Fremragende Kundekontakt
Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.
Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.
Kursusbeskrivelse

På dette kursus kan du tillige opdatere din viden og få nye idéer til, hvordan du bliver bedre til at tilpasse din kundeservice til det, som kunden efterspørger inden for de rammer, som er udstukket af virksomheden.
Du bliver også bedre til konflikthåndtering. Konflikter kan være rigtig svære at håndtere, så her får du værktøjer til, hvordan du kommer godt gennem en konflikt.
Dit og virksomhedens udbytte
Dit og virksomhedens udbytte
Efter kurset er du bedre rustet til at præsentere virksomhedensprofessionelt udadtil.
Video
Eksamen og diplom
Målgruppe
Kurset er for dig, der skal præsentere virksomheden professionelt udadtil og yde god kundeservice.
Pris
Løbende optag.
Der er daglig undervisning i tiden 08.15-15.40.
Om udbyderen

IBC Kurser og Konsulenthus
IBC Kurser er en af landets største udbydere af kurser og uddannelser. Gennem mange års erfaring med undervisning og organisationsudvikling, har IBC Kurser skabt et bredt udbud af kurser og uddannelser, der understøtter og matcher ethvert behov for virksomheder og...
Få information
Kontaktinfo
IBC Kurser og Konsulenthus
Udfyld formularen for mere information om Kundeservice