Jeg søger et længerevarende kursus i konflikthåndtering - Forum

11-06-2008 13:54   Tanja

Jeg søger et længerevarende kursus i konflikthåndtering og kommunikation af ca. 1 års varighed, som gør det muligt at arbejde ved siden af. Det skal være et kursus, som giver en teoretisk baggrund for emnet. Mvh. Tanja


RE: Jeg søger et længerevarende kursus i konflikthåndtering
11-06-2008 14:37   Mai Lundin

Hej Tanja, Hvis du ønsker et længerevarende kursusforløb kan jeg anbefale kurset Effektiv Kommunikation fra Aktiv Kurser, det er et 4 måneders kursus, som sætter forkus på kommunikation, ledelse og konflikthåndtering. Du kan læse mere om kurset her på hjemmesiden og sende en uforpligtende interesseforespørgsel for yderligere information. Der findes desuden kortere kurser, som jeg tror kan være relevante for dig. Se f.eks: Konflikthåndtering og kommunikation (2 dage) Succes med internkommunikation (2 dage) Kommunikation som ledelsesværktøj (3 dage) Formidling og kommunikation (½ -3 dage) Send en forespørgsel via hjemmesiden og få yderligere information. Det gør det lettere for dig at finde det kursus, som er mest relevant for netop dig. Finder du ikke det du søger er du selvfølgelig velkommen til at kontakte mig igen med yderligere oplysninger. Held og lykke!


Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en udbyder på finduddannelse.dk? Du bidrager ved at hjælpe andre med at finde det kursus, der passer dem bedst. Læs venligst vores evalueringspolitik om, hvordan vi godkender og udgiver evalueringer her. 

Download vores evalueringspolitik her