Hvad siger tidligere kursister om Kursus i god kundeservice?

Gennemsnit 4,8

Baseret på 5 evalueringer
Evaluer udbyderen her!
4/5
Hanne, Region Hovedstadens Psykiatri
04 aug 2016
Kurset var af høj kvalitet

"Kurset var af høj kvalitet, og underviseren var meget kompetent. Hun brugte sine egne tips og tricks i undervisningen og virkede oprigtigt interesseret – og det virker."

5/5
Danvør, Københavns Kommune
04 aug 2016
Formidlet med en god del humor

"Underviseren var fantastisk, virkelig en af de bedre. Som underviser er hun lyttende og vurderende, og samtidig meget tålmodig. Der er ingen tvivl om, at hun er dygtig og kan s...

Vis alt
5/5
Pia Siemens Wind Power
04 aug 2016
Jeg kunne have lyttet til hende lææææænge

"Det var et super godt kursus, og underviseren var en rigtig dygtig instruktør med en masse erfaring. Jeg kunne lytte til hende læææænge. Jeg kan HELT sikkert bruge kurset både ...

Vis alt
5/5
Camilla, Masai Clothing
04 aug 2016
Professionelt kursus

"Det var et meget professionelt kursus, og Mille var virkelig god til at komme med alle mulige eksempler, så jeg kunne relatere det til mit daglige arbejde."

5/5
Benny, Københavns Kommune
04 aug 2016
Det var fantastisk

​"Det var fantastisk! Underviseren kunne bare sit kram – stor ros til hende, hun er en fantastisk underviser. Jeg tager en større forståelse for mine brugere med hjem."

Viser 1-5 af 5 anmeldelser