Hvad siger tidligere kursister om Effektiv konflikthåndtering og konfliktløsning?

Gennemsnit 4,9

Baseret på 43 evalueringer
Evaluer udbyderen her!
5/5
Anne Therese Maria Signy Schultz, Udviklingskonsulent, Jobcenter i Hillerød Kommune
24 jan 2024
Super formidler og kursus

På to dage kom vi godt rundt med både teori og praktiske øvelser, så vi er nu klædt godt på til at håndtere og forebygge konflikter.

5/5
Karina Esberg, HR-partner, Slot- og Kulturstyrelsen
15 dec 2022
Jeg har fået gode konflikthåndterings-redskaber

Jeg har lært meget om mig selv og andres måde at reagere på, og hvorfor vi reagerer, som vi gør. Jeg synes, at jeg har fået gode redskaber til at håndtere konflikter fremover.

5/5
Pauli Tvilling, Rødovre kommune
15 dec 2022
Særdeles tilfreds med kurset.

Kurset er som at få en serie nye briller, og opgaven bliver nu at bruge brillerne i de rigtige situationer.

5/5
Lisbeth Lygum Willaume-Jantzen, kursuskoordinator, Advokatsamfundet
19 mar 2022
Særdeles tilfreds - meget brugbart

Kurset i konflikthåndtering var meget brugbart - både ift. mit arbejde, men ligeså meget ift. kolleger og privat. Dejligt med eksempler fra det virkelige liv. Jeg har fået mod t...

Vis alt
5/5
Katrine Winkel Røsling, specialkonsulent, Advokatnævnets sekretariat
19 mar 2022
Særdeles tilfreds

Pia har en stor erfaring, som man tydeligt mærker i hendes undervisning, hvor der var god plads til at stille spørgsmål og drage paralleller mellem hverdags- og arbejdsliv.

5/5
Helle Kirkelund, Viceleder, Ringsted Friskole
23 jan 2021
Meget givende

Pia er meget givende og skaber gode dynamikker i gruppen/blandt deltagerne. Man bliver beriget og får nye inputs på et niveau, der kan omsættes til ens egen dagligdag.

5/5
Helle Rolsted, kontaktcenter i HK-Danmark
25 sep 2019
Særdeles tilfreds

Tak for en spændende dag i kommunikationenes tegn. Tak for indlevelse, og at du har sat dig godt ind i, hvad vi laver.

5/5
Mie Olesen, konsulent, HK Danmark
25 sep 2019
Særdeles tilfreds

Meget positivt, at kurset i så høj grad var skræddersyet til vores behov. Det gjorde stoffet praksisnært og relevant for deltagerne.

5/5
Bjarne Cronfelt, Global Manager Project Management Training , GEA
27 aug 2019
Gode cases og rollespil

På kurset var der masser af relevante cases og gode muligheder for selv at praktisere gennem 'rollespil'. Fortrinlig med 5 deltagere i en god atmosfære.

5/5
Super godt kursus i konflikthåndtering som leverede præcist det, jeg havde håbet på.
26 jan 2019
Særdeles tilfreds

Hans Bräuner-Osborne, Professor, Københavns Universitet

5/5
Danny Hyld, Face2Face Koordinator, Amnesty International
26 jan 2019
Særdeles tilfreds

Konflikthåndteringskurset hjalp mig med at tænke mere strategisk i min kommunikation.

5/5
Hanne Ahrens, Ældrecentret Gilhøjhjemmet
26 jan 2019
Særdeles tilfreds med underviser

Godt med et lille hold og skift mellem teori og øvelser. Underviser var god til at fange hvor vi var.

5/5
Martin Fritzen, Projektleder, DGI
26 jan 2019
Meget tilfreds.

Kurset har lært mig at håndtere konflikter og følelser og have fokus på sagen frem for på personer.

5/5
Henrik, pædagog, SCR Ungdom, Roskilde
11 nov 2018
Meget tilfreds

Godt kursus - med et højt fagligt indhold.

5/5
Wendy Mobeck, Leder, SCR Ungdom, Roskilde
11 nov 2018
Særdeles tilfreds

En god blanding af teori, praksis og øvelser. Velforberedt og god formidler.

5/5
Joachim Vilmar, Redder, Ambulance Syd
13 jun 2018
Meget tilfreds.

Kurset giver et godt og dybere indblik samt nogle gode værktøjer til at håndtere menneskers reaktionsmønstre.

5/5
Joori Lundblad, Misbrugsbehandler, Katsorsaavik Aalborg
24 jan 2018
Særdeles godt kursus - god balance mellem teori og dialog

Rigtig god balancegang mellem dialog og faglig input. Dejligt med en underviser med personlighed og særdeles god evne til at formidle.

5/5
Arquluk Berthelsen, Leder, Katsorsaavik Aalborg
24 jan 2018
Særdeles godt

Jeg har fået ny viden og indsigt i, hvordan jeg håndterer konflikter. Særdeles tilfreds med undervisers faglige niveau, evne til at formidle og dialogen med kursisterne.

5/5
Alette Høy, Teamleder, Vordingborg Køkkenet
10 jan 2018
Særdeles tilfreds - rigtige gode praktiske værktøjer

Særdeles godt kursus der giver fyldestgørende indsigt i klage- og konflikthåndtering. Underviser var særdeles god til at inddrage reelle problematikker fra virksomheden. Rigtig ...

Vis alt
5/5
Dea Thomsen, Projektleder, Socialstyrelsen
14 jun 2017
Meget inspirerende!

Meget interessant og lærerigt kursus. Indhold og metoder kan anvendes i alle aspekter af livet - både professionelt og privat. Kurset giver gode redskaber, som jeg glæder mig ti...

Vis alt
5/5
Louisa Littell, Underviser, Vestegnens Sprogcenter
19 maj 2017
Særdeles tilfreds

Levende, inspirerende og kompetent underviser.

5/5
Lissie Lintrup Jensen, Underviser, Vestegnens Sprogcenter
19 maj 2017
Rum til mange spørgsmål

God fornemmelse fra underviserens side til at mærke, hvad vi ville og rum til mange spørgsmål og evne til at tilpasse tiden. Imponerende!

5/5
Helle Jakobsen, Senior policy rådgiver, Amnesty International
24 jan 2017
Særdeles tilfreds

Der var godt med vekslen mellem forelæsning og praktiske øvelser. Underviseren var god til at anskueliggøre metoder med konkrete eksempler. God til at skabe et tillidsfuldt rum,...

Vis alt
5/5
Susanna Dinesen, Service Delivery Manager, KMD
24 jan 2017
Særdeles tilfreds - Fik meget mere end forventet

Et super relevant kursus for mig. Kurset levede mere end op til mine forventninger. Et lillle hold var en fordel - god kemi blandt kursisterne var også med til at give et godt k...

Vis alt
5/5
Khadija Singh, Vejleder, KVUC
25 nov 2016
Særdeles tilfreds

Inden jeg deltog på kurset var jeg bange for konflikter. Efeter kurset er jeg ikke bange mere. Jeg vil gerne konfrontere konflikter og håndtere dem med de værktøjer jeg har fået...

Vis alt
Viser 1-25 af 43 anmeldelser
1
2