Fremragende Kundekontakt
Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.
Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.
Kursusbeskrivelse
Sociale medier til kommunikation og salg - Lær, hvordan du bruger sociale medier som kommunikations- og salgsredskab
Få viden om virksomhedens brug af sociale medier som kommunikationskanal - både eksternt og internt. Lær at udvælge og anvende de rette medier til virksomhedens kommunikation og markedsføring.
Dit udbytte af Sociale medier til kommunikation og salg
Efter kurset kender du til forskellige sociale medier, og hvordan de anvendes til intern og ekstern kommunikation. Du kender reglerne for brugen af de sociale medier, og du kan være med til at udvikle en medarbejderpolitik for brugen af sociale medier, internt og eksternt.
Indhold på kurset
-
Kendskab til sociale medier
-
Valg og anvendelse af sociale medier til intern og ekstern kommunikation
-
Kundeservice, salg og kommunikation i relation til kunder via sociale medier
-
Vigtigheden af intern kommunikation ved brugen af sociale medier
-
Regler for brug af sociale medier internt og eksternt
Målgruppe
Kurset henvender sig til alle, der ønsker at optimere deres salgsarbejde ved bl.a. at implementere sociale medier i opgaverne.
Pris
Prisen for dette AMU-kursus er
Ufaglært/faglært: kr. 126,00
Højtuddannet: kr. 711,75
Om udbyderen

På Tietgen udvikler vi kurser og uddannelser i tæt samarbejde og dialog med erhvervslivet. Vores undervisere har praktisk erfaring og ligger en ære i at være opdateret med det nyeste inden for deres område. Uanset om du er leder eller...
Få information
Kontaktinfo
Tietgen
Udfyld formularen for mere information om Sociale medier som kommunikationsplatform