Viser 1-16 af 16
Sådan sorterer vi søgeresultater
Vil du vide mere om, hvordan vi sorterer vores resultater? Læs mere om, hvordan vi rangerer uddannelser i søgeresultaterne.
Viser 1-16 af 16

Forbedr jeres medarbejdersamtaler med et kursus

Selvom det er en naturlig del af rollen som leder at afholde medarbejdersamtaler, kan det være en udfordrende opgave. For at styrke dine kompetencer inden for dette område kan det være en god ide at tage et medarbejdersamtale kursus, der kan hjælpe dig med at blive endnu bedre til at lede samtaler med dine ansatte.

Udvalget af medarbejdersamtale kurser omfatter både generelle samtalefærdigheder samt specialiserede emner, såsom den vanskelige samtale, den motiverende samtale, MUS og lignende. Du kan vælge det kursus, der bedst passer til dine behov og udfordringer som leder. Uanset hvilket kursus du vælger, er målet at ruste dig på med de nødvendige færdigheder og værktøjer til at føre effektive samtaler med dine medarbejdere.

Medarbejdersamtaler

Målgruppen for kurser i medarbejdersamtaler

Denne type af kurser vil primært være henvendt til ledere, mellemledere og HR-medarbejdere. Det kan være ledere i små såvel som store virksomheder, ligesom det både kan være afdelingsledere, mellemledere og lignende. Det kan dermed være alle typer af ledere med medarbejderansvar, som kan have gavn af et kursus i medarbejdersamtaler og vil have styrket deres ledelsesevner på området. 

Tag et specialiseret kursus i MUS-samtaler

Den mest kendte type af medarbejdersamtale er den årlige udviklingssamtale - nemlig MUS, som skal afholdes med alle medarbejdere. Her findes der også specialiserede kurser, der kan give dig inspiration til at forberede dig, afholde og følge op på MUS-samtalen med din medarbejder. Du får dermed de grundlæggende redskaber, der gør dig i stand til at få dine medarbejdere igennem en god MUS.

Find dit MUS-samtale kursus her

Vil du gerne finde ud af om du er klar til din MUS-samtale, så tag vores test her.

Håndtering af den svære samtale

Der findes også en række andre typer af samtaler med de ansatte. Det kan for eksempel være sygefraværssamtaler, ansættelses- og afskedigelsessamtaler. For at blive rustet til at håndtere disse samtaler kan du for eksempel tage et kursus i den vanskelige samtale eller den svære samtale. Der findes nemlig en række specialiserede kurser, som kan være nyttige i denne sammenhæng. Her kan du opnå de nødvendige kompetencer, der gør dig i stand til at tackle denne type af samtaler på en konstruktiv måde, uden at den gensidige respekt mellem leder og medarbejder kompromitteres.

Du vil på disse kurser lære, hvordan du håndterer disse samtaler med medarbejderne på en professionel og tillidsvækkende måde. Derudover vil du på et kursus i den vanskelige/svære samtale også komme igennem en række andre emner, der samlet set gør dig klar til at tage den vanskelige samtale med dine medarbejdere, og du får samtidig redskaberne til at tage samtalen på en sådan måde, at misforståelser undgås og gode løsninger kan findes.

Invester i din egen udvikling og bliv (endnu) bedre til medarbejdersamtaler

Investér i din udvikling som leder eller HR-medarbejder ved at deltage i et kursus i medarbejdersamtaler. Uanset hvilken type samtale du ønsker at forbedre dig inden for, findes der kurser til at styrke dine kompetencer og bidrage til bedre samtaler med dine medarbejdere. Tilmeld dig et af kurserne i listen ovenfor i dag, og bliv klar til at lede diverse samtaler med selvsikkerhed og professionalisme.

Ønskeliste
Sådan kommer du videre

Find et kursus, du er interesseret i


Send en forespørgsel


Du bli'r kontaktet og får mere information af udbyderen

Relaterede kategorier