Vis finduddannelse.dk som: Mobile

IT Service Excellence

Westergaard
2 dage
Åben uddannelse
København, Århus
Startdato: 29-04-2019 - København
7.900 DKK ekskl. moms

IT Service Excellence

Sæt nye højder for IT service i din organisation

Sæt din ekspertise i spil og modbevis myterne om IT service

Søger du et kursusforløb til de brugervendte IT-funktioner? Med udgangspunkt i en velfunderet typologisk model formidler vi viden om værktøjer til at styrke effektivitet og kvalitet i serviceydelserne.

Vi fokuserer på, hvordan dine personlige styrker kan bringes i spil for at sikre den mest optimale løsning for brugeren - hver gang. Dette kursus udvikler både servicekultur, brugertilfredshed og performance.

Det får du med et kursus i IT Service Exellence

Vi skaber indblik i egen adfærd samt forståelse for og forklaring af egne reaktions- og kommunikationsmønstre. Vi fokuserer på, hvordan du undgår, at dine styrker overstyrer og bliver til uhensigtsmæssige faldgruber i en servicesituation.

Kurset vil sætte dig i stand til at navigere strategisk, og bevidst kompetent levere professionel differentieret service til brugerne, som matcher deres kommunikative servicepræference. Det giver dig et solidt udbytte:

  • Du får indblik i egen adfærd samt forståelse for og forklaring af egne reaktionsog kommunikationsmønstre
  • Du lærer hvordan du undgår, at dine styrker overstyrer og bliver til uhensigtsmæssige faldgruber
  • Du lærer at navigere strategisk og bevidst kompetent levere professionel, differentieret service til brugerne
  • Dine brugere bliver ambassadører for din Service Desk og IT-afdeling

Den tilpassede og målrettede support til den enkelte bruger medvirker til at skabe langvarige relationer og sikrer, at brugerne bliver ambassadører for din servicedesk og IT-afdeling. Kontakt Westergaard og hør mere.

Målgruppe

Der er ingen formelle forudsætninger for at deltage på uddannelsen. 

Form og eksamen

Kurset er meget intensivt og gennem oplæg, diskussioner og praktiske øvelser skabes en sammenhæng mellem teori og praksis. Kurset er meget aktiverende, og der lægges vægt på, at deltagerne kommer hjem med konkrete værktøjer, som kan bruges i det daglige arbejde. Der er undervisning fra klokken 9 - 16:30 alle tre kursusdage.

Undervisning samt kursusmaterialer og eksamen er på dansk.

Simulationsspillet Customer Drive indgår i kurset

Customer Drive er et biludlejningsfirma, og deltagerne spiller på skift rollerne som medarbejdere og kunder, som de prøver kræfter med under særdeles
realistiske vilkår.

Integreret i kurset fungerer spillet som en live intro­duktion til det teoretiske pensum, som tilføres liv og relevans.

Eksamen

Eksamen er open book, multiple-choice med 40 spørgsmål. Varigheden er 1 time, som ligger i slutningen af sidste dag. Beståelseskriteriet er 28 rigtige svar.

Pris

  • Medlemspris: kr. 7.110*
  • Listepris: kr. 7.900
  • Eksamen: kr. 1.350

*Medlemspriserne forudsætter et medlemskab i Westergaard.

Alle priser er ekskl. moms.

Westergaard

Westergaard CSM

God service er blevet en grundlæggende forudsætning for kundernes oplevelse af din virksomhed. Westergaard kan hjælpe dig med at skabe den optimale serviceoplevelse for dine kunder og brugere. Vi er en full-service virksomhed med speciale i service management. ITIL Best Practice Projektledelse...


Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Jeg vil gerne kontaktes af den kursusansvarlige - uforpligtende

 

Kontaktinformation til Westergaard

Westergaard

Finsensvej 80 B, 2.
2000 Frederiksberg

Telefon: 45 88 12 16
www.westergaard.dk


Få information

Udfyld formularen for mere information om IT Service Excellence

Tilmeld dig vores nyhedsbrev!
Evalueringer
Denne uddannelse er ikke blevet evalueret.