Hvad siger tidligere kursister om Klagehåndtering og konflikthåndtering?

Gennemsnit 5

Baseret på 20 evalueringer
Evaluer udbyderen her!
5/5
Emily Haisan, medlemsrådgiver, HK Sydjylland
06 mar 2024
Meget tilfreds med kurset i klagehåndtering

Rigtig godt kursus i klagehåndtering. Jeg kan både bruge redskaberne på jobbet og privat.

5/5
Louise Nielsen, medlemsrådgiver, HK Sydjylland
06 mar 2024
Særdeles tilfreds med kurset i klagehåndtering

Spændende og lærerigt kursus i klagehåndtering. Jeg kan godt lige at underviseren inddrager os fysisk og i vores egene oplevelser både på arbejdet og i privaten.

5/5
Christina Sandholdt, medlemsrådgiver, HK Sydjylland
06 mar 2024
Super formidler og kursus

Meget spændende kursus i klagehåndtering. Der var plads til spørgsmål undervejs, og følelsen af, at der ikke findes dumme spørgsmål var tilstede.

5/5
Louise Bruun, tandlægen.dk i Greve
21 mar 2023
Særdeles tilfreds med kurset.

Fantastisk og lærerigt kursus med mange gode råd og vejledninger til vores dagligdag.

5/5
Naja, Tandpejer, tandlægen.dk i Greve
21 mar 2023
Særdeles tilfreds med kurset.

Særdeles brugbart kursus, som er løsningsorienteret.

5/5
Charlotte Happel, Tandlæge, tandlægen.dk i Greve
21 mar 2023
Særdeles tilfreds med kurset.

Kurset var meget branchespecifikt, og det er fedt at have en meget dygtig underviser med meget branchespecifik viden.

5/5
Hulda Marie, tandklinikassistent, Fredensborg Tandpleje
15 dec 2022
Særdeles tilfreds - lærerigt kursus

Supergivende og lærerigt kursus. Jeg går hjem med værktøjer, jeg kan bruge. Og jeg føler, at jeg har/får mere styr på, hvad jeg skal sige i forskellige situationer. Ser frem til...

Vis alt
5/5
Bente Lang, klinikassistent, Helsingør Kommunale Tandpleje
15 dec 2022
Særdeles tilfreds med kurset.

Formidlingen af underviser var super forståelig. God kommunikation mellem underviser og deltagere.

5/5
Michelle Rasmussen, Tandplejer, Tandplejen Helsingør
15 dec 2022
Særdeles tilfreds - meget brugbart

Gode konstruktive redskaber, som jeg fremover vil bruge. Det har Pia sørget for sjovt at lære mig om gennem et gennemarbejdet kursusforløb.

5/5
Stine Vollmer, Områdeleder, Tandplejen Nordkysten
15 dec 2022
Særdeles tilfreds - meget lærerigt

God variation af information og snak med sidemand. Mange input at reflektere over i forhold til egne vaner og følelser/adfærd.

5/5
Anne, Energistyrelsen - Esbjerg
16 sep 2021
Meget tilfreds

Der var en rigtig god veksling mellem oplæg og gruppearbejde/sparring.

5/5
Heidi Rath, Specialkonsulent, LB forsikring
23 jan 2021
Meget relevant

Rigtig godt og relevant indhold, som løbende blev tilpasset til deltagerne.

5/5
Nadia Skytte, receptionist, Food Folk
18 dec 2020
Særdeles tilfreds med kurset

Godt kursus med gode værktøjer til fremtiden. Dækkede fint vores behov. Underviser brugte specifikke cases fra vores hverdag, så det gav god mening. Underviser var godt forbered...

Vis alt
5/5
Per Pedersen, Danrisk/Contea
07 feb 2020
Særeles tilfreds med kurset i klagehåndtering

Nærværende og meget konstruktivt kursus omkring vores virksomhed. Indholdsrigt med gode cases, som var skræddersyet til os.

4/5
Niels Erstrup Rasmussen, Jurist, Contea ApS
07 feb 2020
Meget tilfreds med kurset i klagehåndtering

Jeg har fået en bedre indsigt i, hvordan jeg skal forholde mig i forskellige typer af konfliktsituationer. Kurset giver et godt indblik i, hvordan konflikter kan undgås både int...

Vis alt
5/5
Poul, fagkonsulent, Danrisk/Contea
07 feb 2020
Særdeles dygtig underviser

God sammensat præsentation med megen informativ læring og information. Godt materiale, det kan benyttes fremad.

5/5
Christian Ryberg, Collectia A/S
03 nov 2019
Super kursus i klage- og konflikthåndtering

Dybdegående og præcist kursusforløb med plads til kollektive meninger og refleksion. Pia Hardy er empatisk og lyttende og villig til både dialog og smil, når der opstår sjove ep...

Vis alt
5/5
Alette Høy, Teamleder, Vordingborg Køkkenet
03 nov 2019
Masser af indsigt i klage- og konflikthåndtering

Særdeles godt kursus der giver fyldestgørende indsigt i klage- og konflikthåndtering. Underviser var særdeles god til at inddrage reelle problematikker fra virksomheden. Rigtig ...

Vis alt
5/5
Helle Rolsted, kontaktcenter i HK-Danmark
03 nov 2019
Særdeles tilfreds med kurset om medlemsservice og kommunikation

Tak for en spændende dag i kommunikationenes tegn. Tak for indlevelse, og at du har sat dig godt ind i, hvad vi laver.

5/5
Niklas Nyblom, kundeservice, Bring
03 nov 2019
Meget tilfreds med kurset i klagehåndtering

Vidunderligt og fagligt relevant og en god underviser

Viser 1-20 af 20 anmeldelser