Vis finduddannelse.dk som: Mobile

Online kursus: Product Management

Teknologisk Institut
365 dage
Kursus
Online
Startdato: 29-12-2021 - Online
4.999 DKK ekskl. moms

Hvorfor vælge Teknologisk Institut?

+110 års erfaring med kurser og uddannelse

+17.000 kursusdeltagere om året

4,4 ud af 5 stjerner i kundetilfredshed

Kursusbeskrivelse

Denne kursuspakke introducerer dig til Product Management og de værktøjer der er essentielle for at understøtte dit produkt. Kurserne dækker over hele produktprocessen fra strategi til design og test, så du bedst muligt kommer i mål med håndteringen af dit produkt. Kurserne foregår på engelsk og er tilgængelige online i 365 dage.

Bliv fortrolig med Product Management og få dit produkt frem i lyset

Product Management er et effektivt værktøj til at lykkes med dit produkt. Product Management kan hjælpe din virksomhed med at skabe succesfulde produkter ved at kommer omkring hele dit produkts livscyklus, fra idé til produktet udfases. Med denne kursuspakke bliver du klædt på til at lave en vellykket produktstrategi der maksimerer dit udbytte af dine produkter.

Deltagerprofil

Kursuspakken henvender sig til dig, der gerne vil vide mere om Product Management og de værktøjer der kan hjælpe dig med at positionere og fremme dit produkt.

Udbytte

  • Bliv introduceret til de værktøjer der er essentielle for en god produktstrategi der løfter dit produkt.
  • Lær at positionere dit produkt, at udvikle gode kunderelationer og at lave markedsresearch.
  • Få helt styr på din rolle som produktleder, så du effektivt leder dine produkter til succes.

Indhold i kursuspakken

Product Management: Building a Product Strategy
  • At opbygge en solid produktstrategi, er et vigtigt første skridt i at skabe et produkt der får succes på markedet. På dette kursus lærer du de vigtigste komponenter i en vellykket produktstrategi. Du lærer hvilke afgørende spørgsmål, du bør stille når du definerer din produktstrategi; de vigtigste trin til oprettelse af en produktstrategi; hvordan du bygger en datadrevet produktkøreplan; og hvordan du identificerer og undgår de mest almindelige fejl i opbygningen af en produktstrategi.
Product Management: Metrics for Product Managers
  • Data er et vigtigt værktøj til at nå din produktstrategi. Brug af de rigtige data giver dig mulighed for at sætte de rigtige mål i din produktstrategi og fortælle dig, hvor godt du når disse mål.
    På dette kursus lærer du, hvordan du bruger data til at nå dine produktstrategimål; hvordan du bygger en datadrevet produktstrategi; nøglekoncepter til at få mest muligt ud af dine data, hvordan du udvælger de data der kan hjælpe dig med at forme din produktstrategi; og hvordan du måler, om dit produkt opfylder kundernes behov.
Product Management: An Overview
  • Produktlederen er en "mini-CEO", der er ansvarlig for at føre tilsyn med et produkt gennem hele dets livscyklus. På dette kursus lærer du om forskellen på en produktleder og en projektleder; om produktlederens vigtigste ansvarsområder og egenskaber; om de fire faser i produktudvikling; og om hvordan du understøtter produktstyring i din organisation.
Product Management: Competitive and Market Analytics for Product Managers
  • At lykkes med produktstyring kræver ikke kun at du har et godt produkt, men også at du kan positionere det på markedet, så det sælger bedre end dine konkurrenters produkter. På dette kursus lærer du, hvordan du udnytter konkurrence- og markedsanalyser til at få indsigt i din konkurrence og blive brancheførende; hvordan du bruger markedsanalyse til bedre at forstå ændringer på markedet; hvordan du bruger pris til at positionere dit produkt; og hvordan du opretter og opretholder en analytisk fordel.
Product Management: Building a Product Roadmap and Agile Product Management
  • Virksomheder anvender ofte agil forretningspraksis til hurtigere at give deres kunder bedre produkter. På dette kursus lærer du formålet med en agil produktkøreplan, Du lærere at identificere fordelene ved at lave en agil produktkøreplan, de forskellige trin til at lave en agil produktkøreplan, best practice og de forskellige typer af agile produktkøreplaner, du kan bruge.
Product Management: Create a Go-to-Market Plan
  • Succesfuld lancering af et produkt kan være afgørende for en virksomheds fortsatte succes. En Go-to-Market-plan vil guide dig til de kunder og markeder, der giver dig den mest effektive udnyttelse af tid og ressourcer. På dette kursus lærer du, hvornår du forbereder, opbygger og bruger en Go-to-Market-plan til at gøre dit produkt attraktivt for dine kunder.
Product Management: Communication for Product Managers
  • At de rigtige mennesker har de rigtige oplysninger på det rigtige tidspunkt, kan skabe eller ødelægge en virksomhed. Det er produktlederens ansvar at sikre, at alle har en fælles forståelse af, hvad der foregår. På dette kursus lærer du, hvordan produktlederen fungerer som et kommunikationscentrum i en organisation. Du lærer, hvordan du finpudser din kommunikation og får mest muligt ud af dine kommunikationskanaler; hvordan du kortlægger din kommunikationsstrategi; og hvordan du fremmer tværgående teams og sørger for at alle i virksomheden er på samme side.
Product Management: Market Research Basics
  • Markedsundersøgelser kan give dig værdifuld indsigt, uanset om du går ind på et nyt marked, leder efter nye kunder, lancerer et nyt produkt eller afsøger nye muligheder for at generere omsætning med dine nuværende kunder. På dette kursus lærer du at anvende forskellige metoder til markedsundersøgelser; herunder de forskellige stadier i og typer af markedsundersøgelsesprojekter.
Product Management: Customer Development for Product Managers
  • Et vellykket produkt er det, som kunden har brug for, ønsker og vil købe. Kundeudvikling handler om at lære alt hvad du har brug for om kundernes adfærd og motivering for at skabe og optimere dine produktudviklingsideer. På dette kursus lærer du at anvende en kundeudviklingsproces, hvordan du effektivt samler kundefeedback, hvordan du holder produktive kundeudviklingssamtaler og om elementerne i kundekøbsproces.
Product Management: Design and Run Experiments for Product Managers
  • Produktledere har mange ideer til, hvordan du designer deres produkt til at imødekomme kundernes behov. Udfordringen er at afgøre, hvilke af disse ideer der har størst chance for at virke. I stigende grad bruger produktledere store, randomiserede eksperimenter til at teste effektiviteten af deres ideer. På dette kursus lærer du, hvordan du bruger eksperimentering til at tage de bedste produktstyringsbeslutninger, best practice for udførelse af effektive eksperimenter, stadierne for gennemførelse af et eksperiment, hvordan du optimerer din produktproces med design af eksperimenters tilgang, og hvordan du øger kundetilfredsheden med den brugeroplevelsesbaserede designtilgange.

Tidsforbrug

Kursuspakken indeholder 10 kurser og kan gennemføres på ca. 7 timer.

Form

Denne online kursuspakke består af flere forskellige kurser, som du ved tilmelding har adgang til i 365 dage. Hvert enkelt kursus er opdelt i flere kursusmoduler, som du via en oversigtsmenu kan tage i den rækkefølge, du ønsker. Modulerne indeholder lyd, billeder og tekst, der gennemgår kursusindholdet. Nogle moduler indeholder små videofilm med scenarier og cases. Ved hvert kursus har du mulighed for at teste din forståelse af indholdet med tests, som du kan tage både før, under og efter kurset. Du gennemfører kursusmodulerne via din computer eller tablet med lyd og adgang til Internettet. Du kan selv styre, hvornår du vil tage modulerne – og de kan sættes på pause undervejs. Der bliver indsat bogmærker, der hvor du er nået til, så du altid har mulighed for at fortsætte, hvor du sidst kom til.

Læs mere om vores online kurser og se svar på dine spørgsmål (FAQ)

Søgte du et andet online kursus?

Vi tilbyder over 7.000 forskellige online kurser inden for mange forskellige områder. Kontakt os på tlf. 72203000 eller kurser@teknologisk.dk, så vi kan hjælpe med at imødekomme dit behov.

Se desuden listen over vores udvalgte online kurser

Køb online kurser til flere

Er I en afdeling, en hel virksomhed eller blot flere personer, der ønsker adgang til online kurser, så kontakt os og få et tilbud på tlf. 72203000 eller kurser@teknologisk.dk

Video

Teknologisk Instituts vigtigste opgave er at sikre, at ny viden og teknologi hurtigt kan omsættes til værdi for vores kunder i form af nye eller forbedrede produkter, materialer, processer, metoder og organisationsformer.

>> Bestil mere information

Pris

4999 DKK

Om udbyderen

+1000 kurser inden for bl.a. IT, projektledelse, ledelse, kommunikation, personlig udvikling mm. Teknologisk Institut har leveret uddannelse til det danske erhvervsliv siden 1906, og har derfor over 110 års erfaring med kurser og uddannelser. Hvert år deltager flere end 17.000...


Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Kontaktinfo

Teknologisk Institut

Gregersensvej 3
2630 Taastrup


Evalueringer
Denne uddannelse er ikke blevet evalueret.