Leder efter en uddannelse, som kan tages som fjernundervisning - Forum

30-04-2008 15:06   Janne Klarlund

Hejsa, jeg leder efter en uddannelse, som jeg kan læse som fjernstuderende i Hong Kong, hvor jeg er bosat med mand og børn. Jeg skal være her i 2 år og har været her 1½. Jeg er uddannet folkeskolelærer og har arbejdet som dette i 5 år inden vi blev udstationeret. Fra dette erhverv føler jeg, jeg har mange forskellige kompetencer og ting at byde på. Vil gerne læse et eller andet humanistisk, noget der på en elelr anden kan bringe mig videre end folkeskolen på længere sigt. Evt. noget HR eller noget omkring minoriteter eller kinesisk kultur - meget nærlæggende. Har lidt svært ved at overskue, hvad jeg KAN gøre herudefra. Håber på lidt hjælp. Tak Janne


RE: Leder efter en uddannelse, som kan tages som fjernundervisning
22-05-2008 09:30   Mai Lundin, Uddannelsesrådgiver

Hej Janne, Hvis du søger på startsiden på fritekstsøgningen "fjernundervisning", får du en liste op med alle uddannelser, som tilbydes på fjernundervisning.

Hvis du har en konkret uddannelse eller et fagområde du vil uddanne dig indenfor, hjælper jeg dig meget gerne med at tage specifikke uddannelser og information frem, men så er jeg nødt til at have mere information fra dig f.eks. emne/fag, niveau, heltid/deltid, formål med din videreuddannelse. Tag et kig rundt på siden og samle information og når du ved mere konkret hvad du vil studere, kontakt da mig eller en af mine kollegor på info@finduddannelse.dk - så hjælper vi dig med at finde det helt rette kursus.

Held og lykke med din søgning.


Evalueringspolitik

Vil du skrive en evaluering om en udbyder på finduddannelse.dk? Du bidrager ved at hjælpe andre med at finde det kursus, der passer dem bedst. Læs venligst vores evalueringspolitik om, hvordan vi godkender og udgiver evalueringer her. 

Download vores evalueringspolitik her