Startdato
Kursusbeskrivelse
Personligt salg - kundens behov og løsninger
Efter uddannelsen kan deltageren anvende forskellige salgsteknikker til at afdække kundens købsbehov og -motiver samt præsentere kunden for en optimal løsning. Deltageren bliver i stand til at aflæse forskellige kundetyper, så der kan gennemføres en tilpasset salgssamtale.
Dit udbytte af kurset
- Du bliver styrket i din daglige kundekontakt
- Du kan brug forskellige teknikker ud fra den konkrete situation, fx spørge- og argumentationsteknik
- Du bliver klædt på til at håndtere eventuelle klager
Beskrivelse
Deltageren kan i sit daglige arbejde varetage kundekontakten i en salgssituation.
Deltageren kan anvende forskellige salgsteknikker, der benyttes i en struktureret personlig salgssamtale, eksempelvis spørgeteknik, behovsanalyse og argumentationsteknik.
Deltageren kan yde efterservice og behandle eventuelle klager i forhold til gældende lovgivning.
Fagnummer: 46472 Personligt salg - kundens behov og løsninger
Målgruppe
Uddannelsen er udviklet til salgs- og servicemedarbejdere, der arbejder i detailvirksomheder. Deltageren har begrænset eller ingen erfaring inden for personligt salg.
Pris
AMU-målgruppe: DKK 384,00
Ikke AMU-målgruppe, fremmøde: DKK 1.712,45
Ikke AMU-målgruppe, fjernundervisning: DKK 1.610,75
Få information
ZBC har over 6.000 årselever, cirka 1.000 ansatte og adresser i Slagelse, Ringsted, Køge, Roskilde, København, Kalundborg, Holbæk, Næstved og Vordingborg. Vi har Danmarks bredeste udbud af erhvervsuddannelser samt HHX, HTX og 10. klasse. Dertil kommer et stort udvalg af...