Er du HR medarbejder? Og vil du gøre os klogere på dine største udfordringer, når det kommer til kompetenceudvikling? Svar på vores korte survey her

Søg kursus

God kundeservice på telefonen

Kjellerup Kommunikation, Landsdækkende
Længde
Kontakt for information
Næste startdato
Kontakt for information Se detaljer
Uddannelsens hjemmeside
Uddannelsesform
Firmakursus
Længde
Kontakt for information
Næste startdato
Kontakt for information Se detaljer
Uddannelsens hjemmeside
Uddannelsesform
Firmakursus

Startdato

1 tilgængelig startdato

Kontakt for information

  • Firmakursus
  • Danmark

Kursusbeskrivelse

Kundeservice kursus: Træning i god kunde-service på telefonen

Giv jeres kunder en ekstraordinær oplevelse på telefonen hver eneste gang, hvor I er effektive og proaktive! Med træning i samtaleværktøjet BALA sikrer vi, at I bl.a. kan:

  • Give god service, som kunden husker og anbefaler
  • Styre samtalen OG sikre førstegangshåndtering

Taler I med kunder over telefon og drømmer I om…

Effektivt at kunne styre samtalerne hver gang?

  • At løse kundens problem 1. gang, så de ikke ringer igen om samme emne?
  • At opleve langt færre misforståelser, hvor I mister kunden?
  • Højere kundetilfredshed
    … hvor kunderne får så god service, at de husker jer og anbefaler jer?

Dét får I på kurset

Drømmer I om, at jeres medarbejdere får styr på samtalen, gladere kunder, en højere produktivitet og færre genkald? Det er kun et spørgsmål om træning.

Vi er eksperter i at træne andre i den gode kundesamtale, som virkelig vil rykke kundens oplevelse. Vi bruger nemlig det anerkendte samtaleværktøj BALA, som vi nemt kan integrere hos jer.

Vi garanterer for, at I vil opleve mærkbare resultater efter en træning i kundeservice.

  • Effektive værktøjer i samtalestyring

I får træning i den mest effektive model, BALA, som kan skabe enorme resultater.

  • Træning i at finde den rette løsning

Vi klæder jer på til at finde frem til den rigtige løsning for kunden hver eneste gang.

  • Tips & tricks til den magiske samtale

Lær, hvordan I går fra lange, forvirrende samtaler til at give ekstraordinære oplevelser.

Derfor bør I investere i service på telefonen

Målet med vores kundeservice træning er at give jer noget implementerbart, så I kan skabe resultater. Med den træning får I mest muligt ud af samtlige samtaler, I har med jeres kunder! Træningen vil sikre:

  • Kundetilfredshed

Kunderne får så god service, de husker og anbefaler jer til andre.

  • Flere penge på bundlinjen

I sikrer høj produktivitet, færre viderestillinger og færre genkald.

  • Medarbejdertilfredshed

Dygtige, glade og motiverede medarbejdere, som ikke stresser.

  • Proaktivitet

I er altid et skridt foran og kan skabe merværdi for kunderne.

  • Trygge kunder

Kunden får den rette løsning 1. gang helt uden misforståelser.

  • Samtalestyring

I styrer samtalerne, så de ikke tager unødigt lang tid.

Pris

Vi har løsninger til ethvert budget

Den langsigtede løsning
Vi anbefaler altid partnerskabsaftaler, så vi sikrer forankring. Det betyder, at vi har et fast samarbejde over en længere periode – for en billigere pris pr. dag. Sådan opnår vi størst resultater.

Den inspirerende her-og-nu-løsning
Ønsker I et enkeltstående kursus i Positiv Kommunikation, kommer vi ud til jeres team og afholderen workshop. Vi arbejder med konkrete værktøjer, praktiske øvelser og eksempler fra jeres hverdag, så I kan bruge teknikkerne med det samme.

Den budgetvenlige løsning
Vil I sikre udvikling trods stramt budget eller minimal tid? Vores e-learning Extra Mile klæder jer på online – og er allerede set af 10.000.

Få information

Få information

Få svar på dine spørgsmål om God kundeservice på telefonen
Den kursusansvarlige vil kontakte dig
Ingen omkostninger eller forpligtigelser

reCAPTCHA logo Denne hjemmeside er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og servicevilkår gælder.
Kjellerup Kommunikation

Om os – og hvorfor vi brænder forgod service Kjellerup Kommunikation blev stiftet i 2006 af Jacob Kjellerup, fordi han var træt af at opleve uengagerede konsulenter med kedelige slides og svære teorier. Jacob ville gøre læringen sjov og letforståelig...

Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Sponsoreret