Fremragende Kundekontakt
Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.
Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.
Hvorfor vælge Kursusfabrikken?
Max. 5 deltagere per kursus
Ekspertundervisere, praksisnær undervisning og gennemarbejdet kursusmateriale
Tilfredshedsgaranti
Startdato
Kursusbeskrivelse
Bliv ekspert i betalt annoncering, Google Ads og Google Analytics
Vil du kende alle mulighederne i Google Ads og være ekspert i online annoncering? Vil du lære at optimere dine betalte kampagner og få succes med din annoncering? Med kursusforløbet Google Ads Manager får du praktisk erfaring med betalt annoncering og evaluering af kampagner.
Dette forløb indeholder kurser i:
- Google Ads
- Google Ads udvidet
- Google Analytics
- Frivilligt tilvalgsmodul: Facebook & Instagram annoncering grundlæggende eller udvidet
Google Ads Manager – bliv ekspert i betalt annoncering
Med denne fleksible kursusrække får du værktøjerne til at arbejde effektivt med betalt annoncering i Google Ads og evaluering af kampagner i Google Analytics. Du vil bl.a. lære, hvordan du opretter effektive kampagner og efterfølgende optimerer dem til et tilfredsstillende resultat med positiv ROI.
Du bliver grundigt introduceret til Google Ads og får indsigt i kampagnetyper, målretning, søgeordstyper, splittest af annoncer og meget mere. Du vil også lære, hvordan du fastsætter KPI’er for dine kampagner og måler effekten af indsatsen med Google Analytics.
Dit udbytte
- Få overblik over mulighederne for betalt annoncering i Google Ads og bliv klar til at igangsætte og optimere virksomhedens online annoncering
- Bliv introduceret til de centrale begreber og forkortelser inden for betalt annoncering
- Få indsigt i de overvejelser, du skal gøre, når du laver en strategi for virksomhedens betalte annoncering
- Opnå et udvidet kendskab til mulighederne i Google Ads og lær, hvordan du opretter målrettede kampagner og effektivt optimerer dine kampagner
- Få praktisk erfaring med de mange forskellige typer annoncering og kampagner, du kan lave i Google Ads, bl.a. søgeannoncer, display, video og retargeting
- Få en introduktion til mulighederne i Google Analytics, så du kan bruge data til at vurdere dine kampagner og identificere indsatsområder
- Lær, hvordan du analyserer, afrapporterer og måler effekten af dine kampagner i Google Analytics, så du kan påvise en positiv ROI
Kursusfabrikken er Google Partner
Som Google Partner har vi hos Kursusfabrikken adgang til den nyeste viden, og vores undervisere er certificerede i Googles produkter.
Video
Pris
Prisen for dette kursus er 9.995 kr. ekskl. moms.
Få information

Kompetencegivende kurser
Brug for nye kompetencer? Tag dit kursus hos Kursusfabrikken og få en lang række nye kompetencer, der kan skabe merværdi for din virksomhed. Hos Kursusfabrikken har vi erfarne specialister i online markedsføring, grafisk design og webudvikling. Undervisningen er altid praksisnær, og...