Er du HR medarbejder? Og vil du gøre os klogere på dine største udfordringer, når det kommer til kompetenceudvikling? Svar på vores korte survey her

Søg kursus

Håndtering af ubehagelig kundeadfærd og svære kundesamtaler -1 dag

MBK A/S, i København (+1 lokationer)
Længde
1 dag
Pris
4.800 - 23.000 DKK ekskl. moms
Næste startdato
16 juni, 2025 (+4 startdatoer)
Uddannelsens hjemmeside
Uddannelsesform
Holdundervisning
Længde
1 dag
Pris
4.800 - 23.000 DKK ekskl. moms
Næste startdato
16 juni, 2025 (+4 startdatoer)
Uddannelsens hjemmeside
Uddannelsesform
Holdundervisning
Få mere information om kurset

Kursusbeskrivelse

Håndtering af ubehagelig kundeadfærd og svære kundesamtaler - 1 dag

Har du oplevet ubehagelige kunder i telefonen eller ved skranken?
Vil du have konkrete redskaber til at håndtere ubehagelige kunder?
Ønsker du metoder til at kunne takle den slags situationer på en professionel måde?
Vil du lære at bevare roen og omdanne en vanskelig situation til en konstruktiv samtale?

Udbytte:

På kurset lærer du at:

  • Bruge effektive sætninger til håndtering af tilspidsede situationer.
  • Skabe indblik i din egen styrke og ro.
  • Håndtere ubehagelig kundeadfærd konstruktivt.
  • Fastholde grænser overfor urimelige kunder på en venlig måde.
  • Øge kundetilfredsheden og din egen selvtillid.
  • Holde fast i dig selv, selv når situationen eskalerer.

Indhold på kurset:

    • Metoder til at få oprevede kunder til at falde til ro.
    • Konfliktbremsende sætninger og handlinger.
    • Konstruktiv grænsesætning uden at miste kunden.
    • Indsigt i dine egne reaktioner og triggere.
    • Værktøjer til at vende negativ adfærd til positiv dialog.
    • Teknikker til at bevare ro og professionalisme under pres.

Form:

Kurset består af en kombination af korte oplæg, diskussioner og øvelser, hvor du får mulighed for at træne de lærte teknikker. Du kommer til at bruge egne erfaringer og øve dig i at håndtere forskellige kundesituationer med støtte fra underviseren.

Startdato

Vælg mellem 4 startdatoer

16 juni, 2025

  • Holdundervisning
  • København

1 december, 2025

  • Holdundervisning
  • København

Skræddersyet kursus hos MBK

  • Holdundervisning
  • København

Skræddersyet kursus hos jer

  • Holdundervisning
  • Danmark

Lokaler:

Vores kursussted ligger i hjertet af København midt i mellem Nørreport og Strøget.

Der er 5 minutter til Strøget, 10 minutter til Magasin/Kongens Nytorv og 5 minutter til Nørreport Station. Vi anbefaler at kurset holdes hos os. Vores lokaler er indrettede til disse kurser. Vi har styr på mapper og materialer. Det tekniske udstyr fungerer. Vi sørger for forplejning i løbet af dagen.

Vore lokaler er lyse, store og med privat udgang til stor hyggelig terrase. Vi har alle moderne faciliteter, den nyeste kunst og danske designmøbler.

Vi gør os umage med kursisternes forplejning og bruger en restaurant i nærheden til frokoster på kurser. Efter kursusdagene har kursusdeltagerne oplagte muligheder for at nyde byen og omgivelserne, i samme øjeblik de træder ud af døren.

Målgruppe

Måske sidder du i telefonvagten og skal tage imod kunder, som indimellem kan udvise ubehagelig adfærd overfor dig. Måske står du ved skranken eller andre steder og møder kunder, som er oprevet eller er ubehagelige og hårde overfor dig. Måske bliver du vred, irriteret, ked af det, suget for energi…
Det er helt menneskeligt. Sådanne ubehagelige situationer vil de fleste blive påvirket af. Kurset er for dig, der vil have effektive værktøjer til at håndtere ubehagelig kundeadfærd på en konstruktiv måde. Du får konkrete metoder til at bremse negativ adfærd, sikre en professionel kommunikation og bevare din ro i pressede situationer.

Undervisere

Helle Gaarn

Som underviser holder jeg meget af at skabe et trygt rum, hvor vi kan snakke om det, vi bokser med og finde nye muligheder sammen. Vi veksler mellem teori og praksis og skaber kobling til hverdagen, så man kan trække læring direkte ind på arbejdspladsen, efter man har deltaget på kurset. Derfor kommer vi også til at øve os og reflektere, så det bliver relevant og spændende for alle.

Pris

Hvis du selv vil på kursus: 4.800 kr.
Prisen er inklusiv forplejning og kursusmateriale.

Hvis du planlægger kurser for flere i din virksomhed:
Håndtering af ubehagelig kundeadfærd og svære kundesamtaler holdes normalt over 1 dag.

Pris når kurset holdes hos jer
3 dags kurser koster 44.000 kr.
2 dags kurser koster 32.000 kr.
1 dags kurser koster 18.000 kr.
½ dags kurser koster 10.000 kr. 

Pris når kurset holdes i MBKs lokaler
3 dags kurser koster 56.000 kr. 
2 dags kurser koster 42.000 kr.
1 dags kurser koster 23.000 kr.
½ dags kurser koster 16.000 kr. 
Prisen inkluderer lokaler, morgenmad, frokost, te/kaffe, chokolade, materialer, mapper osv.

Priser på åbne kurser
6 dags kurser koster 18.800 kr.
3 dags kurser koster 7.800 kr.
2 dags kurser koster 6.800 kr.
1 dags kurser koster 4.800 kr. 

Vi lægger moms til alle priser.

Få information

Få information

Få svar på dine spørgsmål om Håndtering af ubehagelig kundeadfærd og svære kundesamtaler -1 dag
Den kursusansvarlige vil kontakte dig
Ingen omkostninger eller forpligtigelser

reCAPTCHA logo Denne hjemmeside er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og servicevilkår gælder.
MBK A/S
Pilestræde 61, 1.
1112 København K

MBK er professionel udbyder af kurser inden for kommunikation til både private og offentlige organisationer. Vi arbejder med alle niveauer i organisationen og tilbyder både kurser til medarbejdere og ledere. Du bliver trænet og får redskaber, der kan bruges direkte...

Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Sponsoreret