Søg kursus
AMU - Arbejdsmarkedsuddannelser

Håndtering af konflikter og klager fra gæsten 1+2

TECHCOLLEGE, i Aalborg
Længde
3 dage
Pris
624 DKK ekskl. moms
Næste startdato
24 marts, 2025 Se detaljer
Uddannelsens hjemmeside
Uddannelsesform
Holdundervisning
Længde
3 dage
Pris
624 DKK ekskl. moms
Næste startdato
24 marts, 2025 Se detaljer
Uddannelsens hjemmeside
Uddannelsesform
Holdundervisning
Få mere information om kurset

Hvorfor vælge TECHCOLLEGE?

Omsættelig viden som kan bruges fra dag ét

Kompetent og praksisnær undervisning

Kundetilpassede kurser og forløb

Startdato

1 tilgængelig startdato

24 marts, 2025

  • Holdundervisning
  • Aalborg

Kursusbeskrivelse

konflikter og klager fra gæster

Håndtering af konflikter og klager fra gæsten 1+2

Fag (AMU mål):

48867 - Håndtering af konflikter og klager fra gæsten 1, 1 dag

48869 - Håndtering af konflikter og klager fra gæsten 2, 2 dage

Indhold:

På dette kursus arbejder vi med anerkendende kommunikation og serviceminded adfærd i mødet med gæsten både skriftligt og mundligt. Du lærer at udvise en forståelse for gæstens behov og krav og herved medvirke til at forebygge og dæmpe konflikter ud fra viden om konfliktens faser og årsager. 

Du lærer at forebygge konfliktsituationer og fremtræde konfliktdæmpende ved gæsters negative adfærd. Du forstår at benytte hensigtsmæssig kommunikation ved modtagelse og håndtering af klager og kan håndtere disse ud fra viden om regler og procedurer herfor.

Mål:

Du kan fremme anerkendende kommunikation i mødet med gæsten og udvise serviceminded adfærd ved uoverensstemmelser både skriftligt og mundtligt.

  • Du kan udvise forståelse for gæstens behov og krav i tilspidsede situationer og vende disse til en positiv oplevelse.
  • Du kan fremtræde konfliktdæmpende i forbindelse med beruselse eller negativ adfærd hos gæsten.
  • Du kan benytte viden om konflikters faser og dermed forebygge konflikter og skabe gode gæsterelationer ud fra grundlægende viden om konfliktens faser og årsager.
  • Du kan ved modtagelse og håndtering af gæsteklager anvende hensigtsmæssig kommunikation, der er i overensstemmelse med virksomhedens værdigrundlag, serviceniveau og værtskab.
  • Du kan anvende rammeaftalen og købeloven ved håndtering af klager i relation til rettigheder ved salg af serviceydelser.
  • Du kan fortage forskellige typer klagebehandling samt foretage tiltag til forbedringer og optimering af arbejdsprocesser.

Målgruppe

Medarbejdere der arbejder med servicering, modtagelse og betjening af gæster i forbindelse med ophold og/eller overnatning samt tryghed/sikkerhed i forbindelse hermed.

Pris

Samlet pris:

Faglært/ufaglært: 624 kr.

Videregående uddannet: 2452,25 kr.

Få information

Få information

Få svar på dine spørgsmål om Håndtering af konflikter og klager fra gæsten 1+2
Den kursusansvarlige vil kontakte dig
Ingen omkostninger eller forpligtigelser

reCAPTCHA logo Denne hjemmeside er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og servicevilkår gælder.
TECHCOLLEGE
Øster Uttrup Vej 1
9000 Aalborg

Tag kurser og efteruddannelse på Nordjyllands største erhvervsskole 

På Techcollege i Aalborg tilbyder vi en lang række kurser inden for blandt andet grafisk design, online marketing, billedbehandling, foto, el, VVS, automatik, epoxy m.fl.  Branchekurser for dig, der allerede er faglært inden for et bestemt fag.  Jobforberedende kurser for...

Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Sponsoreret