Vi leder efter sprogkurser til sælgere - Forum

10-09-2008 09:21   Bente Pedersen

Min virksomhed ligger i Assens. Vi har gennem noget tid nu prøvet at lancere et ny eksport initiativ og har således brug for nogle sprogkurser til vores sælgere. For det meste vil forhandlingerne blive foretaget på engelsk, men der er stadig brug for et vist socialt engagement med vores asiatiske og sydamerikanske kunder. Vi leder specielt – men ikke udelukkende - efter gode kinesisk og portugisisk kurser. Samt et engelsk kursus for avancerede. Gerne i Assens, til nøds Odense-området.


RE: Vi leder efter sprogkurser til sælgere
10-09-2008 09:45   finduddannelse

Hej Bente, Du burde have en masse muligheder – der egentlig afhænger mest af, præcist hvilken slags sprogkurser du er ude efter. Det lyder som om, du leder efter et engelsk kursus, der enten er een-til-een eller klasse-baseret. Du kan finde udbydere, der passer denne beskrivelse ved at afgrænse søgningen fx: Sprogkurser - Åben uddannelse. Du kan også bruge fritekst-søgefunktionen og skrive: ”engelsk kurser”. Engelsk kurser - Åben uddannelse Alternativt kunne du vælge et virksomhedstilpasset sprogkursus, hvor du helt sikkert vil kunne få udbyderen/skolen til at komme til Assens: Engelsk kurser - Virksomhedstilpasset uddannelse Angående kinesisk og portugisisk kurser på begynder-niveau, findes der en række gode e-learning sprogkurser. Benyt fritekst-søgningen, eller se fx: Sprogkurser - E-learning


RE: Send dine sælgere til et land, hvor der tales engelsk
12-08-2009 13:53   Tom

Hej Bente Det er efterhånden blevet så billigt at rejse specielt til storbyer som London. Jeg vil foreslå at du simpelthen sendte dine sælgere til et land, hvor der tales engelsk. Så de taler sproget hele tiden med alle. Personligt vil jeg sige at jeg har lært mere spansk på 2 uger end 2 år på HF. Jeg tror det samme vil gælde engelsk. En ting mere som det helt sikkert vil hjælpe på er accenten. Der er ikke noget værre end engelsk med dansk accent :-)


Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en udbyder på finduddannelse.dk? Du bidrager ved at hjælpe andre med at finde det kursus, der passer dem bedst. Læs venligst vores evalueringspolitik om, hvordan vi godkender og udgiver evalueringer her. 

Download vores evalueringspolitik her