Fremragende Kundekontakt
Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt.
Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.
Kursusbeskrivelse
Modul 1: Det effektive lederskab
Vi stiller skarpt på egen lederrolle og udviklingen af denne. Der arbejdes med værdier, adfærd, kommunikation, mindset og kompetenceudvikling. Derudover ser på, hvilke rolle du som leder påtager dig i dag og hvordan det ideelt bør se ud, evt. gennem prioritering og uddelegering af opgaver.
Modul 2: Ledelse af andre (også på distancen)
Vi ser på ledelse af din omverden, herunder medarbejdere, samarbejdspartnere mv. Hvordan styrker du kommunikationen i hverdagen, så dit budskab går klart igennem og motiverer andre til at yde deres bedste?
Modul 3: Service - den gode kunde- og gæsteoplevelse
Al erfaring viser at service og kundeoplevelser smitter kraftigt af på bundlinjen. Vi ser gennem kundens øjne og arbejder med værktøjer til at forbedre kundeservice og skabe flere og mere loyale kunder. Vi arbejder med salg og mersalg gennem service.
Modul 4: Den digitale forretning
På dette modul sættes fokus på det digitale købmandskab. Hvile processer kan der med fordel sættes strøm på og hvilke nye muligheder kan vi skabe for kunderne? Hvordan bliver vi mere effektive og kommer bredere ud til vores målgruppe?
Modul 5: Forretning i udvikling
Vi ser mod fremtiden og hvilke planer, der giver de bedste muligheder på markedet. Der arbejdes med forretningsplanen, innovationsmodeller til konceptudvikling og forandringsledelse. Dette modul afslutter forløbet og giver mulighed for at inddrage tidligere emner i en ny eller justeret forretningsplan.
Kursusbeskrivelse
Modul 1: Det effektive lederskab
Vi stiller skarpt på egen lederrolle og udviklingen af denne. Der arbejdes med værdier, adfærd, kommunikation, mindset og kompetenceudvikling. Derudover ser på, hvilke rolle du som leder påtager dig i dag og hvordan det ideelt bør se ud, evt. gennem prioritering og uddelegering af opgaver.
Modul 2: Ledelse af andre (også på distancen)
Vi ser på ledelse af din omverden, herunder medarbejdere, samarbejdspartnere mv. Hvordan styrker du kommunikationen i hverdagen, så dit budskab går klart igennem og motiverer andre til at yde deres bedste?
Modul 3: Service - den gode kunde- og gæsteoplevelse
Al erfaring viser at service og kundeoplevelser smitter kraftigt af på bundlinjen. Vi ser gennem kundens øjne og arbejder med værktøjer til at forbedre kundeservice og skabe flere og mere loyale kunder. Vi arbejder med salg og mersalg gennem service.
Modul 4: Den digitale forretning
På dette modul sættes fokus på det digitale købmandskab. Hvile processer kan der med fordel sættes strøm på og hvilke nye muligheder kan vi skabe for kunderne? Hvordan bliver vi mere effektive og kommer bredere ud til vores målgruppe?
Modul 5: Forretning i udvikling
Vi ser mod fremtiden og hvilke planer, der giver de bedste muligheder på markedet. Der arbejdes med forretningsplanen, innovationsmodeller til konceptudvikling og forandringsledelse. Dette modul afslutter forløbet og giver mulighed for at inddrage tidligere emner i en ny eller justeret forretningsplan.
Kursusbeskrivelse
Modul 1: Det effektive lederskab
Vi stiller skarpt på egen lederrolle og udviklingen af denne. Der arbejdes med værdier, adfærd, kommunikation, mindset og kompetenceudvikling. Derudover ser på, hvilke rolle du som leder påtager dig i dag og hvordan det ideelt bør se ud, evt. gennem prioritering og uddelegering af opgaver.
Modul 2: Ledelse af andre (også på distancen)
Vi ser på ledelse af din omverden, herunder medarbejdere, samarbejdspartnere mv. Hvordan styrker du kommunikationen i hverdagen, så dit budskab går klart igennem og motiverer andre til at yde deres bedste?
Modul 3: Service - den gode kunde- og gæsteoplevelse
Al erfaring viser at service og kundeoplevelser smitter kraftigt af på bundlinjen. Vi ser gennem kundens øjne og arbejder med værktøjer til at forbedre kundeservice og skabe flere og mere loyale kunder. Vi arbejder med salg og mersalg gennem service.
Modul 4: Den digitale forretning
På dette modul sættes fokus på det digitale købmandskab. Hvile processer kan der med fordel sættes strøm på og hvilke nye muligheder kan vi skabe for kunderne? Hvordan bliver vi mere effektive og kommer bredere ud til vores målgruppe?
Modul 5: Forretning i udvikling
Vi ser mod fremtiden og hvilke planer, der giver de bedste muligheder på markedet. Der arbejdes med forretningsplanen, innovationsmodeller til konceptudvikling og forandringsledelse. Dette modul afslutter forløbet og giver mulighed for at inddrage tidligere emner i en ny eller justeret forretningsplan.
Startdato
Kursusbeskrivelse

Hvordan du kan udvikle din lederrolle optimalt, så du kan få det bedst mulige ud af dine medarbejdere og indfri din forretnings fulde potentiale.
Du kommer her til at arbejde med følgende områder:
- Det effektive lederskab
- Ledelse af andre – også på distancen
- Hvordan du skaber den gode kunde- og gæsteoplevelse gennem service
- Det digitale købmandsskab
- Innovation og forretningsudvikling
Video
Eksamen og diplom
Målgruppe
Ejerlederen er for dig, der er virksomhedsejer og/eller beslutningstager i en mindre eller mellemstor virksomhed, og som både har lyst til at udvikle sin egen rolle som leder, ligesom du vil være med til at tegne virksomheden udadtil.
Få information

IBC Kurser og Konsulenthus
IBC Kurser er en af landets største udbydere af kurser og uddannelser. Gennem mange års erfaring med undervisning og organisationsudvikling, har IBC Kurser skabt et bredt udbud af kurser og uddannelser, der understøtter og matcher ethvert behov for virksomheder og...