27-01-2021  
7.900 DKK

Kursus i god kundeservice

Lær at yde kompetent og personlig kundeservice

Lær at skabe en personlig og frugtbar dialog med dine kunder. Det giver større kundetilfredshed, og samtidig dig selv større arbejdsglæde. På kurset får du desuden værktøjer til at håndtere de svære situationer, hvilket fx kan være, når du ikke kan give kunderne det, de gerne vil have.

Du lærer at:

  • målrette din kommunikation, så den rammer plet
  • bruge dit kropssprog og din stemme, så kunder får tillid til dig
  • forstå hvorfor kunder ikke altid gider at høre på dine forklaringer
  • kommunikere til de fire, klassiske typer inden for kommunikationsadfærd
  • skabe kontakt
  • sikre kunden en god oplevelse
  • håndtere svære situationer med kunder.

Giv kunden en god oplevelse

Det kan tage år at skaffe en kunde og kun 10 sekunder at tabe kunden på gulvet. God kundeservice er blevet det vigtigste parameter, når forbrugerundersøgelser definerer, hvad der betyder mest for kunden. Men hvad gør man så, når kunden tér sig helt urimeligt og hverken vil høre eller forstå det, man prøver at sige? På dette kursus lærer du teknikker til at forstå jeres kunder og blive i stand til at give dem en god oplevelse.

Målgruppe

Målgruppen for dette kursus er alle, der har kundekontakt i deres daglige arbejde.

Kursets undervisere - en af disse

Mille har arbejdet professionelt med kundeservice gennem de seneste 12 år, både som kundeservicemedarbejder og som rådgiver og underviser. Målet med hendes træning er at skabe større arbejdsglæde hos medarbejderne, større tilfredshed blandt kunderne og bedre tal på virksomhedens bundlinje.

Philip har i mange år trænet medarbejdere, sælgere, ledere og topchefer i en lang række danske og internationale virksomheder i kommunikation. Han er uddannet skuespiller og har en bachelor fra Københavns Universitet. Phillip har desuden uddannet sig inden for Neuro Linguistic Programming, personprofilværktøjer og anerkendende kommunikation. Sideløbende med sin undervisning forsker han i, hvad der skaber troværdighed og autenticitet.

Dit udbytte

Lær hvad god kundeservice indeholder

Vi har alle et ansvar for vores kunder, og det er nemt at lave regler for, hvad vi ikke skal gøre. Men det er vigtigere, at kunden reelt oplever, at han eller hun får en god service. Alle kunder skal behandles ens – derfor skal de behandles forskelligt. På kurset arbejder du med, hvordan du tager udgangspunkt i kundernes adfærd og motivation, og du lærer at målrette din kommunikation efter det.

Brug dig selv og vær ægte

Som kunde får man nogle gange en behandling, som på overfladen ikke fejler noget, men hvor man alligevel føler, at der er noget galt. Kommunikationen og adfærden er måske for glat, for korrekt eller for intetsigende. God kundeservice handler i høj grad om at være ægte, at turde bruge sig selv og give lidt af sig selv i mødet med kunden. Og det er faktisk her, at det bliver rigtig sjovt at servicere kunderne! På kurset arbejder du med praktiske cases, og du får vejledning i, hvordan du giver det lille ekstra gennem din personlighed. 

Skab tryghed og tillid

Undersøgelser viser, at vi ikke er i stand til at modtage information, hvis vi ikke føler os trygge og har tillid til den, vi taler med. På dette kursus i kundeservice lærer du, hvordan du kan skabe denne gode atmosfære med en kunde, der er oppe i det røde felt. Du lærer desuden, hvordan du nedtrapper en konflikt og lader nedtrapningen blive startskuddet til en konstruktiv og personlig dialog.

Kontakt AROS kurser for mere information eller tilmelding

Pris

Priser ekskl. moms:
Kr. 7.900 eller 6.715 med kollegarabat.
Prisen er inkl. et e-kursus om god læring.

Antal deltagere: Maksimum 12 deltagere på holdet.

Kontakt AROS kurser for mere information eller tilmelding

AROS Kurser

AROS Kurser

Arbejder du med kommunikation, projektledelse, ledelse eller sprog? Vil du gerne lære mere og dygtiggøre dig inden for dit job? Så er et kursus hos AROS det rette valg for dig! Hos AROS Kurser er det vores mål, at kurserne...


Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Forespørgsel efter information

 

Kontaktinformation til AROS Kurser

AROS Kurser

Fredericiagade 15
1310 København K


Hvad siger tidligere deltagere på kurserne?

Gennemsnit 4,8

Baseret på 5 evalueringer

Hanne, Region Hovedstadens Psykiatri
(4)
"Kurset var af høj kvalitet, og underviseren var meget kompetent. Hun brugte sine egne tips og tricks i undervisningen og virkede oprigtigt interesseret – og det virker."
Danvør, Københavns Kommune
(5)
"Underviseren var fantastisk, virkelig en af de bedre. Som underviser er hun lyttende og vurderende, og samtidig meget tålmodig. Der er ingen tvivl om, at hun er dygtig og kan sit stof, og det får hun formidlet med en god del humor."
Pia Siemens Wind Power
(5)
"Det var et super godt kursus, og underviseren var en rigtig dygtig instruktør med en masse erfaring. Jeg kunne lytte til hende læææænge. Jeg kan HELT sikkert bruge kurset både i min hverdag og privat."
Få information

Udfyld formularen for mere information om Kursus i god kundeservice

Tilmeld dig finduddannelse.dk's nyhedsbrev!
Evalueringer
Hvad siger tidligere deltagere om denne uddannelse?
(4,8)
Baseret på 5 evalueringer
Se alle evalueringer
Hvad siger tidligere deltagere om udbyderen?
(4,8)
Baseret på 267 evalueringer
Se alle evalueringer
Kundecase
Underviseren var dygtig

Københavns Tekniske Skole, Nanna H. Schou
"Kurset var af god kvalitet. Niveauet var meget passende, og underviseren var dygtig til at tilpasse stoffet til os, så vi alle synes det var relevant." 

Læs mere
Går hjem med konkrete teknikker

Region Hovedstaden, Maria Sørensen: "Vi kom i dybden med situationer fra min egen hverdag, og jeg går hjem med helt konkrete teknikker til at sikre mig tilfredse kunder. Og skøn forplejning!" 

Læs mere
Håndtere mine kunder

Swim & Fun Scandinavia ApS, Rasmus Holm Andersen
Det var et super godt kursus, hvor jeg samtidig lærte meget om mig selv, og hvordan jeg skal håndtere mine kunder og kolleger.

Læs mere
Energi og drive

Københavns Kommune, Bettina Hendriksen
”Inspirerende kursus! Der var energi og drive over hele linjen, og det var en positiv og lærerig oplevelse.”

Læs mere

Du vil måske også være interesseret i: