Vis finduddannelse.dk som: Mobile

Kundeservice som gør en forskel

Obihuman
1 dag
Dansk
Kursus
Online
Startdato: Vi starter 4 nye hold årligt. - Online
700 DKK ekskl. moms

Hvorfor vælge Obihuman?

Kurserne er alle baseret på et stabilt fundament

Kurserne er opdagelsesrejser hvor vi vender alt på hovedet

Det bliver en helt ny måde at betragte alt i dit arbejdsliv på

Kursusbeskrivelse

Kundeservice som gør en forskel

Uden kunder vil virksomheden ikke eksistere.

Kunderne er virksomhedens bedste sælgere. De kan både sælge din virksomhed og dine produkter/tjenester meget bedre end du selv kan. Kunder er som en ressource uden løn, men det kræver at din virksomhed tilbyder dem noget de kan fortælle om til andre. Alle kunder elsker nemlig at fortælle om din virksomhed til andre i sit netværk, så længe du giver dem anledning til at gøre det.

Hvis virksomheden i dag har kunder som ikke anbefaler jer aktivt, har I ikke givet nogen anledning til at gøre det. Så enkelt er det. Det mest interessante er at der kræves meget lidt for at I skal levere mere end jeres konkurrenter. Men spørgsmålet er om jeres medarbejdere er villige til at gøre det der lille ekstra, hver gang? Vi vil bygge videre på grundkurset og vil arbejde med bevidstheden om egen kommunikationsstil. Du vil få en større forståelse for hvilke mekanismer som skaber og opretholder professionelle relationer. Indsigt i og pleje af relationer er en del af god service og påvirker derved bundlinjen direkte.

Kursets indhold

På kurset udvikler og forbedrer du din evne til at kommunikere med andre mennesker. I enhver kommunikation kan der opstå “knas”, eller du kan blive overrasket eller irriteret over at andre misforstår det du siger. MEN – det er modtageren der bestemmer budskabet. Og derfor er det vigtigt at du som afsender sikrer dig at parterne i kommunikationen er “på samme kanal”.

Dit udbytte

  • Forståelse og feedback på din kommunikation, og hvordan den kan tolkes af andre
  • Hvordan du kan være autentisk i samtalen, så kunderne/brugerne får tillid til dig
  • Hvordan sikrer du dig at du kommunikerer på samme ”kanal” som modtageren
  • Hvordan du bruger både verbal og non-verbal sprog til at nå din kunde
  • Konkrete metoder til at håndtere de ”vanskellige” samtaler med kunder eller brugere

Forudsætninger

Det er en forudsætning at du har taget ObiHumans grundkursus: "Nye ideer, øget performance og mere mentalt velvære" for at få det fulde udbytte af dette kursus. Hvis du ikke har taget grundkurset kan du købe det som en pakkeløsning og få ½ pris på grundkurset.

Målgruppe

Kunderservicemedarbejdere og virksomhedsejere. 

Pris

Prisen for dette kursus er 7.000 kr, ekskl. moms. 

Hvis din arbejdsplads har et abonnement hos ObiHuman koster det 700,- ekskl. moms

Om udbyderen

ObiHuman

Her hos os er alt vendt på hovedet. Kom på en indsigtsbaseret opdagelsesrejse med ObiHuman. Vi besøger alle de organisatoriske dilemmaer som var vi antropologer fra Mars for en dag. Vi udforsker den menneskelige psykologi med den største nysgerrighed. Vi undrer...


Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Få information

Få svar på dine spørgsmål om Kundeservice som gør en forskel
Den kursusansvarlige vil kontakte dig
Ingen omkostninger eller forpligtigelser

Kontaktinfo

Obihuman

Bispebjerg Bakke 18d 1.tv.
2400 København

Mobil 26361778

Få information

Udfyld formularen for mere information om Kundeservice som gør en forskel

Tilmeld dig finduddannelse.dk's nyhedsbrev!
Evalueringer
Denne uddannelse er ikke blevet evalueret.