Startdato
Kursusbeskrivelse
Kundeservice kursus: Træning igod kunde-service på mail
Få træning i at give gode, personlige serviceoplevelser på mail, så I får gladere kunder, der føler sig taget hånd om og anbefaler jer. Efter et kursus i god service på mail, kan I bl.a.:,
- Skabe stærkere relationer via mail
- Opleve færre misforståelser og mails frem og tilbage
Har I kundekontakt på skrift og drømmer I om …
- At få styr på samtalen hver gang?
- At opleve langt færre misforståelser?
- Højere effektivitet, hvor I lukker mails i første hug?
- Højere kundetilfredshed
… hvor kunderne føler, at de får verdensklasse service hver gang?
Dét får I på kurset
Det kan virke svært at give den samme gode service på skrift, som når vi gør det mundtligt. Heldigvis lærer I præcis hvordan – med træning hos os.
Med vores træning lærer du og dine kollegaer at bruge et effektivt værktøj – nemlig KAOS-modellen, som kan løfte kundens oplevelse på mail fra god til fantastisk. Vi sikrer, at alle i teamet føler sig klædt på til at give god kundeservice på skrift med undervisning i øjenhøjde og med eksempler fra jeres egen hverdag.
Med træning hos os kan du se frem til:
- Konkrete og effektive værktøjer
I får de bedste værktøjer til skriftlig kommunikation, der kan implementeres i dag.
- Træning i at finde den rette løsning
Vi klæder jer på til at finde frem til den rigtige løsning for kunden hver eneste gang.
- Tips & tricks til den gode samtale
Lær, hvordan I går fra lange, forvirrende samtaler til personlige og gode oplevelser.
Derfor bør I investere i mail-træning
Målet med alle vores workshops er at give jer noget implementerbart, så I kan skabe mærkbare resultater.
I denne workshop lærer I at få mest muligt ud af samtlige samtaler, I har med jeres kunder på mail! Træningen vil sikre:
- Gladere og meget mere tilfredse kunder
- Færre frustrerende misforståelser og samtaler
- Et motiveret team, som kan give stjerne-service på mail
Video
Pris
Vi har løsninger til ethvert budget
Den langsigtede løsning
Vi anbefaler altid partnerskabsaftaler, så vi sikrer forankring. Det betyder, at vi har et fast samarbejde over en længere periode – for en billigere pris pr. dag. Sådan opnår vi størst resultater.
Den inspirerende her-og-nu-løsning
Ønsker I et enkeltstående kursus i Positiv Kommunikation, kommer vi ud til jeres team og afholderen workshop. Vi arbejder med konkrete værktøjer, praktiske øvelser og eksempler fra jeres hverdag, så I kan bruge teknikkerne med det samme.
Den budgetvenlige løsning
Vil I sikre udvikling trods stramt budget eller minimal tid? Vores e-learning Extra Mile klæder jer på online – og er allerede set af 10.000.
Få information
Om os – og hvorfor vi brænder forgod service Kjellerup Kommunikation blev stiftet i 2006 af Jacob Kjellerup, fordi han var træt af at opleve uengagerede konsulenter med kedelige slides og svære teorier. Jacob ville gøre læringen sjov og letforståelig...