Ejerlederforløbet

Længde
10 dage
Pris
24.995 DKK Momsfri
Næste startdato
Kontakt os for tilbud. Arrangementet afholdes i Kolding Se detaljer
Uddannelsens hjemmeside
Uddannelsesform
Holdundervisning
Kurset afholdes på
Dansk
Længde
10 dage
Pris
24.995 DKK Momsfri
Næste startdato
Kontakt os for tilbud. Arrangementet afholdes i Kolding Se detaljer
Uddannelsens hjemmeside
Uddannelsesform
Holdundervisning
Kurset afholdes på
Dansk
Få mere information om kurset

Fremragende Kundekontakt


Denne udbyder er blevet anerkendt af os for at have fremragende kundekontakt. 

Vores anerkendelse er givet til de udbydere, der er gode og hurtige til at række ud, efter de har modtaget en forespørgsel.

Kursusbeskrivelse

Modul 1: Det effektive lederskab

Vi stiller skarpt på egen lederrolle og udviklingen af denne. Der arbejdes med værdier, adfærd, kommunikation, mindset og kompetenceudvikling. Derudover ser på, hvilke rolle du som leder påtager dig i dag og hvordan det ideelt bør se ud, evt. gennem prioritering og uddelegering af opgaver.

Modul 2: Ledelse af andre (også på distancen)

Vi ser på ledelse af din omverden, herunder medarbejdere, samarbejdspartnere mv. Hvordan styrker du kommunikationen i hverdagen, så dit budskab går klart igennem og motiverer andre til at yde deres bedste?

Modul 3: Service - den gode kunde- og gæsteoplevelse

Al erfaring viser at service og kundeoplevelser smitter kraftigt af på bundlinjen. Vi ser gennem kundens øjne og arbejder med værktøjer til at forbedre kundeservice og skabe flere og mere loyale kunder. Vi arbejder med salg og mersalg gennem service.

Modul 4: Den digitale forretning

På dette modul sættes fokus på det digitale købmandskab. Hvile processer kan der med fordel sættes strøm på og hvilke nye muligheder kan vi skabe for kunderne? Hvordan bliver vi mere effektive og kommer bredere ud til vores målgruppe?

Modul 5: Forretning i udvikling

Vi ser mod fremtiden og hvilke planer, der giver de bedste muligheder på markedet. Der arbejdes med forretningsplanen, innovationsmodeller til konceptudvikling og forandringsledelse. Dette modul afslutter forløbet og giver mulighed for at inddrage tidligere emner i en ny eller justeret forretningsplan.

Kursusbeskrivelse

Modul 1: Det effektive lederskab

Vi stiller skarpt på egen lederrolle og udviklingen af denne. Der arbejdes med værdier, adfærd, kommunikation, mindset og kompetenceudvikling. Derudover ser på, hvilke rolle du som leder påtager dig i dag og hvordan det ideelt bør se ud, evt. gennem prioritering og uddelegering af opgaver.

Modul 2: Ledelse af andre (også på distancen)

Vi ser på ledelse af din omverden, herunder medarbejdere, samarbejdspartnere mv. Hvordan styrker du kommunikationen i hverdagen, så dit budskab går klart igennem og motiverer andre til at yde deres bedste?

Modul 3: Service - den gode kunde- og gæsteoplevelse

Al erfaring viser at service og kundeoplevelser smitter kraftigt af på bundlinjen. Vi ser gennem kundens øjne og arbejder med værktøjer til at forbedre kundeservice og skabe flere og mere loyale kunder. Vi arbejder med salg og mersalg gennem service.

Modul 4: Den digitale forretning

På dette modul sættes fokus på det digitale købmandskab. Hvile processer kan der med fordel sættes strøm på og hvilke nye muligheder kan vi skabe for kunderne? Hvordan bliver vi mere effektive og kommer bredere ud til vores målgruppe?

Modul 5: Forretning i udvikling

Vi ser mod fremtiden og hvilke planer, der giver de bedste muligheder på markedet. Der arbejdes med forretningsplanen, innovationsmodeller til konceptudvikling og forandringsledelse. Dette modul afslutter forløbet og giver mulighed for at inddrage tidligere emner i en ny eller justeret forretningsplan.

Kursusbeskrivelse

Modul 1: Det effektive lederskab

Vi stiller skarpt på egen lederrolle og udviklingen af denne. Der arbejdes med værdier, adfærd, kommunikation, mindset og kompetenceudvikling. Derudover ser på, hvilke rolle du som leder påtager dig i dag og hvordan det ideelt bør se ud, evt. gennem prioritering og uddelegering af opgaver.

Modul 2: Ledelse af andre (også på distancen)

Vi ser på ledelse af din omverden, herunder medarbejdere, samarbejdspartnere mv. Hvordan styrker du kommunikationen i hverdagen, så dit budskab går klart igennem og motiverer andre til at yde deres bedste?

Modul 3: Service - den gode kunde- og gæsteoplevelse

Al erfaring viser at service og kundeoplevelser smitter kraftigt af på bundlinjen. Vi ser gennem kundens øjne og arbejder med værktøjer til at forbedre kundeservice og skabe flere og mere loyale kunder. Vi arbejder med salg og mersalg gennem service.

Modul 4: Den digitale forretning

På dette modul sættes fokus på det digitale købmandskab. Hvile processer kan der med fordel sættes strøm på og hvilke nye muligheder kan vi skabe for kunderne? Hvordan bliver vi mere effektive og kommer bredere ud til vores målgruppe?

Modul 5: Forretning i udvikling

Vi ser mod fremtiden og hvilke planer, der giver de bedste muligheder på markedet. Der arbejdes med forretningsplanen, innovationsmodeller til konceptudvikling og forandringsledelse. Dette modul afslutter forløbet og giver mulighed for at inddrage tidligere emner i en ny eller justeret forretningsplan.

Startdato

1 tilgængelig startdato

Kontakt os for tilbud. Arrangementet afholdes i Kolding

  • Holdundervisning
  • Kolding
  • Dansk

Kursusbeskrivelse

Ledelse_samtale_300x250.jpgBrænder du for at udvikle din virksomhed og dyrke det gode købmandskab? Ejerlederen er for dig, der har en travl hverdag og stadigvæk vil fremtidssikre din forretning med nye kompetencer.

Hvordan du kan udvikle din lederrolle optimalt, så du kan få det bedst mulige ud af dine medarbejdere og indfri din forretnings fulde potentiale.

Du kommer her til at arbejde med følgende områder:

  • Det effektive lederskab
  • Ledelse af andre – også på distancen
  • Hvordan du skaber den gode kunde- og gæsteoplevelse gennem service
  • Det digitale købmandsskab
  • Innovation og forretningsudvikling

Video

Eksamen og diplom

Målgruppe

Ejerlederen er for dig, der er virksomhedsejer og/eller beslutningstager i en mindre eller mellemstor virksomhed, og som både har lyst til at udvikle sin egen rolle som leder, ligesom du vil være med til at tegne virksomheden udadtil.

Få information

Få information

Få svar på dine spørgsmål om Ejerlederforløbet
Den kursusansvarlige vil kontakte dig
Ingen omkostninger eller forpligtigelser

reCAPTCHA logo Denne hjemmeside er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og servicevilkår gælder.
IBC Kurser og Konsulenthus
Birkemosevej 1
6000 Kolding

IBC Kurser og Konsulenthus

IBC Kurser er en af landets største udbydere af kurser og uddannelser. Gennem mange års erfaring med undervisning og organisationsudvikling, har IBC Kurser skabt et bredt udbud af kurser og uddannelser, der understøtter og matcher ethvert behov for virksomheder og...

Læs mere og vis alle uddannelser fra denne udbyder

Sponsoreret