Startdato
Kursusbeskrivelse
Kundeservice kursus: Træning i god kunde-service på telefonen
Giv jeres kunder en ekstraordinær oplevelse på telefonen hver eneste gang, hvor I er effektive og proaktive! Med træning i samtaleværktøjet BALA sikrer vi, at I bl.a. kan:
- Give god service, som kunden husker og anbefaler
- Styre samtalen OG sikre førstegangshåndtering
Taler I med kunder over telefon og drømmer I om…
Effektivt at kunne styre samtalerne hver gang?
- At løse kundens problem 1. gang, så de ikke ringer igen om samme emne?
- At opleve langt færre misforståelser, hvor I mister kunden?
- Højere kundetilfredshed
… hvor kunderne får så god service, at de husker jer og anbefaler jer?
Dét får I på kurset
Drømmer I om, at jeres medarbejdere får styr på samtalen, gladere kunder, en højere produktivitet og færre genkald? Det er kun et spørgsmål om træning.
Vi er eksperter i at træne andre i den gode kundesamtale, som virkelig vil rykke kundens oplevelse. Vi bruger nemlig det anerkendte samtaleværktøj BALA, som vi nemt kan integrere hos jer.
Vi garanterer for, at I vil opleve mærkbare resultater efter en træning i kundeservice.
- Effektive værktøjer i samtalestyring
I får træning i den mest effektive model, BALA, som kan skabe enorme resultater.
- Træning i at finde den rette løsning
Vi klæder jer på til at finde frem til den rigtige løsning for kunden hver eneste gang.
- Tips & tricks til den magiske samtale
Lær, hvordan I går fra lange, forvirrende samtaler til at give ekstraordinære oplevelser.
Derfor bør I investere i service på telefonen
Målet med vores kundeservice træning er at give jer noget implementerbart, så I kan skabe resultater. Med den træning får I mest muligt ud af samtlige samtaler, I har med jeres kunder! Træningen vil sikre:
- Kundetilfredshed
Kunderne får så god service, de husker og anbefaler jer til andre.
- Flere penge på bundlinjen
I sikrer høj produktivitet, færre viderestillinger og færre genkald.
- Medarbejdertilfredshed
Dygtige, glade og motiverede medarbejdere, som ikke stresser.
- Proaktivitet
I er altid et skridt foran og kan skabe merværdi for kunderne.
- Trygge kunder
Kunden får den rette løsning 1. gang helt uden misforståelser.
- Samtalestyring
I styrer samtalerne, så de ikke tager unødigt lang tid.
Video
Pris
Vi har løsninger til ethvert budget
Den langsigtede løsning
Vi anbefaler altid partnerskabsaftaler, så vi sikrer forankring. Det betyder, at vi har et fast samarbejde over en længere periode – for en billigere pris pr. dag. Sådan opnår vi størst resultater.
Den inspirerende her-og-nu-løsning
Ønsker I et enkeltstående kursus i Positiv Kommunikation, kommer vi ud til jeres team og afholderen workshop. Vi arbejder med konkrete værktøjer, praktiske øvelser og eksempler fra jeres hverdag, så I kan bruge teknikkerne med det samme.
Den budgetvenlige løsning
Vil I sikre udvikling trods stramt budget eller minimal tid? Vores e-learning Extra Mile klæder jer på online – og er allerede set af 10.000.
Få information
Om os – og hvorfor vi brænder forgod service Kjellerup Kommunikation blev stiftet i 2006 af Jacob Kjellerup, fordi han var træt af at opleve uengagerede konsulenter med kedelige slides og svære teorier. Jacob ville gøre læringen sjov og letforståelig...