Fremragende Kundekontakt
Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.
Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.
Kursusbeskrivelse
Mersalg i butikken
Efter uddannelsen kan deltageren i salgssituationen anvende teknikker til mersalg. Deltageren bliver bevidst om kundens behov og kan gennem sit engagement give kunden en god oplevelse og opnå et mersalg til butikken.
Dit udbytte af kurset
- Du lærer spørgeteknikker, som du kan bruge, når du skal afdække kundens latente købsbehov og derved skabe mersalg
- Du lærer, hvordan du kan foreslå kunden en optimal løsning
- Du lærer, hvordan du kan give kunden en positiv købsoplevelse
Beskrivelse
Deltageren kan i salgssituationen anvende spørgeteknikker for at afdække kundens latente købsbehov og derved skabe mersalg.
Deltageren kan gennem engagement og på baggrund af sin produktviden foreslå kunden en optimal løsning, som giver kunden en positiv købsoplevelse og skaber mersalg til butikken.
Fagnummer: 46128 Mersalg i butikken
Målgruppe
Uddannelsen er udviklet til salgs- og servicemedarbejdere der arbejder i detailvirksomheder. Målgruppen er primært medarbejdere der har nogen erfaring med personligt salg.
Pris
AMU-målgruppe: DKK 256,00
Ikke AMU-målgruppe, fremmøde: DKK 1.218,30
Ikke AMU-målgruppe, fjernundervisning: DKK 1.150,50
Om udbyderen

ZBC har over 6.000 årselever, cirka 1.000 ansatte og adresser i Slagelse, Ringsted, Køge, Roskilde, København, Kalundborg, Holbæk, Næstved og Vordingborg. Vi har Danmarks bredeste udbud af erhvervsuddannelser samt HHX, HTX og 10. klasse. Dertil kommer et stort udvalg af...
Få information
Kontaktinfo
ZBC
Udfyld formularen for mere information om Mersalg i butikken