Er du HR medarbejder? Og vil du gøre os klogere på dine største udfordringer, når det kommer til kompetenceudvikling? Svar på vores korte survey her

Søg kursus

Konflikthåndtering

Kjellerup Kommunikation, Landsdækkende
Længde
Varierende længde
Næste startdato
Kontakt for information Se detaljer
Uddannelsens hjemmeside
Uddannelsesform
Firmakursus
Længde
Varierende længde
Næste startdato
Kontakt for information Se detaljer
Uddannelsens hjemmeside
Uddannelsesform
Firmakursus

Startdato

1 tilgængelig startdato

Kontakt for information

  • Firmakursus
  • Danmark

Kursusbeskrivelse

Kundeservice kursus: Konflikthåndtering og klagehåndtering

Konflikter og klager er uundgåelige, når du taler med kunder. Derfor er det nødvendigt, at jeres medarbejdere lærer, hvordan de håndterer klager, konflikter og sure kunder. Hos os får I konkrete værktøjer, som gør, at I bl.a. kan:

  • Opleve færre frustrerede og triste medarbejdere
  • Håndtere sure, vrede kunder på bedst mulig vis og sikre, at I ikke tager det med hjem

Oplever I sure kunder og konflikter – og drømmer I om:

  • At kunne håndtere kundeklager, så færre kunder forlader jer?
  • At få gladere medarbejdere, som ikke tynges af konflikter?
  • At bruge mindre tid på at håndtere indvendinger og klager?
  • At kunderne får en god oplevelse... Specielt når de er utilfredse?

Dét får I på kurset

I kan ikke komme udenom, at kunder vil klage. Til gengæld kan I lære, hvordan I hver gang håndterer sure kunder, får samtalen over i en positiv dialog, og hvordan I ved hjælp af proaktivitet kan sørge for, at I langt sjældnere kommer ud for konflikter …

Det handler om træning!

Træning i klage- og konflikthåndtering kan give enormt meget afkast, som vil mærkes af både medarbejdere og ledere og brede sig i hele virksomheden, så glæd jer!

  • Konkrete og effektive værktøjer

I bliver klædt på med en model i Konflikthåndtering, så I aldrig går ind i en diskussion, men i stedet kommer ud af den.

  • Viden om, hvordan I skal tale til kunden

Der er bl.a. nogle ord, I skal undgå at bruge over for kunderne – som vil gøre en forskel.

  • Tips til at slippe de hårde samtaler

Lær, hvordan I ryster de dårlige oplevelser af jer og i stedet lader de gode oplevelser fylde.

Derfor bør I investere i klage- og konflikthåndtering

Det er sværere at sige, hvorfor I skulle lade være med at investere i træning i konflikthåndtering. I får gladere medarbejdere, ledere og kunder – og I vil opleve, at:

  • Langt færre kunder vil forlade jer, fordi I finder en løsning og håndterer klager.
  • I vil spare tid. Overvej lige, hvis bare halvdelen af konflikterne løses hurtigere?
  • I får mere motiverede medarbejdere, som føler sig klædt på til alle samtaler.

Pris

Vi har løsninger til ethvert budget

Den langsigtede løsning
Vi anbefaler altid partnerskabsaftaler, så vi sikrer forankring. Det betyder, at vi har et fast samarbejde over en længere periode – for en billigere pris pr. dag. Sådan opnår vi størst resultater.

Den inspirerende her-og-nu-løsning
Ønsker I et enkeltstående kursus i Positiv Kommunikation, kommer vi ud til jeres team og afholderen workshop. Vi arbejder med konkrete værktøjer, praktiske øvelser og eksempler fra jeres hverdag, så I kan bruge teknikkerne med det samme.

Den budgetvenlige løsning
Vil I sikre udvikling trods stramt budget eller minimal tid? Vores e-learning Extra Mile klæder jer på online – og er allerede set af 10.000.

 

Få information

Få information

Få svar på dine spørgsmål om Konflikthåndtering
Den kursusansvarlige vil kontakte dig
Ingen omkostninger eller forpligtigelser

reCAPTCHA logo Denne hjemmeside er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og servicevilkår gælder.
Kjellerup Kommunikation

Om os – og hvorfor vi brænder forgod service Kjellerup Kommunikation blev stiftet i 2006 af Jacob Kjellerup, fordi han var træt af at opleve uengagerede konsulenter med kedelige slides og svære teorier. Jacob ville gøre læringen sjov og letforståelig...

Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Sponsoreret