Vis finduddannelse.dk som: Mobile

Kundeindsigt - Marketing Strategi

Institut for Kundetyper
Du bestemmer
Dansk
Kursus
Online
Startdato: Fra dags dato - Online
500 DKK ekskl. moms

Kursusbeskrivelse

Få abonnement på kundeindsigt 

Du lærer, hvordan du forbedrer jeres nuværende marketing strategi, så I øger jeres potentielle og nuværende kunder motivation til at foretage bestemte handlinger – såsom:

  • Købe af jer
  • Tilmelde sig
  • Møde op
  • Forblive loyal
  • Anbefale jer

Via den online læringsportal får du omgående adgang til læringsplatformen med lavpraktiske anvisninger, konkrete skabeloner, tjeklister, ordlister, trin-for-trin-guides osv. Du får med andre ord anvisninger til, hvordan I kan kommunikere præcis dét I kan levere – så det sælger.

Du får:

  • Fuld og omgående adgang til læringsplatformen med alt kursusmaterialet
  • Ugentlig adgang til at stille spørgsmål og få svar
  • Mulighed for at udskrive opgavesider, så du kan holde styr på, at du får implementeret alt den nye viden

Relevant for:

  • Alle brancher
  • Virksomheder med alle størrelser markedsføringsbudgetter
  • B2B, B2C, B2G
  • Ind- & udland

Lær at gøre det rigtige fra starten - slip for at lave det om

Med et abonnement på løbende kundeindsigt får du adgang til markedets mest gennemførte læringsplatform med bl.a. 4 komplette onlinekurser om de Emotionelle Kundetyper®. Hvert kursus indeholder udførlig arbejdsbog (på godt 230 sider) samt 20 velstrukturerede og professionelt producerede undervisningsvideoer (á 2-45 minutters varighed).

Løser problemet hvis I:

  • Har en formodning om, at kunderne ønsker noget (lidt) andet end det nuværende sortiment
  • Ikke tydeligt adskiller jer nok fra konkurrenterne
  • Oplever, at I godt kan sælge via tilbud eller massiv salgs- & markedsføringsindsats, men at kunderne ikke bliver loyale og gode ambassadører
  • Oplever, at kunderne for ofte siger: ”Vi tænker lige over det” (for længe)
  • Mangler en klar, ensartet og tydelig formulering af jeres DNA/kernebudskab/brand

Er relevant hvis I vil:

  • Sælge mere til flere tilfredse kunder
  • Være bedre til at fastholde kunder
  • Tiltrække mindre prisbevidste kunder
  • Forkorte og forenkle købsprocessen
  • Skabe bedre overblik, øge træfsikkerheden og intensivere marketingsindsatsen
  • Minimere fejl, tvivl og uenighed omkring markedsføringsstrategien
  • Gøre det rigtige, fra starten, så I slipper for at lave det hele om senere

Med et abonnement lærer du bl.a.:

  • Hvor forskellige vi mennesker er, når vi træffer købsbeslutninger og hvorfor dét har afgørende betydning ift. markedsføringen
  • Hvorfor det er ødelæggende at forsøge at gøre alle til kunder hos jer
  • Hvem du bør lytte til fremover, når det gælder jeres markedsføring – og hvem det vil være fatalt at lytte til
  • Hvem der specifikt er jeres persona(kundetype) i alt hvad I laver
  • Præcist, hvordan jeres hjemmeside, nyhedsbrev, blogindlæg, artikler og landingssiderskal være opbygget og hvad I skal skrive om for at fange kundetypens interesse
  • Hvilke ord, billeder og grafiske virkemidler, der virker allerbedst på netop jeres kundetype - samt hvad der derimod vil have den modsatte effekt
  • Hvilke markedsføringskanalerI får mest ud af at være aktive i (og hvilke det er spild af tid og penge at benytte)
  • Om jeres kundetype er frygt- eller belønningsmotiverede og hvilken enorm betydning den viden har for formuleringen af alle jeres løfter i salgs- og markedsføringsprocesserne
  • Hvad der giver netop jeres kundetype den gode mavefornemmelse og understøtter identitetsfortællingen i en købssituation

Moduler

  • 83 undervisningsvideoer (á 2-45 min.)
  • 4 arbejdsbøger (á 230 sider/styk)
  • Komplet køreplan for jeres markedsføring
  • Udmelding med ét klik
  • Ugentlig mulighed for at stille spørgsmål til underviserne
  • Nul binding. Afmelding kan ske når som helst

Målgruppe

Abonnement på kundeindsigt er relevant for dig, der arbejder med markedsføring til daglig fx kommunikationsmedarbejder, marketingchef, grafiker, fotograf, grafiker, tekstforfatter, SEO-konsulent, forretningsudvikler, webdesigner, produktudvikle, konsulent, bureau-ansat, virksomhedsrådgiver og sælger. 

Video

Om udbyderen

Institut for Kundetyper

Institut for Kundetyper ApS

Institut for Kundetyper ApS er en uddannelsesinstitution, der leverer viden og indsigt i kunders adfærd. Du lærer at træffe mere sikre beslutninger vedrørende salgog markedsføring.Vi underviser i en forskningsbaseret metode, anvendes til at segmentere kunder baseret på fire følelsesmæssige præferencer. Metoden...


Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Få information

 

Kontaktinfo

Institut for Kundetyper

Stationsmestervej 172
9200 Aalborg

Telefon: 71 74 75 33


Få information

Udfyld formularen for mere information om Kundeindsigt - Marketing Strategi

Tilmeld dig finduddannelse.dk's nyhedsbrev!
Evalueringer
Denne uddannelse er ikke blevet evalueret.

Du vil måske også være interesseret i: